Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260949/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00278293/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbf4b108-0b3f-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00099637/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynków Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Pi.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot umowy obejmuje w szczególności wykonanie modernizacji budynku głównego zlokalizowanego w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach potocznie zwanego „Budynkiem Pałacowym”:
1) impregnacji wszystkich elementów więźby dachowej i deskowania - poszycia dachu oddziału IV, z zabezpieczeniem powierzchni poszycia – blachy przed szkodliwymi skutkami działania soli na metal;
2) wykonania sufitu podwieszanego o parametrach EI 60 na oddziale IV,
3) demontażu istniejącego i montażu okna technicznego o parametrze EI 60 w łazience,
4) podniesienia pod sufit dwóch okien oddymiających na klatce K1,
5) montażu samozamykaczy w drzwiach,
6) obniżenia drzwi dostosowując je do poziomu posadzki,
7) naklejenia narożników ostrzegawczych na krawędziach okien,
8) poszerzenia światła przejścia w korytarzu,
9) wymiany istniejących dwóch włazów strychowych o parametrach EI60,
10)wymiany okna zewnętrznego o parametrach EI60,
11)wykonanie oddzielenia pożarowego REI 120, wymianę istniejącego styropianu – ocieplenie ściany zewnętrznej na ocieplenie z materiału niepalnego – wełny z wykonaniem tynku cienkowarstwowego,
12)demontażu boazerii ścian korytarza, przywrócenia estetyki ścian poprzez szpachlowanie i pomalowanie, łącznie z wykonaniem lamperii,
13)wymiany drzwi w pomieszczeniach o parametrach EI 30 z samozamykaczem olejowym,
14)likwidacji balustrady i przełożenia kostki oraz uzupełnienia terakoty przy wejściu do klatki K1,
15)przełożenia-poszerzenia istniejącego podejścia i podestu przy zewnętrznym wejściu do klatki K1,
16)wykonania podestu z kostki brukowej przy wyjściu z korytarza 35b na zewnątrz,
17)wymiany czujek sygnalizacji pożarowej,
18)poszerzenia otworów drzwiowych na oddziale I i II do pokojów mieszkańców,
19)wymiany stolarki drzwiowej na oddziale I i II,
20)remontu oddziału I i II polegającego na wymianie istniejących drzwi na szersze, poszerzeniu otworów drzwiowych umożliwiających szybszą ewakuację chorego na łóżku oraz wykonaniu robót remontowych prowadzących do polepszenia standardu Domu Pomocy Społecznej,
21)demontażu boazerii ścian korytarza, przywrócenia estetyki ścian poprzez szpachlowanie i pomalowanie oraz wykonanie lamperii,
22)demontażu istniejącej terakoty na tarasie oraz klatce schodowej S-1, wykonaniu nowej hydroizolacji z mas dwuskładnikowych o grubości warstwy min. 3,5 mm oraz nowej nawierzchni tarasu oraz klatki chodowej z płytek antypoślizgowych,
23)renowacji tynków elewacji wraz z odmalowaniem elementów otynkowanych,
24)wykonaniu orynnowania oraz nowych obróbek blacharskich,
25)malowaniu dwukrotne elementów stalowych balustrad,
26)wykonaniu innych robót nie wymienionych w niniejszym paragrafie a ujętych w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1434611,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1884452,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1477440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADLO Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe Dariusz Budkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7151323874
7.3.3) Ulica: Towarowa 34B
7.3.4) Miejscowość: Kraśnik
7.3.5) Kod pocztowy: 23-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ADLO" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DARIUSZ BUDKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ADLO" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE DARIUSZ BUDKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1477440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa oprzyrządowania, materiałów elektrycznych oraz sieciowych dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Wymiana instalacji hydrantowej, opraw awaryjnych i ewakuacyjnych oraz wykonanie zasilania zestawu pompowego w ramach zadania pn. "Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach"
- Dostawa agregatu prądotwórczego w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2735L Stróża-Sulów na terenie gminy Kraśnik
- Budowa drogi gminnej ul. Modrzewiowej w Kraśniku wraz z budową kanalizacji deszczowej - etap II
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.