eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoki › "Budowa chodnika w Rościnnie"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa chodnika w Rościnnie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Skoki

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Skoki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572140583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciastowicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Skoki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-085

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: (61) 8925 808

1.5.8.) Numer faksu: (61) 8925 803

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-skoki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-skoki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_skoki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa chodnika w Rościnnie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ff01de9-06ab-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354774

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034928/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa chodnika w Rościnnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00254977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 482802,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika i zjazdów na posesje z kostki betonowej wzdłuż drogi gminnej w Rościnnie na długości 710 m.
Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie:
1. Chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm - CEGŁA na łącznej pow. 1.208m2 CEGŁA w tym , koloru szarego na pow. 966m2 i koloru czerwonego na pow. 242m2 na:
• podsypce cementowo – piaskowej grubości 5 cm,
• podbudowy z chudego betonu Rm=6-9 MPa grubości 10 cm,
• warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm,
2. Zjazdów na posesje z kostki betonowej grubości 8 cm, koloru grafit CEGŁA na pow. 620,2m2 na:
• podsypce cementowo – piaskowej grubości 5 cm,
• podbudowy z chudego betonu Rm=6-9 MPa grubości 25 cm,
• warstwy odcinającej z piasku grubości 5 cm,
Razem: powierzchnia chodników 1.208m2 + zjazdów 620,20m2 = 1.828,20 m2.
3. Wycinka drzew wraz z mechanicznym karczowaniem pni w ilości 38 szt., (wykonawca ponosi koszty utylizacji zrąbków po sfrezowaniu pni).
Szczegółowy zakres robót zawiera:
• Projekt budowlano - wykonawczy pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Rościnno działki nr ewid. 3,103, 104, 105 obr. Rościnno” - zał. nr 1.1 do SWZ,
• Kosztorysy ofertowe z przedmiarem robót - zał. nr 1.2 do SWZ,
• STWiOR - zał. nr 1.3 do SWZ.
UWAGA : Załączony projekt budowlano - wykonawczy pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Rościnno działki nr ewid. 3,103, 104, 105 obr. Rościnno” obejmuje swym zakresem przebudowę drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej i budowę chodnika. Przedmiotem niniejszego postępowania jest I etap budowy polegający na budowie chodnika w zakresie opisanym w pkt. IV niniejszej SWZ i załączonych kosztorysach ofertowych z przedmiarami robót tj. budowa chodnika ze zjazdami na łącznej pow. 1.828,20 m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570034,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 759859,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570034,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych Tadeusz Kopała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7840000879

7.3.4) Miejscowość: Bliżyce 5

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570034,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.