eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatu Kłobuckiego w ramach projektu "Cyfrowy Powiat" - 2 części.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatu Kłobuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kłobucki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152180754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek im. Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Kłobuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klobuck.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatklobucki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e20fc328-0f53-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatu Kłobuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20fc328-0f53-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001410/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatu Kłobuckiego w ramach projektu „Cyfrowy Powiat” – 2 części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt „Cyfrowy Powiat” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia - REACT-EU, działania 5.1. Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia, dotycząca realizacji konkursu grantowego ,,Cyfrowy Powiat’’.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272021

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.272.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - dostawa stacji roboczych, obejmująca:
w zakresie podstawowym – 16 szt.
w zakresie objętym prawem opcji – 6 szt.
1) dostawę fabrycznie nowych stacji roboczych pochodzących z najnowszych linii produktowych w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części nr 1, wraz z ich transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich niezbędnych do działania i zapewnienia wymaganych funkcjonalności bezterminowych licencji na używanie tych funkcjonalności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 78699,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – dostawa laptopów, obejmująca:
1) dostawę 7 szt. fabrycznie nowych laptopów pochodzących z najnowszych linii produktowych w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części nr 2, wraz z ich transportem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;
2) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim;
3) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, a także wszelkich niezbędnych do prawidłowego działania przewodów, kabli, złącz itd. (jeżeli są wymagane do prawidłowego działania produktu);
5) dostarczenia wraz z zamówieniem wszystkich niezbędnych do działania
i zapewnienia wymaganych funkcjonalności bezterminowych licencji na używanie tych funkcjonalności.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 23623,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza tj. ALLTECH Spółka jawna, Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09-407 Płock, pismem z dnia 04.08.2023 r. poinformował zamawiającego, iż odstępuje od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając na uwadze powyższe, zgodnie z art. 263 ustawy zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28240,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28240,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28240,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS s.c. Karol Kowalski Łukasz Kowalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241711705

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.5) Kod pocztowy: 42-216

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28240,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.