eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych w Katowicach przy ul. Bankowej 14



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach budynku
Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych w Katowicach przy ul. Bankowej 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bankowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 0323591334

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/us

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wyższa Uczelnia Publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachach budynku
Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych w Katowicach przy ul. Bankowej 14

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52ce4755-0d6d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355828

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00117577/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na budynku Wydziału nauk Ścisłych i Technicznych Katowice ul. Bankowa 14

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289686/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.076.2022.DWK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 344471,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 237405,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy poniżej 50 kWp (lecz nie mniej niż 49 kWp), na dachach budynku Wydziału Nauk Ścisłych i Technicznych w Katowicach przy ul. Bankowej 14, w formule zaprojektowanie, dostawa i montaż.
2) Zakres rzeczowy określony w ramach Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ), nie jest katalogiem zamkniętym lecz minimalnym dla osiągniecia efektu jakim jest wprowadzenie w Kampusie Katowickim UŚ technologii umożliwiającej wykorzystanie źródła energii odnawialnej (energii słonecznej) do produkcji energii elektrycznej na potrzeby własne.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje m.in:
a) wykonanie prac projektowych, w tym sporządzenie wielobranżowego projektu (przed wykonaniem projektu instalacji należy dokonać aktualizacji i uzupełnienia inwentaryzacji budowlanej obiektu), zgodnie z wymaganiami załącznika nr 2 do SWZ;
b) zakup Urządzeń wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, montażem (przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Urządzeń), uruchomieniem i skonfigurowaniem;
c) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej wszelkich prac wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w toku ich realizacji;
d) zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę i/lub do wystąpienia z wnioskiem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, jeżeli będą wymagane;
e) zgłoszenie w imieniu Zamawiającego przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, złożenie wniosku o zawarcie umowy na sprzedaż energii elektrycznej z mikroinstalacji oraz zawiadomienie organów Państwowej Straży Pożarnej o zakończeniu budowy i zamiarze przystąpienia do jej użytkowania;
f) szkolenie personelu Zamawiającego z obsługi i konserwacji zabudowanych systemów, instalacji oraz urządzeń, na zasadach określonych w dokumentach zamówienia;
g) sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
h) wykonanie innych czynności szczegółowo opisanych w załączniku nr 2 do SWZ;
i) udzielenie dożywotniej licencji na zaoferowany system monitoringu;
j) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony Przedmiot Umowy.
Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje również komplet dostaw i usług koniecznych do wykonania montażu instalacji wraz z przekazaniem jej do użytkowania Zamawiającemu, a także prace przygotowawcze, zabezpieczające i towarzyszące oraz elementy instalacji, które nie zostały wyszczególnione w niniejszym opisie, lecz są niezbędne dla poprawnego jej funkcjonowania i stabilności działania oraz bezawaryjności.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
5) Termin realizacji zamówienia: do 4 miesięcy od daty zawarcia Umowy, wraz z uzyskaniem prawomocnego dokumentu zezwalającego na rozpoczęcie prac (ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę) i/lub braku sprzeciwu do zgłoszenia prac niewymagających pozwolenia na budowę.
6) Adres dostawy:
Wydział Nauk Ścisłych i Technicznych w Katowicach, ul. Bankowa 14
7) Okresy gwarancji i rękojmi określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230789,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315282,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267733,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Belso Sp. zo. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612379287

7.3.3) Ulica: Sandomierska 87A

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267733,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.