eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stromiec › Budowa Domu Kultury w Stromcu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Domu Kultury w Stromcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stromiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piaski 4

1.5.2.) Miejscowość: Stromiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-804

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 619 10 20

1.5.8.) Numer faksu: 48 619 10 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugstromiec@ugstromiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstromiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugstromiec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Domu Kultury w Stromcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8b83eab-13c7-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356129

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035219/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa Domu Kultury w Stromcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWZ.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4999100,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie wszystkich robót budowlanych związanych z budową budynku Domu Kultury wraz z niezbędną infrastrukturą zlokalizowanego na działce nr ewidencyjny 645/3 przy ulicy Radomskiej w miejscowości Stromiec. Inwestycja obejmuje budowę budynku dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, murowanego z dachem wielospadowym. Projekt zagospodarowania terenu zawiera wszystkie elementy wskazane przez inwestora:
- infrastruktura przyłączeniowa,
- system utwardzeń oraz elementy małej architektury,
- likwidacją kolizji przyłącza wodociągowego,
- demontaż istniejącego ogrodzenia i wykonanie nowego zaprojektowanego,
- demontaż istniejącego pawilonu handlowego (baraku) oraz demontaż zadaszonych stoisk handlowych na placu targowym i montaż w innej lokalizacji na tym samym placu w miejscu wskazanym przez inwestora na działce nr 645/3 przy ulicy Radomskiej w miejscowości Stromiec.
2) W ramach zadania przewiduje się wykonanie następujących prac budowlanych objętych między innymi przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 18, 19 do SWZ takich jak:
a) roboty ziemne,
b) fundamenty i ściany fundamentowe,
c) roboty murarskie,
d) stropy,
e) zbrojenie,
f) więźba dachowa,
g) pokrycie dachu,
h) stolarka okienna,
i) stolarka drzwiowa i ślusarska drzwiowa,
j) tynki i okładziny wewnętrzne,
k) posadzka,
l) malowanie,
m) elewacje,
n) wyposażenie,
o) drogi i parkingi,
p) zagospodarowanie terenu.
r) prace porządkowe: uprzątnięcie terenu i otoczenia zajętego na czas prowadzenia robót,
s) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną.
3) W ramach zadania przewiduje się budowę przyłączy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych objętych między innymi przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 do SWZ takich jak:
a) Instalacje elektryczne i teletechniczne,
b) instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
c) instalacje sanitarne – instalacja C.O./C.T.,
d) instalacje sanitarne – instalacja wentylacji mechanicznej,
e) instalacje sanitarne – instalacja klimatyzacji,
f) instalacje sanitarne – technologia pomp ciepła,
g) instalacje sanitarne – przyłącze wodociągowe,
h) instalacje sanitarne – przyłącze kanalizacji sanitarnej,
i) instalacje sanitarne – zewnętrzna kanalizacja deszczowa.
4) Zakres robót określony w ust. 2, 3 nie wyczerpuje zakresu robót przewidzianych do wykonania i stawianych wymagań. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa/techniczna oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) stanowiące załącznik nr 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 do SWZ. Sposób i warunki realizacji zamówienia określa zał. nr 7 do SWZ Projekt umowy.
5) Obiekt będący przedmiotem zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Zastosowane parametry, rozwiązania technologiczne i materiałowe umożliwią komfortowe i bezpieczne poruszanie się osób niepełnosprawnych ruchowo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45321000-3 - Izolacja cieplna

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45232141-2 - Roboty grzewcze

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6148893,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8124565,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6148893,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cezary Stanisławek "Czarbud" Usługi Remontowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 948-106-82-22

7.3.3) Ulica: Wolanowska

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6148893,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.