Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00274371/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00286326/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przychodnia Rejonowa SPZOZ Pokoju 4, Ruda Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276707725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pokoju 4
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48696696139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@spzozpokoju.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozpokoju.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-42e2ece0-c373-47df-a127-a71253b4a3641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42e2ece0-c373-47df-a127-a71253b4a364
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354834
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt grantowy nr FENX.06.01- IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274371
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UZP.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 138479,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją i wdrożeniem sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego, oprogramowania teleinformatycznego dla placówki medycznej.
Oferowany sprzęt musi posiadać wszystkie wymagane funkcje i być fabrycznie nowy, w szczególności nieużywany, nieregenerowany, nienaprawiany.
W ramach realizacji przedmiotowego Zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu następujący sprzęt oraz przeprowadzić jego wdrożenie:
1. Serwer backupowy;
2. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania oraz monitorowania;
3. Zasilacz awaryjny UPS;
4. Serwer;
5. Komputery – 17 sztuk;
6. Monitory – 17 sztuk;
7. Komputer przenośny– 1 sztuka.
Szczegółowe parametry wymienionego powyżej sprzętu zostały opisane w Dziale 3 SWZ.
Zamówienie obejmuje również wdrożenie i konfigurację sprzętu które to również szczegółowo zostały opisane w pkt. 3.2.2. Działu 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
48822000-6 - Serwery komputerowe
30213300-8 - Komputer biurkowy
30231300-0 - Monitory ekranowe
30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139970,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139970,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139970,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Epsilon Software Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6342817954
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 101
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-875
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172163,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Świadczenie usług związanych z profilaktyczną opieką zdrowotną z zakresu medycyny pracy dla PGG S.A. Oddział KWK Ruda
- Budowa kompleksu garaży betonowych przy ul. Szyb Andrzeja w Rudzie Śląskiej
- Renowacja, wymiana, uzupełnienie urządzeń zabawowych i małej architektury oraz wymiana nawierzchni poliuretanowej, ogrodzenia na terenie placu zabaw przy ul. Parkowej w Rudzie Śląskiej - II etap
- Modernizacja energetyczna budynku przy ul. Katowickiej 4-6-8-10 w Rudzie Śląskiej etap I - modernizacja dachu budynku
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: ,,Przebudowa ulicy Pawłowskiej w rejonie Potoku Bielszowickiego w Rudzie Śląskiej'' (Etap I), wraz z uzyskaniem wszelkich uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia wodnoprawnego oraz pozwolenia na budowę (Etap II) oraz pełnienie nadzoru autorskiego (Etap III)"
- Świadczenie usług w zakresie całodobowej obsługi Punktu Pierwszej Pomocy przez pielęgniarkę/ratownika medycznego dla PGG S.A. Oddział KWK Ruda z podziałem na dwa zadania.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż sprzętu do modernizacji oświetlenia oraz nagłośnienia sali widowiskowej O.T. Rondo, przebudowa mostu technicznego, kabiny realizatorskiej oraz instalacji elektrycznej i sygnałowej.
- Dostawa komputerów i oprogramowania - cz.II
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup, dostawa urządzeń i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowej w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie w ramach projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego III
- Dostawa serwera do utrzymania zasobów cyfrowych IB PAN - projekt DOSTEP
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.