eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › USŁUGA WZORCOWANIA WYPOSAŻENIA POMIAROWO-BADAWCZEGO



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WZORCOWANIA WYPOSAŻENIA POMIAROWO-BADAWCZEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD DOZORU TECHNICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017196300

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 34

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@udt.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.udt.gov.pl/przetragi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Bezpieczeństwo funkcjonowania urządzeń technicznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WZORCOWANIA WYPOSAŻENIA POMIAROWO-BADAWCZEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b6bcc4a-e3f8-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356116

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00455987/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 ZP-DL-46/23 Usługa wzorcowania wyposażenia pomiarowo-badawczcego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00228206

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-DL-46/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: wzorcowanie radiometrów
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 9867,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: wzorcowanie lub sprawdzanie defektoskopów
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 71400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: wzorcowanie multimetrów do wykonywania badań i pomiarów elektrycznych
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 14850,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: wzorcowanie lub sprawdzanie defektoskopów
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 52670,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: wzorcowanie wag naciskowych płytowych
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: wzorcowanie mierników
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 33649,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: wzorcowanie i przegląd mikroskopu pomiarowego
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 16900,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8: sprawdzenie zestawu węży paliwowych do przesyłania benzyn, oleju napędowego oraz oparów paliwa
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 10320,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9: wzorcowanie maszyn wytrzymałościowych
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50411100-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy

4.5.5.) Wartość części: 36200,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10: wzorcowanie kamery termowizyjnej
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ -
Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11: wzorcowanie urządzeń do badania urządzeń do odzyskiwania par paliwa VRS na stacjach paliw

1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 6360,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12: wzorcowanie kluczy dynamometrycznych
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 1260,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 13: wzorcowanie anemometrów
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 4620,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 14: przegląd, adiustacja oraz wzorcowanie miernika wilgotności i temperatury
1. Wykonawca dobiera właściwe laboratorium na podstawie parametrów metrologicznych i innych informacji zawartych w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach do SWZ - Formularz Cenowy wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) - odpowiednio do części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 50410000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej

4.5.5.) Wartość części: 5550,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 2 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: oferta złożona w części 3 wykonawcy Instytut Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego, ul. Szachowa 1, 04-894 Warszawa, NIP 5250009312 REGON 000132629 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58853,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58853,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58853,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evident Europe GmbH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5263520768

7.3.3) Ulica: Caffamacherreihe 8-10,

7.3.4) Miejscowość: Hamburg

7.3.5) Kod pocztowy: 20335

7.3.7.) Kraj: Niemcy

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

M & B Calibr, spol. s r.o.
Ke Karlovu 62/10 | 664 91 Ivančice | Česká republika IČ: 43389783 | DIČ: CZ43389783 – wzorcowanie i przegląd mikroskopu w akredytowanym laboratorium wzorcującym

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58853,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 5 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24231,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24231,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24231,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Łączności – Państwowego Instytutu Badawczego

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250009312

7.3.3) Ulica: Szachowa 1

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-894

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24231,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU FAKTOR PIOTR PACHCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7641012963

7.3.3) Ulica: ul. Jagiellońska 26

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11512,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11512,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11512,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRONOVA Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222572088

7.3.3) Ulica: Krotoszyńska 35

7.3.4) Miejscowość: Ostrów wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11512,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40433,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40433,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40433,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWICK Polska-Service, Urządzenia do Badania Materiałów" Henryk Kotulski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7271012792

7.3.3) Ulica: Żeligowskiego 32/34

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-643

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40433,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: oferta złożona w części 10 wykonawcy EC TEST Systems Sp. z o.o., ul. Ciepłownicza 28, 31-574 Kraków, NIP 9452048702 REGON 120169335 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 11 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 12 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4735,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4735,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4735,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Mechaniki Górotworu Polskiej Akademii Nauk,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750001840

7.3.3) Ulica: Reymonta 27

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-059

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4735,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: w części 14 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowy obowiązują od dnia zawarcia do dnia zrealizowania przez Wykonawcę usług, określonych w §1 ust. 1 umowy, ale nie później niż do 30 grudnia 2023 r., lub do lub wyczerpania całkowitej wartości umowy brutto wskazanej w § 5 ust. 2 umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.