Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00336922/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
- 2022/BZP 00349013/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sejny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sejny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jerzego Grodzińskiego, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gmina.sejny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.sejny.wrotapodlasia.pl/1cfad48343a5c8f/2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sejny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3cbf290-2e87-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010543/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Sejny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336922/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 738308,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej dla Gminy Sejny na potrzeby eksploatacji budynków, lokali, obiektów użytkowych i zasilania oświetlenia ulicznego.
Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 2 do umowy).
2. Lokalizacja:
1) Sprzedaż energii elektrycznej do zasilania 7 punktów oświetlenia ulicznego rozmieszczonych na terenie Gminy Sejny,
2) Sprzedaż energii elektrycznej do zasilania budynków biurowych i użytkowych:
a) Urząd Gminy Sejny,
b) Budynek Weterynarii.
3) Sprzedaż energii elektrycznej do zasilania remiz OSP oraz pozostałych punktów poboru energii elektrycznej na terenie Gminy Sejny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości przeznaczyć na ten cel dodatkowych środków.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1141145,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1141145,31 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
- Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Centrum Astronomicznego im. M. Kopernika PAN w Warszawie
- Dostawa energii elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łasku
- Kompleksowe dostarczenie energii cieplnej (obejmujące przesyłanie i dystrybucję oraz sprzedaż energii cieplnej)
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu
- Modernizacja budynków Szkoły Podstawowej nr 1 w Gryfowie Śląskim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.