Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00209210/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-28
- 2025/BZP 00218759/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO USTKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jferber@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ced515d-82ca-4459-9822-e897c038218b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ced515d-82ca-4459-9822-e897c038218b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021083/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00209210
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025.JF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. „Poprawa warunków sanitarnych na plaży w Ustce w systemie zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie jest realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj wraz z dostawą i montażem sauny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2284300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2292664,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2284300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPATOTERA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387879430
7.3.3) Ulica: Floriana 7
7.3.4) Miejscowość: Knurów
7.3.5) Kod pocztowy: 44-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zdolność techniczna lub zawodowa (wiedza i doświadczenie) opisane w rozdziale 7 pkt. 7.2.4.1 SWZ
KRZYSZTOF DRAŻYK DKL DRAŻYK
Ul. Szkolna 47;
44-177 Chudów
NIP: 9691381327
REGON: 241112330
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2284300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Dostawa i montaż urządzeń do selektywnej zbiórki odpadów
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy Cmentarza Komunalnego w Zimowiskach
- Zagospodarowanie terenu w ramach programu "Zielona Ustka" - "Lekcje pod chmurką" w systemie zaprojektuj i wybuduj - I etap
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw Klubu Dziecięcego "Wesołe Drobinki" w Drobinie
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
więcej: Sprzęt wypoczynkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.