Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00263104/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa skrzynek transportowych na wodę mineralną i napoje smakowe o pojemności
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542836078
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.rzendkowska@uzdrowiskociechocinek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa skrzynek transportowych na wodę mineralną i napoje smakowe o pojemności2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89827b7f-0292-40cb-b246-f1b9f43149ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263104
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KP 25/06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 810000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa skrzynek transportowych na wodę mineralną i napoje smakowe o pojemności 0,33 l. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w rozdziale III SWZ. Każde zamówienie Zamawiającego będzie składane na piśmie w formie e-maila z określeniem asortymentu, ilości, terminu i miejsca dostawy.
Dostawca obowiązany jest potwierdzić zamówienie w formie e-maila. Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy.
Pierwsza dostawa skrzynek obejmująca ilość min. 3 400 szt. (w zależności od pojemności jednego pełnego samochodu) będzie realizowana w ciągu 10 dni roboczych. Każda kolejna dostawa będzie realizowana w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych.
Dostawca zapewni cykliczność i terminowość dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
Dostawca zobowiązuje się do dostarczania towaru na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę.
Jednorazowa wielkość zamówienia – nie mniej niż 1 000 szt. jednorazowo.
Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. W ramach prawa opcji zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu dodatkowych ilości skrzynek w przypadku gdy potrzeby zamawiającego będą większe niż wskazana szacunkowa ilość.
Maksymalna szacowana dodatkowa ilość skrzynek, jaka może być zamówiona w ramach opcji – do 50% zakładanej szacunkowej ilości skrzynek, określonej w umowie.
Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej podanej ilości w ramach prawa opcji, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać (w części lub całości, w zależności od potrzeb).
Planowana wielkość zakupu:
• w trybie podstawowym – 30 000 szt.
• w trybie opcji – 15 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 995746,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 995746,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 995746,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Tworzyw Sztucznych ARTGOS S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6860000853
7.3.3) Ulica: ul. Rzeszowska 20
7.3.4) Miejscowość: Brzozów
7.3.5) Kod pocztowy: 36-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
podwykonawstwo w zakresie wykonania usługi nanoszenia nadruku metodą tampodruku na dostarczanych skrzynkach transportowych.
podwykonawca; SERIX Waldemar Kitala ul. Kosciuszki 8; 42-300 Myszków NIP: 5770001593
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH "ARTGOS" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD TWORZYW SZTUCZNYCH "ARTGOS" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 995746,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Maksymalna szacowana dodatkowa ilość skrzynek, jaka może być zamówiona w ramach opcji – do 50% zakładanej szacunkowej ilości skrzynek, określonej w umowie.
Zamawiającemu przysługuje prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia do maksymalnej podanej ilości w ramach prawa opcji, jednakże z zastrzeżeniem, iż jest to jego uprawnienie, z którego może lecz nie musi skorzystać (w części lub całości, w zależności od potrzeb).
Planowana wielkość zakupu:
•w trybie podstawowym – 30 000 szt.
•w trybie opcji – 15 000 szt.
Wartość zamówienia wg zawartej umowy:
Podstawowe: 663 831,00 zł brutto
Opcja: 331 915,50 zł brutto
RAZEM: 995 746,50 zł brutto
INNE PRZETARGI Z CIECHOCINKA
- Usługa wynajmu i serwisu odzieży roboczej i szafek na odzież roboczą
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu do zbiórki odpadów komunalnych - śmieciarki dwukomorowej
- świadczenie usługi prania na potrzeby Szpitala - powtórka postępowania
więcej: przetargi w Ciechocinku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wymiana elastomerów oraz dostawa i montaż osłon zabezpieczających na PGE Narodowym w Warszawie
- Zakup sprzętu i środków ochrony na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Powiatu Malborskiego
- Dostawa środków czystości.
- Dostawy sprzętu i szkła laboratoryjnego
- Uzupełnienie zasobów infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań wynikających z Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026 oraz ustawy o ochronie ludności i obronie cywilnej
- Dostawa worków foliowych LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.