eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Asfaltowanie dróg gminnych (2)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Asfaltowanie dróg gminnych (2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asfaltowanie dróg gminnych (2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6769ed9-0e66-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023880/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Asfaltowanie dróg gminnych (asfaltowanie dróg gminnych; budowa ciągu pieszego z odwodnieniem w miejscowości Ćmiłów; modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Wilczopolu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282614/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Część nr 1 obejmuje Modernizację drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Wilczopole na dz. nr 157 – odcinek o dł. 670 mb.
3.1.1 Zakres robót dla części 1 w szczególności polega na wykonaniu następujących robót drogowych:
- robot pomiarowych w tym: geodezyjnego wskazania granicy pasa drogowego o konstrukcji jak
niżej:
- wykonaniu warstwy podbudowy zasadniczej stabilizowanej cementem o Rm=2,5MPa wraz z
profilowaniem i zagęszczaniem o grubości warstwy 25 cm i o szer. 3,0 m ;
- wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm o grubości w-wy po zagęszczeniu 12 cm;
- dwukrotnym skropieniu podbudowy emulsją asfaltową wykonanej podbudowy;
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości 2,8 m i grubości 6 cm w tym: 3 cm – w- wa
wiążąca + 3 cm w-wa ścieralna;
- wykonaniu obustronnego pobocza z destruktu asfaltowego o średniej szer. do 0,25 m;
- wykonaniu mijanek samochodowych przy nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego o gr. 15 cm;
- regulacji wysokościowa istniejących zjazdów destruktem asfaltowym o średniej grubości w-wy 5 cm
- oznakowanie pionowe drogi zgodnie z projektem SOR ( projekt zostanie
przedstawiony wybranemu Wykonawcy robót);
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych części i odcinków dróg oraz projekty stałej organizacji ruchu.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 447857,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.2 Część nr 2 obejmuje: Asfaltowanie dróg gminnych.
Przedmiot zamówienia dla części nr 2 obejmuje swoim zakresem asfaltowanie odcinków dróg jak jn.:
1) drogę dojazdową w Kazimierzówce, ul. Lawendowa – odcinek o dł. 370 mb;
2) drogę gminną nr 107108L w Dominowie (od istniejącej nawierzchni w Żabiej Woli w kierunku istniejącej nawierzchni w Majdanie Mętowskim - odcinek o dł.505 mb;
3) drogę dojazdową w Ćmiłowie, ul. Borowikowa - odcinek dł. 155 mb;
4) drogę dojazdową w Ćmiłowie, ul. Stokrotki – odcinek dł 42 mb;
5) drogę dojazdową w Ćmiłowie ( dz. ew. nr 720/2 od włączenia z drogą woj. ) – odcinek o dł. 170 mb;
6) drogę gminną nr 107111L w Mętowie – poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej o szerokość 1,0 m na odcinku o długości 579 mb;
7) drogę dojazdową w Kalinówce, ul. Różana (początek od ul. Dwie Topole) – odcinek długości 38 mb;
3.2.1 Zakres robót dla części 2 w szczególności polega na wykonaniu następujących robót drogowych:
- robot pomiarowych w tym: geodezyjnego wskazania granic pasów drogowych o konstrukcji jak niżej:
- wykonaniu warstwy podbudowy zasadniczej stabilizowanej cementem o Rm=2,5MPa wraz z profilowaniem i zagęszczaniem o grubości warstwy 25 cm i o zmiennej szer. od 3,0 m do 4,5 m ;
- wykonanie górnej w-wy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm o grubości w-wy po zagęszczeniu 12 cm;
- dwukrotnym skropieniu podbudowy emulsją asfaltową wykonanej podbudowy;
- wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości zmiennej od 2,5 m do 3,5 m i grubości 6 cm w tym: 3 cm – w- wa wiążąca + 3 cm w-wa ścieralna ;
- wykonaniu obustronnego pobocza z destruktu asfaltowego o szer. 0,25m (droga w Dominowie) i 0,5 m i gr. 6 cm na pozostałych drogach;
- wykonaniu mijanek samochodowych przy nawierzchni jezdni z destruktu asfaltowego o gr. 15 cm (na drodze w Dominowie);
- regulacji wysokościowa istniejących zjazdów destruktem asfaltowym o średniej grubości w-wy 5 cm;
- regulacji wysokościowa istniejących studzienek kanalizacyjnych szt. 13 - w Ćmiłowie;
- regulacja wysokościowa istniejących skrzynek zasów wodociągowych szt. 7: w Ćmiłowie;
- oznakowanie pionowe poszczególnych dróg zgodnie z projektami SOR (projekty zostaną przedstawione wybranemu Wykonawcy robót);
- opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu dla drogi gminnej nr 107108L w Dominowie i drogi gminnej nr 107111L w Mętowie;
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych części i odcinków dróg oraz projekty stałej organizacji ruchu.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1215195,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.3 Część nr 3 obejmuje wykonanie 2 szt. progów zwalniających:
3.3.1 Zakres robót dla części nr 3: w szczególności polega na wykonaniu następujących robót drogowych:
a) próg zwalniający liniowy w Mętowie, ul. Radosna o nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej * o wymiarach:
- 1,2 m ( szerokość) x 3 m ( długość) x 0,06m (wysokość) – 1 sztuka;
b) próg zwalniający liniowy w Prawiednikach Kolonii, ul. Pod Dębami o nawierzchni
bitumicznej / z kostki brukowej * o wymiarach:
- 1,2 m ( szerokość) x 4m ( długość) x 0,06m ( wysokość) – 1 sztuka
Uwaga!
1. *) - zaznaczyć przyjętą konstrukcję progu (Zamawiający dopuszcza wykonanie nawierzchni bitumicznej lub z kostki brukowej na progach).
2. W cenie oferty należy uwzględnić również sporządzenie projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót, niezbędne oznakowanie pionowe i poziome dla zainstalowanych progów.
4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych części i odcinków dróg oraz projekty stałej organizacji ruchu.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 24750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4 Część nr 4 obejmuje Wykonanie utwardzenia na działce nr 778/4 w Mętowie – powierzchnia utwardzenia 38 m x 31 m = 1178 m2.
3.4.1 Zakres robót dla części nr 4: w szczególności polega na usunięciu w-wy ziemi urodzajnej, korytowaniu pod przyszłą konstrukcję, wykonaniu podbudowy z gruntu stabilizowanego wapnem metodą na miejscu o gr. w-wy 30 cm i wytrzymałości Rm = 1,5 MPa, wykonaniu górnej w-wy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm o gr. w-wy 15.

4. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych części i odcinków dróg oraz projekty stałej organizacji ruchu.
5. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.5.) Wartość części: 211499,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364890,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429880,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364890,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231

7.3.3) Ulica: Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364890,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1276565,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1338586,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1276565,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Stan-Lub Lubomir Bujała, Stanisław Maliborski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Stan-Lub

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1276565,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41835,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe STAN-LUB spółka cywilna

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Stan-Lub Lubomir Bujała, Stanisław Maliborski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe Stan-Lub

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171002400

7.3.3) Ulica: Lubelska 38

7.3.4) Miejscowość: Bełżyce

7.3.5) Kod pocztowy: 24-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172746,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206731,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172746,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7120151231

7.3.3) Ulica: Grygowej 23

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-260

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172746,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.