Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00284519/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Projekt grantowy Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jutrosin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Jutrosin
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-930
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@jutrosin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jutrosin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jutrosin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt grantowy Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a3177dc-1739-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024047/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Projekt grantowy Cyfrowa Gmina
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotyczące realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284519
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIOŚiGN.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostarczenie i uruchomienie systemu telefonii stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego, systemu sieci bezprzewodowej w siedzibie Zamawiającego, wirtualnego środowiska serwerowego w Data Center wraz z backupem, oprogramowania do wykonywania backupów w siedzibie Zamawiającego, dostarczenie sprzętu komputerowego w postaci laptopów oraz streamera taśmowegoCzęść I obejmuje:
1. System telefonii stacjonarnej w siedzibie Zamawiającego obejmuje:
- dostawę i montaż systemu telekomunikacyjnego składającego się z telefonów IP oraz wirtualnej centrali telefonicznej obsługiwanej przez Wykonawcę,
- telefony zostaną zainstalowane w siedzibie Zamawiającego, Jutrosin ul. Rynek 26,
- szkolenie pracowników działu IT Zamawiającego w zakresie obsługi centrali oraz instalacji i konfiguracji telefonów IP,
- usługę wsparcia technicznego dotyczącego systemu telekomunikacyjnego wraz z oprogramowaniem, świadczenie usług nielimitowanej (minimum 2500 minut na miesiąc) telefonii stacjonarnej (transmisja głosu), usługi SIP (usługi VOIP) w zakresie połączeń wychodzących lokalnych strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych w naliczaniu sekundowym generowanych z lokalizacji Zamawiającego, połączeń przychodzących i wychodzących do centrali Zamawiającego. Umowa musi zostać zawarta na minimum rok czasu.
2. System sieci bezprzewodowej w siedzibie Zamawiającego
System sieci bezprzewodowej musi składać się z kontrolera, przełączników i punktów dostępowych (nie mniej niż 5) pokrywających zasięgiem cały budynek mocą sygnału nie mniejszą niż 70 dB. Całość musi stanowić jednorodny system wyprodukowany przez jednego producenta.
3. Wirtualne środowisko serwerowe w Data Center wraz z backupem
Zamawiający wymaga dostarczenia wirtualnego środowiska serwerowego (tzw. Cloud) umieszczonego w serwerowni spełniającej standard TIER III. Serwerownia musi być własnością wykonawcy. Środowisko wirtualne musi zostać połączone z siecią LAN Zamawiającego za pomocą dedykowanego łącza w warstwie 2 modelu OSI wyseparowanego od innego ruchu sieciowego np. ruchu do sieci Internet. Przepustowość łącza musi wynosić minimum 1000 Mbps. W środowisku wirtualnym musi znajdować się wirtualny ruter z dostępem do sieci Internet, ze stałym publicznym adresem IP, przepływnością na poziomie minimum 100 Mbps oraz obsługą protokołu IPsec do zestawienia szyfrowanego łącza zapasowego z ruterem Zamawiającego zlokalizowanym w siedzibie Zamawiającego. Usługa obejmuje również środowisko do tworzenia kopii zapasowych maszyn wirtualnych. Oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych musi umożliwiać definiowanie różnych łańcuchów backupowych w szczególności określania liczby punktów retencyjnych oraz harmonogramu wykonywania kopii zapasowych.
4. Oprogramowanie do wykonywania backupów w siedzibie Zamawiającego
Wykonawca dostarczy do lokalizacji Zamawiającego oraz zainstaluje na serwerze Zamawiającego oprogramowanie do tworzenia kopii zapasowych wirtualnych maszyn utworzonych na środowisku serwerowym Zamawiającego. Oprogramowanie to musi być tego samego producenta jak oprogramowanie użyte do tworzenia kopii zapasowych opisane w punkcie 3 oraz musi pochodzić z autoryzowanego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wykonawca skonfiguruje łańcuchy backupowe według wskazań Zamawiającego oraz przeprowadzi szkolenie dla administratorów z zakresu instalacji, obsługi, administracji oraz rozwiązywania możliwych do wystąpienia problemów z funkcjonowaniem oferowanego rozwiązania.
5. Dostarczenie sprzętu informatycznego w postaci pięciu sztuk laptopów i pięciu monitorów
6. Przeprowadzenie szkoleń z zakresu cyberbezpieczeństwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 196500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i wdrożenie Biuletynu Informacji PublicznejCzęść II obejmuje:
Dostawę i wdrożenie Biuletynu Informacji Publicznej, w tym stworzenie jednolitego środowiska BIP dla jednostek organizacyjnych z migracją danych z dotychczas używanego BIP, wraz z integracją BIP Urzędu
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa strony www i dostosowanie zgodności do standardu WCAG 2.1 AACzęść III obejmuje:
Wdrożenie i uruchomienie stron internetowych dla Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, oraz Zespołu Szkoł im. Jana Pawła II w Jutrosinie. Autorski program powinien spełniać wszystkie dzisiejsze standardy tworzenia stron internetowych, w tym, m.in.: WAI, w3c, web 2.0, WCAG 2.1 AA. Program musi być wyposażony w zespół funkcji, wykonanych modułowo, z możliwością rozbudowy przedmiotu zamówienia o dodatkowe moduły w późniejszym czasie, bez konieczności zmiany całego oprogramowania. Oprogramowanie powinno być wykonane w technologii PHP w użyciem frameworka. Zamawiający nie bierze pod uwagę możliwości oprogramowania darmowego, typu joomla ani równoważnego, którego kod dostępny jest w sieci internet. Produkt powinien dawać możliwość tworzenia nieograniczonej ilości kont redaktorów, z możliwością wskazania w panelu administracyjnym adresów IP, z których redaktor może aktualizować treści na stronie (dla każdego redaktora powinna być możliwość przypisania innego adresu IP). Wykonawca zapewni hosting dla wdrażanych stron internetowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 5000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INEA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812013054
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120,00 PLN
INNE PRZETARGI JUTROSIN
- "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Jutrosin" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Budowa kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej - Osiedle Słoneczne
więcej: przetargi JUTROSIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA INFRASTRUKTURY IT W RAMACH PROJEKTU "WSPARCIE PODSTAWOWEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ (POZ)"
- Dostawa infrastruktury serwerowej i sieciowej, sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz sprzętu multimedialnego na potrzeby Zamawiającego
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Absolwent ZS nr 2 w Wieluniu - nowoczesne technologie w transformacji"
- Odnowienie subskrypcji usługi ochrony i monitoringu aplikacji webowych Zamawiającego w modelu SaaS dostarczanej przez producenta w formie subskrypcji.
- Licencja do integracji systemów zabezpieczeń elektronicznych w Zakładzie Karnym w Kluczborku
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.