eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajZakup i dostawa rękawic roboczych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa rękawic roboczych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950317448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 18 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgkbilgoraj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkbilgoraj.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50c4aacd-386e-4378-b1c2-7a5861738d77

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa rękawic roboczych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50c4aacd-386e-4378-b1c2-7a5861738d77

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00290117

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DOT/19/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 95176,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Sukcesywna dostawa rękawic roboczych dla pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1). rękawice robocze kat. II, dziane bezszwowe, wykonane z dzianiny poliestrowej, powlekane lateksem o porowatej strukturze, zakończone elastycznym ściągaczem, parametry ochrony zgodnie z normą EN 388 lub równoważną. Zakres rozmiarów 7, 8, 9, 10, 11 - w ilości 33160 par,
2). Rękawice ochronne ocieplane, dziane bezszwowe, wykonane z akrylowej dzianiny poliestrowej frotte. Powleczone szorstkowanym lateksem od strony wewnętrznej i zewnętrznej do ¾ rękawicy (kość śródręcza w kolorze czarnym), zakończone ściągaczem, parametry ochrony zgodnie z normą EN 388 lub równoważną. Zakres rozmiarów 8, 9, 10, 11 - w ilości 3500 par,
3) Zamawiający przewiduje zwiększenie lub zmniejszenie zakresu zamówienia o 20%.
3. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, oraz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie na koszt i ryzyko Wykonawcy,
4. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 5 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 18141000-9 - Rękawice robocze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Błąd opisu przedmiotu zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.