eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › "Przebudowa ul. Pasiecznej w Zabrzegu (projekt)"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przebudowa ul. Pasiecznej w Zabrzegu (projekt)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Pasiecznej w Zabrzegu (projekt)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce0978b-0365-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 Przebudowa ul. Pasiecznej w Zabrzegu (projekt)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 78621,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia pod nazwą: „Przebudowa ul. Pasiecznej w Zabrzegu (projekt)” obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej pod nazwą: „Przebudowa drogi gminnej ul. Pasiecznej w Zabrzegu” obejmującej:
1. Projekt budowlany - zawierający projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny, załączniki do projektu, przedmiar robót.
2. Kosztorys inwestorski.
3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1. Dokumentację geodezyjną obejmującą:
a) mapę do celów projektowych, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b) dokumentację geodezyjno-prawną - mapy zawierające projekty podziału nieruchomości, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami (do wyceny należy przyjąć 3 podziały);
UWAGA:
Wynagrodzenie za podziały będzie rozliczone wg rzeczywistej ilości wykonanych podziałów.
2. Dokumentację geotechniczną;
3. Dokumentację projektową branży drogowej z odwodnieniem;
4. Dokumentację projektową przebudowy kolidującej infrastruktury technicznej;
5. Projekt gospodarki zielenią;
6. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót;
7. Projekt stałej organizacji ruchu;
8. Przedmiar robót;
9. Kosztorys inwestorski;
10. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
11. Złożenie kompletnego wniosku o uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
Uwagi:
Na wstępnym etapie projektowania Projektant przedstawi rozwiązania przekroju drogi z poboczami utwardzonymi.
Wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszego zamówienia do przeprowadzenia w siedzibie Zamawiającego minimum trzech konsultacji połączonych z prezentacją przyjętych rozwiązań projektowych.

Dane techniczne projektowanej drogi:
- kategoria obciążenia ruchem KR2;
- długość drogi: około 750,00m
- szerokość jezdni: min. 5,00 m
Przebieg drogi zgodny z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego dostępnym na stronie internetowej:
https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/res/serwisy/bip-czdz/komunikaty/_083_004_001_001_399844.jpg?version=1.0

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ, tj.:
- tabela elementów rozliczeniowych – załącznik nr 2 do SWZ;
- plan orientacyjny – załącznik nr 10 do SWZ;
- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 11 do SWZ;
które stanowią integralną część specyfikacji warunków zamówienia.

2. Warunki dotyczące gwarancji jakości i rękojmi za wady

Zamawiający wymaga udzielenia min. 60 miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot umowy, w tym użyte materiały, licząc od daty dokonania przez Strony protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

3. Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):

Główny przedmiot:

71322000-1 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4. Przedmiotowe środki dowodowe:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postępowaniu.

5. Rozwiązania równoważne.

4.1. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
4.2. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
4.3. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.

6. Wymagania w zakresie zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy art. 95 Ustawy Pzp.

Zamawiający nie wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1320, ze zmianami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROADPRO M. Grzegorz, M. Ksel Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382281543

7.3.3) Ulica: Wawelska 19/3

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-217

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin zakończenia: do 15 miesięcy od podpisania umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.