eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Podkowa Leśna › Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej w okresie od 1 września 2022r. do 31 lipca 2023r.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej w okresie od 1 września 2022r. do 31 lipca 2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH MIASTA PODKOWA LEŚNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366025462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Błońska 46/48

1.5.2.) Miejscowość: Podkowa Leśna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-807

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@podkowalesna.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwpodkowalesna.naszbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cuwpodkowalesna.naszbip.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej w okresie od 1 września 2022r. do 31 lipca 2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0369ad6a-1259-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00250046/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego w Podkowie Leśnej w okresie od 1.09.2022 do 31.07.2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 445050 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług cateringowych dla Przedszkola Miejskiego im. Krasnala Hałabały w Podkowie Leśnej w okresie od 1 września 2022r. do 31 lipca 2023r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w niniejszej dokumentacji w tym w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
Posiłki powinny być dostarczane w pojemnikach termoizolacyjnych oraz termosach, na które Wykonawca posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
Wykonawca będzie dostarczał posiłki własnym transportem, gwarantując utrzymanie
odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
Transport posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu żywności, na który Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające dostosowanie pojazdu.
Liczba posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci. O liczbie posiłków Wykonawca będzie informowany w dniu wykonania usługi, czyli tego samego dnia do godz. 8.00.
Posiłki powinny być dostarczane bezpośrednio do przedmagazynu kuchni cateringowej w dniach roboczych (tj. w okresie funkcjonowania przedszkola), od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, uwzględniając przerwy w pracy przedszkola. Dostawy posiłków przedszkola muszą być dostarczane przez Wykonawcę o następujących porach dnia:
o godz. 8.00 (śniadanie)
o godz. 11.30 (obiad i podwieczorek )
Dzienny jadłospis obejmuje :
OBIAD, w skład którego wchodzą (np.):
a. zupa (250 ml): kaloryczność 200 kcal,
b. drugie danie w tym: produkt węglowodanowy (200g): ziemniaki, kasza, ryż, makaron bądź np. kluski śląskie, kopytka; produkt białkowy pochodzenia zwierzęcego – gotowy 60g (mięso np.: sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka, kotlet schabowy, stek z piersi kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp., bądź ryba (filet płat, bez ości) – gotowa 60g.),
c. surówka, jarzyny gotowane, lub owoc 100 g. (asortyment podawanych warzyw i owoców powinien być różnorodny),
d. kompot, sok z produktów świeżych i pełnowartościowych (200 ml) lub dwa razy w tygodniu woda.
ŚNIADANIE, w skład którego wchodzą (np.):
a. zupa mleczna 250 ml (dwa razy w tygodniu) np. płatki jęczmienne, owsiane, kasza manna, zacierki, makaron na mleku;
b. pieczywo mieszane 80g, masło 10g,
- wędlina 0,025g (zamiennie): polędwica, szynka bez konserwantów, szyneczka drobiowa, szynka wiejska gotowana, pasztet,
- jajko (pasta jajeczna, jajecznica, jajko gotowane),
- nabiał: twaróg, serek śmietankowy, pasty serowe, ser żółty,
- ryba: pasty z ryb,
c. herbata owocowa (susz), mleko, kawa, kakao (w przypadku braku zupy mlecznej),
d. warzywa na kanapce: pomidor, ogórek, ogórek kiszony, rzodkiewka, szczypior, papryka.
PODWIECZOREK, w skład którego wchodzą (np.):
a. bułeczka, chałka, bagietka, rogalik (2 razy w tygodniu),
a) koktajle owocowe 200 ml ze świeżych owoców w sezonie (poza sezonem musy owocowe),
b) kisiel, budyń, galaretka (200 ml),
c) jogurt naturalny z owocami (100g + owoce),
d) własne wypieki cukiernicze (ciasto drożdżowe, marchewkowe, itp.)
e) owoc 100 g każdego dnia
z wyszczególnieniem alergenów.
b. Trzy razy w tygodniu ma być przygotowany obiad mięsny (z pełnowartościowym białkiem zwierzęcym), dwa razy w tygodniu danie jarskie bezmięsne (zawierające produkt białkowy, np.: ryba, jaja kurze, ser). Preferowane dania duszone i gotowane.
c. Wykonawca zobowiązuje się do nie stosowania gotowych potraw konserwowych oraz dostępnych na rynku ulepszaczy smaków, jak również gotowych dań w torebkach.
Wykonawca zobowiązany jest do zachowania diet pokarmowych w zależności od
indywidualnych potrzeb dzieci, zgodnie z informacją otrzymaną od zamawiającego (np.: posiłki z zaleceniami diety bezmlecznej, bezglutenowej, uwzględnienie indywidualnych potrzeb alergików).
