Og³oszenie z dnia 2022-09-20
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00399263/01 - Wynik z dnia 2022-10-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa przepustu drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina W³oc³awek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866904
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@g.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: gmina.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa przepustu drogowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1a15b0ae-38d2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00355896
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013163/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa przepustu drogowego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu
1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu www.platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek zwan± dalej „Platform±” oraz poczty elektronicznej przetargi@g.wloclawek.pl.
2. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê w rozdziale VII niniejszej SWZ oraz w Instrukcji korzystania z systemu pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Uwaga – Przed przyst±pieniem do sk³adania oferty, wykonawca jest zobowi±zany zapoznaæ siê z Instrukcj± korzystania z Platformy.
Zalecenia
1. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 P.z.p., pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach pdf .txt, .rtf, .doc, .docx, .odt .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego
z formatów: .zip ; 7Z.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
9. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecane jest wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
10. Nie nale¿y wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym, gdy¿ mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
11. W sytuacjach awaryjnych np. w przypadku przerwy w funkcjonowaniu lub awarii lub niedzia³ania Platformy zakupowej zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê z wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, na adres przetargi@g.wloclawek.pl, z zastrze¿eniem ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i za³±czniki do oferty ) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy zakupowej, zgodnie z opisem w Rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ.
12. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina W³oc³awek
ul. Królewiecka 7, 87-800 W³oc³awek, TEL. 54 230 53 55 reprezentowana przez Wójta Gminy W³oc³awek, zwan± dalej „Zamawiaj±cym”;
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie kieruj±c korespondencjê na adres Zamawiaj±cego – Urz±d Gminy W³oc³awek,
ul. Królewiecka 7, 87 -800 W³oc³awek;
3) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 7 pkt 18 ustawy z dnia 19 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129ze zm. zwan± dalej „ustaw± Pzp”) w celu zwi±zanym z niniejszego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji – Dostawa przepustu drogowego, zwanego dalej „zamówieniem” oraz wykonywania prawa i obowi±zków wynikaj±cych z zawartej umowy, przepisów Kodeksu cywilnego dotycz±cych umów o dostawê, w tym wyp³aty wynagrodzenia;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO jako niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Zamawiaj±cym na mocy przepisów ustawy Pzp, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2021 r, poz. 305.ze zm.) oraz innych przepisów prawa.
5) Bêdziemy przetwarzaæ nastêpuj±ce kategorie Pani/Pana danych: dane identyfikacyjne, imiê nazwisko, nr PESEL, informacje dotycz±ce zamieszkania, dane kontaktowe, dane dotycz±ce funkcji lub stanowiska.
6) W zwi±zku z przetwarzaniem danych w celu, o którym mowa w ust. 16.2. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ:
- podmioty uprawnione do tego na podstawie przepisów prawa;
- podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Zamawiaj±cym s± wspó³administratorami danych osobowych lub przetwarzaj± w imieniu Zmawiaj±cego dane osobowe ,jako podmioty przetwarzaj±ce;
- osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 74 ustawy Pzp
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zwi±zku z przetwarzaniem przez Zamawiaj±cego Pani/ Pana danych osobowych nie
przys³uguje Pani/Panu:
1. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2. prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RBRiGK.271.2.31.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa przepustu drogowego, jako rury stalowej spiralnie karbowanej o nastêpuj±cych parametrach:
Szeroko¶æ w ¶wietle (¶wiat³o poziome) – 3,23 m
Wysoko¶æ w ¶wietle (¶wiat³o pionowe) – 2,12 m
D³ugo¶æ przepustu – 12,00 m
Rzêdna wlotu – 71,08 m n.p.m.
Rzêdna wylotu – 70,96 m n.p.m.
2. Ponadto Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 4 do SWZ zamieszcza rysunek: „Przepust P-1 - profil pod³u¿ny”.
3. Rêkojmia i gwarancja:
Minimalny okres gwarancji jako¶ci udzielony przez Wykonawcê na dostarczony przedmiot zamówienia wynosi 24 miesi±ce - stanowi kryterium oceny ofert. Gwarancja obejmuje odpowiedzialno¶æ za wady przedmiotu. Okres rêkojmi jest równy okresowi gwarancji.
