Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00323789/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont basenu z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 13
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384110159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przyjazna 7A
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-467
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 20 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szkola51.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola51.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont basenu z zapleczem w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 13 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eaf60e03-550a-4458-8c6c-bb57c289bd2a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00323676/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont basenu z zapleczem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00323789
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/442/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem remont basenu wraz z zapleczem - etap I w budynku Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Fryderyka Chopina przy ul. Przyjaznej 7a, w szczególności:
Wymiana stolarki:
zabezpieczenie podłóg,
rozebranie okładziny ściennej z płytek,
rozbiórka ściany,
poszerzenie otworów,
skucie nierówności na ścianach,
demontaż skrzydeł drzwiowych,
wymiana nadproży,
wykucie z murów ościeżnic,
dostawa i montaż stolarki aluminiowej wraz z ościeżnicami,
dostawa i montaż ścianek aluminiowych,
roboty naprawcze po wymianie stolarki,
malowanie pomieszczeń,
naprawa posadzki,
dostawa i montaż kabiny z HPL,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki.
Wentylacja mechaniczna w szatni dla dziewcząt i chłopców
demontaż kanałów wentylacji mechanicznej w szatniach,
demontaż czerpni oraz redukcji,
demontaż przepustnic,
demontaż nagrzewnicy,
demontaż przewodów wentylacyjnych stalowych,
demontaż wentylatorów,
dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych,
dostawa i montaż czerpni,
dostawa i montaż tłumików,
dostawa i montaż wentylatorów wraz z podstawą,
dostawa i montaż nagrzewnicy,
dostawa i montaż izolacji przewodów wentylacyjnych,
roboty towarzyszące dla robót instalacji wentylacji,
wymiana grzejników dedykowanych do pomieszczeń basenowych,
utylizacja i wywóz materiału z rozbiórki
Uwagi do postępowania:
1. Zamówieniem objęte jest tylko: wymiana drzwi w węźle szatniowym, wymiana grzejników na hali basenowej oraz wentylacji mechanicznej w pomieszczeniu szatni chłopców i dziewcząt.
2. W postępowaniu nie uwzględniono: wymiany drzwi wejścia z korytarza do szatni , wymiany drzwi wejścia na halę basenową od strony pomieszczeń trenerów, wykonania instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń trenerów.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 243 325,00 zł brutto. Ceny ofert złożonych przez firmy Filip Baldy Industries oraz Tokio sp. z o.o., w kwocie 290 976,72 zł znacząco przewyższają środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup agregatów dla zadań związanych z Ochroną Ludności i Obroną Cywilną (OLiOC). Zamówienia w 2 częściach
- Zakup i dostawa materiałów do remontu i utrzymania obiektów dla KWP w Katowicach i jednostek terenowych śląskiej Policji
- ZP/47/25 Dzierżawa urządzeń drukujących/ kopiujących dla Górnośląskiego Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II SPSK nr 6 SUM w Katowicach na okres 2 lat
- Dostawa na rzecz Zamawiającego zestawu do cyfrowego, kropelkowego PCR dla Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu segmentu D typu Hybryda Plug-in dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- "Dostawa cyfrowego cytometru przepływowego dla potrzeb Pracowni Immunogenetyki Układu HLA"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja magazynu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na potrzeby ochrony ludności i przechowywania sprzętu
- wykonanie (dokończenie) dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych obejmujących budynek "W1W2H", zagospodarowanie terenu, instalacje zewnętrzne oraz wykonywanie czynności nadzoru autorskiego
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Zakładu Aktywności Zawodowej tworzonego w Strzyżowie ramach realizacji projektu "ZAZ w Strzyżowie"
- Modernizacja dwóch przepompowni ścieków na terenie Gminy Wądroże Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie adaptacji zespołu pomieszczeń na III piętrze w budynku A w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej 19/27 w Łodzi w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont pomieszczeń i ciągu komunikacyjnego w budynku Radia Gdańsk S.A. w likwidacji
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.