Wykonawca odpowiedzialny jest za dostarczenie dekadowego jadłospisu, w tym oddzielnie jadłospisu dla dzieci z alergią pokarmową, bezmlecznych i innych alergików. Sporządzone przez Wykonawcę jadłospisy powinny być urozmaicone i różnorodne (powinny uwzględniać wszystkie produkty określone w pkt. 9. Jadłospisy powinny być dostarczone do Zamawiającego (dyrektora placówki oświatowej lub osobę przez nią upoważnioną) na 5 dni przed okresem jego obowiązywania. Jadłospisy powinny być różne dla każdego dnia w okresie dekadowym.
Zamawiający ma prawo dokonywania zmian w jadłospisie przedstawionym przez Wykonawcę.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania obiadów i pozostałych posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, świeżych, naturalnych, zgodnie z normami bezpieczeństwa i standardami HACCP oraz przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). Wykonawca przy realizacji zamówienia zobowiązany jest do przestrzegania Zaleceń i Norm zobowiązujących i zalecanych przez Instytut Żywności i Żywienia, a także zasad zdrowego
żywienia oraz zasad żywienia zbiorowego, jak również jakości i zgodności z warunkami umowy. Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy produktów.
Obiady i pozostałe posiłki mają być przygotowywane zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 2021) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach
żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). Obiady i pozostałe posiłki muszą być przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno – epidemiologicznych w zakładzie spełniającym wymagania higieniczno – sanitarne dla zakładów produkcyjnych lub wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze.
Wydawanie posiłków leży po stronie Zamawiającego.
1Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, wywożenia i utylizacji odpadów związanych z usługą żywienia i ponosi tym samym odpowiedzialność za gospodarowanie tymi odpadami oraz ponosi koszty z tym związane zgodnie z Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r., poz. 779).
20. Wykonawca jest gotowy do realizowania przedmiotu zamówienia w przypadku zakłócenia procesu technologicznego (z przyczyn niezależnych, braku energii elektrycznej, braku wody itp.) wytwarzanych posiłków-wykonawca zobowiązany jest przedstawić alternatywną propozycję dostarczanych posiłków np. suchy prowiant.
Wykonawca jest zobowiązany do przechowywania próbek żywności do celów sanitarno – epidemiologicznych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
Rozliczenie następować będzie za faktycznie dostarczone posiłki według ceny, podanej w formularzy ofertowym. W przypadku wykonywania zmniejszonego zakresu usługi, niż wskazany w przedmiocie zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zlecenie niewykonanej części usługi.
Za wykonanie i dostarczenie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do wystawiania comiesięcznych faktur VAT.
Faktura VAT jest wystawiana na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego zestawienia liczby obiadów przygotowanych i dostarczonych przez Wykonawcę w danym miesiącu.
Przedstawicielem Zamawiającego będzie Dyrektor Przedszkola lub inna osoba przez niego upoważniona.
Za realizację przedmiotu zamówienia Wykonawca wystawi fakturę VAT Nabywcy.
W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdy dzieci), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inną formę przygotowania posiłków np. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.
Przewiduje się możliwość zmniejszenia zamówionej ilości obiadów na dzień przed dostawą ze względu na zmniejszoną liczbę dzieci w przedszkolu w danym dniu (zwolnienia lekarskie, inna podobna nieobecność). W związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania umowy, zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych obiadów, w stosunku do ilości określonych w umowie. Okoliczność taka nie może być powodem wypowiedzenia umowy oraz stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw.
[Wymagania w zakresie zatrudnienia]
2ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: osobę przygotowującą posiłki (1 os.) i kierowcę dowożącego posiłki (1 os.), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w
zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 8 do SWZ tj.:
Projektowane postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 445050 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 445050 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DANWAS SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381849184

7.3.3) Ulica: P.O.W. 10/6

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 445050 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-07-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.