4. Szczegó³owy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ. Wszystkie wymagania w nim okre¶lone, stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 44132000-4 - Elementy przepustów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
44160000-9 - Ruroci±gi, instalacje rurowe, rury, ok³adziny rurowe, rury i podobne elementy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 % - ilo¶æ punktów 60;
2) Okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia - waga kryterium 40% - ilo¶æ punktów 40;
4.2. Ca³kowita liczba punktów, jak± otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wed³ug poni¿szego wzoru:
L = C + RG
gdzie:
L – ca³kowita liczba punktów;
C – punkty uzyskane w kryterium „Cena”;
RG – punkty uzyskane w kryterium „Okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia”;
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60%
cena najni¿sza brutto*
C = ------------------------------------------------ x 60% - pkt 60 cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) podstaw± przyznania punktów w kryterium "cena" bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
b) cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia i ceny wskazane w formularzu asortymentowo- cenowym .
2) Okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia (RG) - waga 40% - 40 pkt:
Minimalny okres rêkojmi i gwarancji 24 miesi±ce (lub d³u¿szy ale krótszy ni¿ 36 miesiêcy) - 0 pkt.
Okres rêkojmi i gwarancji 36 miesiêcy (lub d³u¿szy ale krótszy ni¿ 48 miesiêcy) – 10 pkt
Okres rêkojmi i gwarancji 48 miesiêcy (lub d³u¿szy ale krótszy ni¿ 60 miesiêcy) – 20 pkt.
Maksymalny okres rêkojmi i gwarancji 60 miesiêcy (lub d³u¿szy) – 40 pkt.
UWAGA:
Okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 24 miesi±ce.
Je¶li Wykonawca nie wpisze w ofercie ¿adnego okresu udzielenia rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia, b±d¼ te¿ wpisze w ofercie krótszy okres ni¿ 24 miesi±ce, to jego oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z tre¶ci± Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Zaoferowanie przez Wykonawcê okresu rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia d³u¿szego ni¿ 60 miesiêcy nie wp³ywa na zwiêkszenie liczby punktów w tym kryterium, tj. do oceny Zamawiaj±cy przyjmie okres 60 miesiêcy, natomiast do umowy Zamawiaj±cy wpisze okres gwarancji i rêkojmi dla przedmiotu zamówienia wskazany przez Wykonawcê w Formularzu oferty.
4.3. Punktacja przyznawana ofertom w kryterium cena bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy, mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4.5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru.
4.6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy wybiera spo¶ród tych ofert ofertê, która otrzyma³a najwy¿sz± ocenê w kryterium o najwy¿szej wadze.
4.7. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Zamawiaj±cy nie bêdzie prowadzi³ negocjacji i dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spo¶ród niepodlegaj±cych odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi i gwarancji dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiajacy nie wymaga.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy;2) Pe³nomocnictw (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia –art. 58-60 Pzp.W takim przypadku:
1) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika. Pe³nomocnictwo powinno byæ do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ do³±czone do oferty;
2) wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem;
3) je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
§ 8 projektowanych postanowieñ umownych - rodzaj i zakres zmian;§ 9 projektowanych postanowieñ umownych - warunki ich wprowadzenia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-28 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wloclawek
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-27
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- "Wykonanie instalacji CO, CWU i modernizacji wod-kan, wraz z remontem pomieszczeñ gospodarczych"
- "Wykonanie instalacji CO, CWU i modernizacji wod-kan wraz z utwardzeniem terenu".
- Dostawy produktów spo¿ywczych wymagaj±cych zachowania warunków ch³odniczych i/lub mro¼niczych, tj. produktów mleczarskich i mro¿onek
- Organizacja i przeprowadzenie kursów oraz egzaminów koñcowych w ramach zadania pn. "Szkolenia Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy dla cz³onków OC z terenu Powiatu W³oc³awskiego" z podzia³em na 2 czê¶ci
- Przebudowa ulicy Noakowskiego w ramach zadania inwestycyjnego: Przebudowa/rekonstrukcja dróg gminnych
- Sukcesywna dostawa szczepionek dla potrzeb MZOZ Sp. z o.o. we W³oc³awku z podzia³em na 13 czê¶ci/13 pakietów
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbudowa Skweru Kawalerów Orderu U¶miechu wraz z alejk± Moniuszki w G³ucho³azach
- MODERNIZACJA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY CENTRUM KSZTA£CENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W O£AWIE, Z DOSTOSOWANIEM DO GRY W SIATKÓWKÊ
- Remont hali magazynowej ³ugu i kwasu w oczyszczalni ¶cieków po by³ych Zak³adach Chemicznych "Tarnowskie Góry" w Tarnowskich Górach - wymiana zbiorników
- Dostawa materia³ów do budowy sieci Kanalizacji Sanitarnej"
- Modernizacja wewnêtrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
- Modernizacja kot³owni w Szkole Podstawowej Nr 1 w Józefowie - etap I
wiêcej: Elementy przepustów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.