Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00297996/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
- 2022/BZP 00306344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
- 2022/BZP 00306381/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
zaprojektowanie graf., wykon. i dostawa materiałów na Sympozjum organiz. w dn.20-21 października 2022 w Krakowie w ram. proj. „Wsparcie szpit. we wdr.stand. jakości i bezp.op.” współf. przez UE z EFS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350712318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kapelanka 60
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-347
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124278170
1.5.8.) Numer faksu: 124278252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cmj.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmj.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.cmj.org.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
zaprojektowanie graf., wykon. i dostawa materiałów na Sympozjum organiz. w dn.20-21 października 2022 w Krakowie w ram. proj. „Wsparcie szpit. we wdr.stand. jakości i bezp.op.” współf. przez UE z EFS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aea8ac7f-17c1-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wsparcie szpitali we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297996/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP-271-2/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51645,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie graficzne, wykonanie i dostawa materiałów na Sympozjum organizowane w dniach 20-21 października 2022 r. w Krakowie.Zakres zamówienia obejmuje:
a) zakup skompletowanych materiałów dla uczestników Sympozjum zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową opisaną w pkt. 4 OPZ (zał. 1 do SWZ),
b) opracowanie graficzne (obejmujące: projekt roll-upu, projekt ścianki reklamowej, projekt publikacji książkowej w tym projekt okładki, projekt składu wraz z elementami graficznymi w tym infografika, wykresy, zdjęcia),
c) skład i łamanie tekstu, przygotowanie do druku wydawnictw,
d) druk wydawnictw zgodnie ze specyfikacją techniczno-ilościową opisaną w pkt. 4 OPZ (zał.1 do SWZ),
e) dostawę przedmiotu zamówienia w określonym czasie i miejscu,
f) wszystkie niezbędne prace, usługi i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SWZ, jak również pozostałe czynności, w tym opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Ostateczny termin realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 28 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy lecz nie później niż do dnia 14 października 2022 r. (z wyjątkiem pkt.4.7.2. OPZ - zał. 1 do SWZ).
Szczegółowy opis w zał. 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822000-2 - Usługi składu
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALON REKLAMY Aneta Kamińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8722110133
7.3.3) Ulica: ul. Zielona 15
7.3.4) Miejscowość: Bolechowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-082
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
realizacji zamówienia Zamawiający ustala na 28 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, lecz nie później niż do dnia
14 października 2022 r. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego lub na adres wskazany przez Zamawiającego
(na terenie Krakowa):
a) skompletowane artykuły (pkt. 4.1-2. i pkt.4.4. OPZ) tj. w każdym worku/plecaku ma być umieszczony 1szt. notes z
długopisem, 1 szt. program, 1 szt. publikacja; razem 350 szt. pakietów
b) pozostałe artykuły tj.:
• 350 szt. smycz z identyfikatorem (400 szt.) – w osobnych paczkach (pkt. 4.3. OPZ - zał. 1 do SWZ)
• 50 szt. program (pkt. 4.4.1. OPZ- zał. 1 do SWZ)
• 150 szt. publikacja (pkt. 4.4.2. OPZ- zał. 1 do SWZ)
• 1 szt. Roll-up (pkt. 4.5. OPZ- zał. 1 do SWZ)
• 1 szt. Ścianka reklamowa (pkt. 4.6. OPZ- zał. 1 do SWZ).
Etap II – Wykonawca dostarczy adresatom (wg. Listy otrzymanej od Zamawiającego w dniu podpisania umowy pozostałą
ilość publikacji tj. łącznie 500 szt. w terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy (lista zawierać będzie 120 adresów
szpitali na terenie kraju). Dostarczenie zamówienia leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt. Wykonawca
zobowiązany jest do dostarczenia publikacji za potwierdzeniem odbioru do wskazanych adresatów. Wykonawca dostarczy
Zamawiającemu potwierdzenia odbioru materiałów z wyszczególnieniem liczby przesłanych publikacji.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Położenie płytek gresowych w kl. I-III oraz pomieszczeniach zsypowych kl. II-III w budynku ul. Grota Roweckiego 39
- Wymiana 3 szt. wind osobowo - towarowych (MDA) w budynku mieszkalnym ul. Grota Roweckiego 39
- Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych w budynku ul. Lipińskiego 6
- Dostawa samochodu osobowego SUV klasy D o napędzie hybrydowym plug-in.
- Dostawa aparatów telefonicznych VOIP dla Sądu Rejonowego w Wieliczce
- Wyłonienie wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy papieru biurowego, na potrzeby wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (z wyłączeniem UJ Collegium Medicum).
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk z dostawą materiałów poligraficznych Filharmonii Narodowej w Warszawie z podziałem na części
- Druk i montaż na terenie województwa mazowieckiego 128 banerów oraz druk i dostarczenie do delegatur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego 1139 banerów wraz z opaskami do montażu banerów
- Usługa polegająca na wydrukowaniu książek i folderów dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części
- Druk i dostarczenie wydawnictw promocyjnych
- Usługa wydrukowania w nakładzie 700 egzemplarzy albumu "Katedra ormiańska" (wersja ukraińsko - angielska ) wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum kultury w Krakowie.
- BZP.272.68.2025.ŁC Druk kalendarzy na 2026 r. z logo Sieci Szerokopasmowej Polski Wschodniej Województwa Podlaskiego
więcej: Usługi składu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





