Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00260165/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
- 2024/BZP 00284146/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania „Kompleksowy remont dachów w budynkach A, B, C w Inspektoracie ZUS w Żywcu”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Bielsko-Biała
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasińskiego 34, 36
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-350
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_bielsko-biala@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania „Kompleksowy remont dachów w budynkach A, B, C w Inspektoracie ZUS w Żywcu”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf42b107-ea7d-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354551
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00457480/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowy remont dachów I/Żywiec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00260165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 020000.271.1.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 377726,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania „Kompleksowy remont dachów w budynkach A, B, C w Inspektoracie ZUS w Żywcu”.
Zakres robót obejmuje:
− wykonanie zabezpieczenia i przygotowanie placu budowy;
− demontaż istniejącego pokrycia z blachy wraz z elementami konstrukcyjnymi nie nadającymi się do dalszej eksploatacji;
− demontaż istniejącego pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej z deskowaniem pełnym nie nadającym się do dalszego użytkowania;
− demontaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, barierek śniegowych itp.;
− demontaż kominów wentylacyjnych;
− demontaż anten satelitarnych i jednostek zewnętrznej klimatyzacji;
− uzupełnienie, wymiana elementów konstrukcyjnych dachów;
− impregnację konstrukcji więźby dachowej;
− uzupełnienie czapek kominowych oraz zabezpieczenie otworów kominowych;
− wykonanie obróbek blacharskich ocynkowanych;
− wykonanie rynien i rur spustowych ocynkowanych;
− wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej;
− wykonanie pokrycia dachowego z blachy na rąbek stojący;
− wymianę instalacji odgromowej;
− wykonanie badań i pomiarów instalacji piorunochronnej;
− wymianę ślusarki aluminiowej w holu głównym;
− prace wykończeniowe i towarzyszące.
Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty:
- Projekt wykonawczy stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR), przedmiar robót - stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 542868,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 887807,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 542868,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Montażowy PROBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532281456
7.3.3) Ulica: Leśnianka 101
7.3.4) Miejscowość: Żywiec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD BUDOWLANO-MONTAŻOWY PROBUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 542868,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 74 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Zakup sprzętu i materiałów niezbędnych do wykorzystania na warsztatach ekologicznych w ramach projektu (...) Dostawa do CEE Ekosynteza ul. Grotowa 11, Bielsko-Biała - 5 części postępowania.
- Dokończenie budowy kolumbarium na cmentarzu komunalnym przy ul. Ignacego Krasickiego w Bielsku-Białej
- Dostawa licencji na program antywirusowy
- Przebudowa i doposażenie pl. zabaw przy ul. Brodzińskiego 22 oraz ul. Pod Grodziskiem 4 w Bielsku-Białej w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025 "zaprojektuj i wybuduj" - 2 części
- Rozbudowa budynku szkoły o szyb windowy w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój i wzrost potencjału szkół Powiatu bielskiego prowadzących kształcenie zawodowe"
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku- Białej.
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Budowa dwóch budynków mieszkalnych przy ulicy Karkonoskiej w miejscowości Lubawka
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.