Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00290878/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
- 2025/BZP 00298124/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 554 591
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11302501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1fdbfd2-6b85-41bd-94e3-1c9988a86fd9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124761/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów Pionu Logistyki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290878
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 39/TP2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 113228,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Akumulatory I (ZZLT)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
# nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
# w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia w części 1, 2, 4 i 5 (poz. 2) jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Nie dostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru.
[11] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[12] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący: min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 8 m-cy (12×70%≈8) – dotyczy części 1-5. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[13] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[14] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[15] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[16] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 35994,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Baterie I (ZZLT)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.: nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia w części 1, 2, 4 i 5 (poz. 2) jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Nie dostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru.
[11] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[12] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący: min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 8 m-cy (12×70%≈8) – dotyczy części 1-5. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[13] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[14] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[15] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[16] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 6691,65 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Artykuły Elektryczne (ZZLT)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
# nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
# w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[11] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący: min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 8 m-cy (12×70%≈8) – dotyczy części 1-5. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[12] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[13] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[14] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[15] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 4650,46 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Zestaw Baterii (ZZLT)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
# nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
# w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia w części 1, 2, 4 i 5 (poz. 2) jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Nie dostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru.
[11] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[12] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący: min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 8 m-cy (12×70%≈8) – dotyczy części 1-5. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[13] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[14] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[15] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[16] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 13440,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Linka i Bateria (ZZLT)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 a do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 a do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj.:
# nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment;
# w przypadku asortymentu posiadającego numery NSN i P/N Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał te informacje w treści oferty.
Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia w części 1, 2, 4 i 5 (poz. 2) jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Nie dostarczenie karty charakterystyki skutkowało będzie odmową przyjęcia towaru.
[11] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[12] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący: min. 70% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 8 m-cy (12×70%≈8) – dotyczy części 1-5. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[13] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[14] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[15] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[16] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 3167,85 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Baterie II (S.Łączności)[1] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[2] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 b do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[3] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 b do SWZ.
[4] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[5] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[6] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[7] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[8] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[9] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[10] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[11] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[12] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 13325,24 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Akumulatory II (S.Łączności)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 b do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 b do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wpisuje w swojej ofercie (kolumna „Oferowany produkt” w Formularzu cenowym – załącznik nr 2 do SWZ) dokładną nazwę towaru, który zobowiązuje się dostarczyć w ramach umowy, tj. nazwa używana w obrocie handlowym (producent, marka, typ, model, symbol, nr katalogowy, itp.) − powyższe informacje powinny być zapisane w taki sposób, aby Zamawiający mógł bezspornie zidentyfikować zaoferowany asortyment. Złożenie oferty bez wskazania danych, o których mowa powyżej, skutkować będzie odrzuceniem oferty.
[7] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[9] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[10] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[11] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[12] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[13] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[14] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 14687,52 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Materiały elektryczne (S.Łączności)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 b do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 b do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[8] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[7] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[8] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[9] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[10] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[11] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[12] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 830,01 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 – Listy zasilające (S.Łączności)[1] Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów różnego typu.
[2] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[3] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 b do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[4] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 b do SWZ.
[5] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[6] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[7] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[8] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[9] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[10] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[12] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[13] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.5.) Wartość części: 4971,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 – Akumulatory elektryczne (S.Żywnościowa)[1] Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane przez siebie części postępowania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, że oferta musi obejmować dostawę wszystkich pozycji asortymentowych w ramach wybranego zadania. Oferta nie zawierająca kompletnej wyceny asortymentu określonego w wybranej części podlega odrzuceniu.
[2] Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (tj. parametry jakościowe, cechy funkcjonalne oraz inne wymagania) zawiera załącznik nr 6 c do SWZ. Dostarczony towar musi spełniać minimalne wymagania jakościowe zawarte w „Opisie przedmiotu zamówienia”.
[3] Jeżeli w dokumentach zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne nie gorsze niż artykuły wyszczególnione w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 6 c do SWZ.
[4] Wielkości opakowań oraz ilość zamawianego asortymentu zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.
[5] Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta (jeśli występują).
[6] Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy, magazynowany w odpowiednich warunkach i zakonserwowany metodą zapewniającą zachowanie jego właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas składowania i transportu.
[7] Dostarczony przez Wykonawcę sprzęt musi być fabrycznie nowy (nie może być to sprzęt po naprawie, regeneracji, renowacji, itp.). Wraz z towarem Wykonawca dostarczy dokumentację eksploatacyjno−techniczną w języku polskim.
