eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-08-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947ca2e2-2563-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355457

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075012/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00314665

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.109.2023.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163528,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do szkoły umożliwiającej realizację obowiązku nauki, tj. Zespołu Niepublicznych Szkół im. „Alicji po drugiej stronie lustra” w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, 46-082 Kup – jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz autyzmem, mieszkającego w Jastrzębiu oraz jednego ucznia z niepełnosprawnością sprzężoną: autyzmem oraz niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym mieszkającego w Namysłowie.
Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia pojazdu zastępczego maksymalnie do 30 minut od zgłoszenia zdarzenia.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w pkt 2 (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);
2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;
3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi.
W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. wartość usługi określonej w przedmiocie zamówienia, podatek od towarów i usług, wszelkie podatki, opłaty i należności publiczno-prawne, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz koszty ubezpieczeń.
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).
Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.
Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5. roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów
oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego).
Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy.
Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 68957,78 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z realizacją obowiązku określonego w art. 39 ust. 4 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe, polegająca na dowożeniu i opiece w czasie przewozu do szkoły umożliwiającej realizację zespołowych zajęć rewalidacyjno-wychowawczych, tj. Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, ul. Mossora 4, 49-300 Brzeg – jednego ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu głębokim mieszkającego w Namysłowie (poruszającego się na wózku inwalidzkim).
Wykonawca zobowiązany jest zawieźć uczniów w godzinach rannych (ustalonych z rodzicami uczniów) do szkoły, a następnie przywieźć po zajęciach z powrotem do domu. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi terminowo i punktualnie.
W ramach usługi Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad przewożonymi uczniami. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, mająca zdolność do czynności prawnych. Funkcji opiekuna nie może pełnić kierowca pojazdu, którym przewożeni będą uczniowie. Osoba pełniąca funkcję opiekuna zobowiązana będzie przyjąć uczniów od rodzica/rodziców, sprawować nad nimi opiekę w czasie przewozu i przekazać, po przyjeździe do szkoły, pod opiekę nauczycielowi lub opiekunowi w szkole, następnie po zakończonych zajęciach odebrać uczniów od nauczyciela, sprawować opiekę nad nimi w czasie przewozu i po powrocie przekazać rodzicowi/rodzicom. Osoba pełniąca funkcję opiekuna winna być wyposażona w środek łączności, np. telefon komórkowy, umożliwiający kontakt z rodzicem/rodzicami uczniów.
W przypadku czasowej niemożności świadczenia usług przewozowych, w uzasadnionych przypadkach (np. w czasie choroby), Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług.
W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń losowych, Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia pojazdu zastępczego maksymalnie do 30 minut od zgłoszenia zdarzenia.
Wykonawca nie może powierzyć świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia podwykonawcy, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
1) zapewnienia środka transportu, który spełnia wymagania określone w przepisach ustawy – Prawo o ruchu drogowym i innych przepisach związanych z przewozem osób, w tym umożliwiającego przewiezienie wózka inwalidzkiego w przypadku zamówienia, o którym mowa w pkt 2 (dziecko z niepełnosprawnością może być przewożone na odpowiednio zabezpieczonym wózku inwalidzkim lub w fotelu pasażera, a wózek w bagażniku);
2) posiadania aktualnego przeglądu technicznego pojazdu;
3) posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
4) zachowania w tajemnicy danych osobowych ucznia/uczniów, zgodnie z ustawą
z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania osób, którym powierzy wykonanie określonych czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
Z tytułu świadczenia usługi związanej z przedmiotem zamówienia Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie za każdy dzień świadczenia usługi.
W przypadku ograniczenia w funkcjonowaniu lub zamknięcia jednostek oświatowych, w związku z uzasadnionymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i uczniów niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy, a tym samym zaprzestania przez Wykonawcę przewozu uczniów do placówki oświatowej, Wykonawca otrzymywać będzie wynagrodzenie w wysokości 30 % wynagrodzenia umownego, za dni w których pozostawał w gotowości do świadczenia usługi będącej przedmiotem zamówienia.
Wynagrodzenie zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, m. in. wartość usługi określonej w przedmiocie zamówienia, podatek od towarów i usług, wszelkie podatki, opłaty i należności publiczno-prawne, wszelkie opłaty i odszkodowania za szkody, koszty oraz straty wynikłe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia oraz koszty ubezpieczeń.
Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za dni nieświadczenia usługi z przyczyn leżących po stronie rodziców uczniów (np. choroba dziecka).
Wynagrodzenie ustalane będzie odrębnie za każdy miesiąc kalendarzowy.
Faktura za usługę powinna być wystawiona w terminie do 5. roboczego dnia miesiąca następującego po miesiącu rozliczeniowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rutynowej kontroli umowy, w tym sposobu wykonywania usługi będącej przedmiotem zamówienia, a także stanu technicznego pojazdów oraz trzeźwości kierowców przy pomocy odpowiednio uprawnionych do tego służb (Policja, Inspekcja Transportu Drogowego). Szacunkowa liczba dni świadczenia usług – 186 dni. Wykonawca będzie rozliczał się z Zamawiającym wg faktycznej liczby dni świadczenia usług. Zamawiający zobowiązany jest wykorzystać co najmniej 60% wartości brutto umowy. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczne dni świadczenia usług zrealizowanych na podstawie niniejszej umowy, stanowiące sumę iloczynów cen jednostkowych za jeden dzień świadczenia usług oraz liczbę dni świadczenia usług.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców .
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 94570,66 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407; NIP 7521383036

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO PODRÓŻY NALEPA TRAVEL AGNIESZKA NALEPA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 380447407; NIP: 7521383036

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 12 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.