eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › "OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W WAŁBRZYCHU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325328

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@walbrzych.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.walbrzych.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


SĄD

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„OCHRONA OBIEKTÓW, OSÓB I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f617b147-fd0e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00076415/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Wałbrzychu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244150/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2/2022/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1543496,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest stała, bezpośrednia usługa ochrony fizycznej osób i mienia pełniona całodobowo, zmianowo, we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy, przy wykorzystaniu bramkowych oraz podręcznych wykrywaczy metali, prześwietlarek bagażu RTG oraz obsługa monitoringu obiektów (system wizyjny kamer zewnętrznych i wewnętrznych) i innych systemów bezpieczeństwa w budynkach, lokalach i na terenach będących w użytkowaniu Sądu Rejonowego w Wałbrzychu wraz z przylegającymi miejscami postojowymi.
2. Usługa wskazana w ust. 1 niniejszego rozdziału polega w szczególności na:
1) stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu budynków Zamawiającego, Przyjaznym Pokoju Przesłuchań w Wałbrzychu ul. Słowackiego 12/3 oraz w Ośrodkach Kuratorskich:
 w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 15a/1a,
 w Boguszowie-Gorcach przy ul. Pl. Odrodzenia 8,
 w Wałbrzychu przy ul. Hetmańskiej 1,
 w Wałbrzychu przy ul.1 Maja 154;
2) bezpośredniej i stałej ochronie fizycznej realizowanej w budynkach Sądu przy ul. Słowackiego 10, Słowackiego 11 i Słowackiego 11a:
codziennie (od wtorku do piątku) w dni robocze dla sądów:
a) w godzinach od 6:30 do 15:30:
 po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
 przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 15:30 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze),
poniedziałek (roboczy dla sądów):
a) w godzinach od 6:30 do 18:00:
 po trzech kwalifikowanych pracowników ochrony w budynkach sądu przy ul. Słowackiego 10 oraz Słowackiego 11a,
 przez dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony w budynku Sądu przy ul. Słowackiego 11,
b) w godzinach od 18:00 do 6:30 przez jednego kwalifikowanego pracownika ochrony w każdym budynku – łącznie trzech kwalifikowanych pracowników ochrony na zmianie (dyżurze)

dozór całodobowy w dni wolne od pracy dla sądów (soboty, niedziele, święta oraz dni ustawowo wolne od pracy) – łącznie trzech pracowników:
− jeden kwalifikowany pracownik ochrony w każdym z budynków.
3. Wykonawca zapewnia pozostałą ochronę to jest:
1) zapewnienie przyjazdu grupy interwencyjnej (patrolu interwencyjnego) w razie wystąpienia zagrożenia lub odebrania sygnału alarmowego, która spełnia wymagania określone w §1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji (Dz. U. z 2015 r., poz. 992);
2) monitoring i obsługę systemu nadzoru wizyjnego zainstalowanego w/na budynkach sądowych;
3) Centrum Dowodzenia funkcjonującego nieprzerwanie przez całą dobę
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1772615,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1899346,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1772615,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silezjan Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982147274

7.3.3) Ulica: Centralna 24

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-114

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

grupa interwencyjna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1772615,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-30 do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.