eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie › Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem w okresie 1.09.2023 r. - 30.06.2024 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej
im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. PAPIEŻA JANA PAWŁA II W WYSOKIEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302680188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 15

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spwysokie@kramsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwysokie.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej
im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4774655-3aa5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00353282/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem w okresie 1.09.2023 r. – 30.06.2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Zamawiający w ramach postępowania SPW.271.1.2022 przewidział w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2022/BZP 00377820 z dnia 5.10.2022 r możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi. W wyniku postępowania nr SPW.271.1.2022 jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez Spółdzielnię Socjalną „Razem do sukcesu”.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-bfc13950-447f-11ed-8832-4e4740e186ac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPW.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków na potrzeby Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem polegające na zapewnieniu całodziennego żywienia dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Wysokiem,
tj. przygotowanie i dostarczenie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu jednodaniowego z napojem, oraz wyżywienia dla oddziału przedszkolnego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2. W cenie posiłku w obu częściach należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, m.in.: koszty zakupu produktów, przygotowania posiłków, dostarczania posiłków, wydania posiłków w przypadku szkół, zebrania i utylizacji odpadów.
3. Wykonawca będzie dostarczał posiłki do szkół i przedszkoli w termosach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4. Ustala się następujące ilości posiłków w okresie świadczenia usług: od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku
• Oddziały przedszkolne - obiady:
a) wyżywienie dla dzieci z oddziałów przedszkolnych od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku w skali roku średnio 20 os. x 186 dni = 3720 posiłków
• Obiady dla uczniów klas I-VIII:
a) od 1.09.2023 roku do 30.06.2024 roku średnio 40 os. x 186 dni = 7440 posiłków
Wielkość przedmiotu zamówienia jest szacunkowa, a Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia maksymalnie o 50% lub zwiększenia maksymalnie o 50% wielkości przedmiotu zamówienia, w tym poszczególnych posiłków a prawo to nie może stanowić podstawy do kierowania wobec Zamawiającego roszczeń, w tym finansowych ze strony Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521100-9 - Usługi rozwożenia posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Razem do sukcesu"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652989744

7.3.3) Ulica: Konińska 20

7.3.4) Miejscowość: Kramsk

7.3.5) Kod pocztowy: 62-511

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.