Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302698/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE ORAZ OBSŁUGA SZATNI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225314495
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eebdb7e5-4006-4209-bbf5-d4b6539d93e01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO DLA WARSZAWY-MOKOTOWA W WARSZAWIE ORAZ OBSŁUGA SZATNI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eebdb7e5-4006-4209-bbf5-d4b6539d93e0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00355400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135146/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.1 Ochrona fizyczna budynków Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302698
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.261.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1894217,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Część I:1.1. Zamówienie podstawowe:
1.1.1. Ochrona fizyczna obiektów wraz z terenem przyległym do budynku użytkowanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Ogrodowej 51A oraz ochrona znajdujących się w nich osób i mienia. Utworzenie posterunku w ww. lokalizacji, na którym ochrona będzie odbywać się całodobowo, w tym także w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy. Na posterunku powinno znajdować się dwóch pracowników (wartowników). Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. Obsługa istniejących i przyszłych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo obiektów.
1.2. Opcja:
1.2.1. Obsługa szatni realizowana przez jednego pracownika ochrony, w godzinach od 8 do 16, w miesiącach od października do kwietnia w budynku przy ul. Ogrodowej 51A, przy czym dokładne daty obsługi szatni określi Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 945364,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część III:2.1. Zamówienie podstawowe:
2.1.1. Ochrona fizyczna części budynku zajmowanej przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz oraz ochrona znajdujących się w niej osób i mienia. Utworzenie posterunku w ww. lokalizacji, na którym ochrona będzie odbywać się całodobowo, w tym także w dni ustawowo
i urzędowo wolne od pracy. Na posterunku powinno znajdować się trzech pracowników (wartowników). Prowadzenie depozytu niebezpiecznych przedmiotów lub urządzeń. Obsługa istniejących i przyszłych urządzeń zwiększających bezpieczeństwo obiektów.
2.2. Opcja:
2.2.1. Obsługa szatni realizowana przez jednego pracownika ochrony, w godzinach od 8 do 16, w miesiącach od października do kwietnia w budynku przy ul. Chałubińskiego 8, przy czym dokładne daty obsługi szatni określi Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 1384522,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 819094,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907956,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907956,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o.o., MAKROPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017007960
7.3.3) Ulica: al. Prymasa Tysiaclecia 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 916118,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-07 do 2026-08-07Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1215283,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1333561,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1333561,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Basma Security Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Cerber Ochrona Sp. z o.o., MAKROPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017007960
7.3.3) Ulica: al. Prymasa Tysiaclecia 58
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-424
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1341723,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-07 do 2026-08-07INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem.
- Zaprojekt., uzgodn. i wykon. progów zwal. na ul. Gościniec i ul. K. Dąbrowskiego na ter. m. st. Warszawy oraz ul. Błękitnej w miejsc. Zakręt, wyk. oznakowania, montaż barier, latarni oraz ogrodzenia
- Usługa telekomunikacyjna dostępu do dedykowanej sieci APN GSM dla Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności (SOiA) w celu zapewnienia bezpiecznej i niezawodnej komunikacji danych.
- Usługa w zakresie wywozu nieczystości stałych z kompleksów administrowanych przez 1 BLTR - sprawa 26/2025
- Wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku przy ul. Żelaznej 91 w Warszawie na podstawie dokumentacji technicznej.
- Przebudowa wejścia tylnego do budynku N [lokalizacja: Warszawa, ul. Powsińska 69/71]
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Lęborku w 2026 roku
- Ochrona fizyczna Prokuratury Okręgowej i Rejonowej w Sieradzu oraz Prokuratury Rejonowej w Wieluniu
- Ochrona osób oraz mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Żaganiu
- Świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: fizycznej ochrony osób i mienia, monitoringu i konserwacji systemów alarmowych w KRUS OR w Kielcach oraz podległych PT na terenie woj. świętokrzyskiego
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie obiektów Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych TJO
- Usługa w 2026r. ochrony mienia wraz z obsługą portierni w obiekcie Częstochowskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych w Częstochowie, ul. Śląska 23
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.