[8] Dostarczony przedmiot umowy, w tym wszystkie jego elementy montażowe itp. (jeżeli występują) winny zostać odpowiednio zabezpieczone przed utratą jego jakichkolwiek walorów użytkowych oraz być oznakowane w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację.
[9] W dniu dostawy każdy produkt musi być przydatny do użycia przez okres stanowiący min. 90% terminu przydatności wskazanego na opakowaniu, np. jeżeli termin przydatności do użycia określony przez producenta wynosi 12 m-cy, to Zamawiający nie przyjmie do magazynu produktów, które będą przydatne do użycia przez okres krótszy niż 10 m-cy (12×90%≈10) – dotyczy części 10. Jeżeli na opakowaniu jednostkowym lub zbiorczym nie będzie podanej daty przydatności do użycia, Wykonawca zobligowany jest do przedstawienia dokumentu zawierającego taką informację podczas odbioru przedmiotu zamówienia. Powyższe dotyczy produktów, których przydatność do użycia jest ograniczona czasowo.
[10] Wykonawca dostarczy towar do siedziby Zamawiającego, zlokalizowanej pod adresem: 32. Baza Lotnictwa Taktycznego, Gucin 58A, 98-113 Buczek. Koszt transportu towaru do magazynu Zamawiającego zostanie wkalkulowany w cenę oferty. Zamawiający nie ponosi z tego tytułu żadnych dodatkowych opłat.
[11] Wykonawca zapewnia Zamawiającemu wysoką jakość i prawidłowe funkcjonowanie sprzętu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta.
[12] Na wszystkie produkty obowiązywać będzie gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
[13] W dniu dostawy odbędzie się ilościowy i jakościowy odbiór produktów będących przedmiotem umowy. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia na swój koszt w terminie trwania umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 15470,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.07.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w postępowaniu na „Dostawę materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II”, nr ref. 39/TP2/2025. Jednakże, żaden z Wykonawców nie ubiegał się o udzielenie zamówienia w części 1. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia część 1 przedmiotowego postępowania, gdyż zaszły okoliczności przewidziane w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3945,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3945,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3945,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3945,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.07.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w postępowaniu na „Dostawę materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II”, nr ref. 39/TP2/2025. Jednakże, żaden z Wykonawców nie ubiegał się o udzielenie zamówienia w części 3. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia część 3 przedmiotowego postępowania, gdyż zaszły okoliczności przewidziane w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.07.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w postępowaniu na „Dostawę materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II”, nr ref. 39/TP2/2025. Jednakże, żaden z Wykonawców nie ubiegał się o udzielenie zamówienia w części 4. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia część 4 przedmiotowego postępowania, gdyż zaszły okoliczności przewidziane w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 03.07.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert złożonych w postępowaniu na „Dostawę materiałów elektrycznych, baterii i akumulatorów II”, nr ref. 39/TP2/2025. Jednakże, żaden z Wykonawców nie ubiegał się o udzielenie zamówienia w części 5. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia część 5 przedmiotowego postępowania, gdyż zaszły okoliczności przewidziane w art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, tj. nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8766,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12563,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8766,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8766,46 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11574,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11574,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11574,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11574,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1624,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1624,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1624,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEMPIS Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7712602615
7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 30 AB
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1624,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9514,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13247,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13247,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13247,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMERS D. K. Kurpiel Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6112112374
7.3.3) Ulica: ul. Wolności 66
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOMERS" D.K. KURPIEL SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13247,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łask
- Dostawa pomp i urządzenia do pakowania wody w ramach Programu OL i OC w 2025r.
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń zasilających i magazynujących energię w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- "Zakup i dostawa magazynu energii z inwerterem trójfazowym, w ramach zadania własnego na "zabezpieczenie logistyczne i zapewnienie ciągłości dostaw" Obszar II - zabezpieczenie logistyczne (...)
- "Zakup i zainstalowanie magazynu energii przy budynku Starostwa Powiatowego w Miechowie wraz z zestawem fotowoltaicznym"
- Zakup i dostawa przenośnych stacji zasilania wraz z osprzętem w tym oświetlenie pola pracy (maszty oświetleniowe) w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. Realizacja Programu OLiOC w 2025 roku na terenie Gminy Lubochnia w zakresie zadań własnych"
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - Magazyny prądu
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





