Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00335034/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00342623/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001090531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 14
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338159045
1.5.8.) Numer faksu: (33) 811-74-47
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d49caa1-2f6a-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d49caa1-2f6a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046201/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkoweg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335034
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/D/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości podziału zamówienia na części.
Uzasadnienie braku podziału zamówienia: Podział zamówienia na części jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie jego obowiązkiem. Dotychczasowe doświadczenie Zamawiającego pokazało, że podział przedmiotowego zamówienia powoduje wiele problemów organizacyjnych (dotychczas zamówienie było dzielone na części). Z uwagi na małą liczebność personelu Zamawiającego, skoordynowanie zamówień u różnych Wykonawców znacząco wydłużało czas pracy, jak również prowadziło do dużych opóźnień w realizacji poszczególnych części zamówienia. Istotną kwestią jest również koszt dostawy – w przypadku braku podziału zamówienia na części koszty transportu będą niższe.
Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzęt jednorazowy taki jak: strzykawki, igły, venflony, cewniki, , łącznik do drenów, rurki intubacyjne, resuscytatory, filtry, łyżki do laryngoskopu, pozostałe wyposażenie medyczne (papiery do usg, ekg, rej., elektrody, żele, testy, pojemniki i worki na odpady, koce rat.), rękawice nitrylowe, rękawice jałowe, materiały opatrunkowe, podkłady, worki na mocz, skalpel, łopatki, zestawy porodowe, maski krtaniowe, tlenowe.
4. Wykonawca gwarantuje stałość cen jednostkowych przez cały okres trwania umowy tj. 12 miesięcy od daty podpisania umowy (z zastrzeżeniem postanowień określonych w projekcie umowy).
5. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny termin ważności licząc od dnia zrealizowania dostawy.
6. Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego do magazynu Apteki Pogotowia przy ul. E. Plater 14, 43-300 Bielsko-Biała zgodnie ze wskazanym w ofercie terminem dostawy.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ — Formularz cenowy oraz Załącznik Nr 4 do SWZ — Projekt umowy.
8. Ilekroć w SWZ i załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu jak również za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Wszelkie ww. wskazania zostały przywołane w celu sprecyzowania parametrów i wymogów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SWZ i załącznikach do SWZ Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych do określonych w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółowy opis oferowanych rozwiązań lub inne przedmiotowe środki dowodowe. Nie wskazanie w ofercie rozwiązań równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania rozwiązań wymienionych w SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
33199000-1 - Odzież medyczna
33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
33171000-9 - Przyrządy do anestezji i resuscytacji
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
18424300-0 - Rękawice jednorazowe
33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji
33170000-2 - Aparatura do anestezji i resuscytacji
33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
33141200-2 - Cewniki
33157110-9 - Maski tlenowe
33141730-6 - Kołnierze chirurgiczne
33141620-2 - Zestawy medyczne
33141320-9 - Igły medyczne
33141310-6 - Strzykawki
33141220-8 - Kaniula
33141100-1 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki
31711140-6 - Elektrody
39511100-8 - Koce
33141411-4 - Skalpele i noże chirurgiczne
33171210-4 - Maski do resuscytacji
30197630-1 - Papier do drukowania
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp (t.j. Dz.U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości: 220 000,00 zł brutto. Zamawiający odrzucił ofertę z najniższą ceną (212 925,52 zł brutto)Jedyna pozostała w postępowaniu oferta tj. oferta nr 1 złożona przez Sinmed Sp. z o.o., Przyszowice w kwocie 262 842,46 zł znacznie przewyższa kwotę jaką Zamawiający miał zamiar przeznaczyć na realizacje zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty z najniższą ceną, która pozostała w postępowaniu. W postępowaniu zostały złożone dwie oferty.
Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym zostały złożone następujące oferty:
Oferta nr 1 – Sinmed Sp. z o.o., Przyszowice Cena brutto: 262 842,46 zł
Oferta nr 2 - BESTMED SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Czechowice-Dziedzice – oferta odrzucona
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262842,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 262842,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Przeprowadzenie kursów, szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu pn. "Bielsko-Biała - zawodowo" (z podziałem na 7 części).
- Zwiększenie powierzchni biologicznie czynnej przez usunięcie nawierzchni dawnej ulicy Zielonej - Skwer przy ulicy PCK (...)
- "21/25 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w celu przebudowy i modernizacji Oddziału Urologii i Onkologii Urologicznej Szpitala Wojewódzkiego w Bielsku-Białej"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań histopatologicznych w Zakładzie Patomorfologii BCO-SM im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej w lokalizacji przy ul. Wyzwolenia 18
- Świadczenie usługi serwisowej aparatury medycznej będącej w posiadaniu Beskidzkiego Centrum Onkologii - Szpitala Miejskiego im. Jana Pawła II w Bielsku - Białej
- Świadczenie usługi elektronicznego całodobowego monitoringu sygnałów alarmowych od osób starszych tzw. teleopieki na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 5 pakietów
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Ośrodka Zdrowia w Nowym Żmigrodzie"
- zakup wraz z sukcesywna dostawa pieluchomajtek w 2025
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Wykonanie i dostawa fabrycznie nowych pojemników plastikowych na odpady dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania Sp. z o.o. w Krakowie
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.