Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00283220/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
- 2024/BZP 00295262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.19.2024.RG Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT, zadanie uzupełniające.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.19.2024.RG Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT, zadanie uzupełniające.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff3bfaf-f8b3-11ee-8d01-6607a228ef1b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052305/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 SR.272.d.19.2024.RG Dostawa wyposażenia wypożyczalni technologii wspomagających dla osób z niepełnosprawnością – OWiT, zadanie uzupełniające.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.19.2024.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania wg zestawienia:
Lp. RODZAJ SPRZĘTU j. m. Ilość
KATALOG PODSTAWOWY
1. Oprogramowanie wspierające komunikację alternatywną osób z zaburzeniami mowy. szt. 1
2. Oprogramowanie wspierające ogólną komunikację alternatywną. szt. 1
3. Oprogramowanie wspomagające komunikację alternatywną osób z różnymi niepełnosprawnościami. szt. 1
4. Oprogramowanie do komunikacji alternatywnej osób niemówiących. szt. 2
5. Drukarka brajlowska. szt. 2
6. Terminal brajlowski. szt. 1
7. Lupa elektroniczna 4,3 cala. szt. 2
8. Lupa elektroniczna 5 cali. szt. 1
9. Lupa elektroniczna 7 cali. szt. 2
10. Powiększalnik wideo. szt. 1
11. System translacji brajla (oprogramowanie dla PC). szt. 1
12. Urządzenie do sterowania komputerem przy pomocy oczu. szt. 1
13. Bezprzewodowy mikrofon do aparatów słuchowych. szt. 2
14. Oprogramowanie do komunikacji alternatywnej dla osób nie mogących się komunikować za pomocą mowy wraz z tabletem. szt. 2
15. Urządzenie wzmacniające jakość dźwięku (odbiornik). szt. 1
16. Koncentrator tlenu. szt. 1
SŁUCH
17. Słuchawki dla niedosłyszących. szt. 1
18. Osobisty wzmacniacz dźwięku dla osób niedosłyszących. szt. 1
19. Słuchawki Bluetooth z pętlą indukcyjną. szt. 2
20. Mikrofon do aparatów słuchowych. szt. 1
21. Smartwatch wibrujący. szt. 2
22. Multimedialny program terapeutyczny do nauki mowy wraz z suplementem drukowanym. szt. 1
23. Osobisty system wspomagania słyszenia. szt. 1
24. Stacja/pętla indukcyjna przenośna dla niedosłyszących. szt. 2
WZROK
25. Telefon dla osób niepełnosprawnych. szt. 2
26. Zegarek specjalistyczny wspomagający mobilność i orientację. szt. 1
27. Klips wspomagający mobilność i orientację. szt. 2
28. Urządzenie mobilne do rozpoznawania tekstu i obiektów. szt. 2
29. Odtwarzacz książek mówionych. szt. 1
30. Smartwatch z wyświetlaczem brajlowskim. szt. 1
31. Klawiatura bezprzewodowa ze specjalistyczną myszą. szt. 2
32. Program udźwiękawiający. szt. 1
33. Monitor brajlowski. szt. 2
34. Czytnik kolorów. szt. 1
35. Przenośna lupa elektroniczna. szt. 1
36. Urządzenie do śledzenia wzroku (eye-tracker). szt. 1
37. Tablet współdziałający z oprogramowaniem wspomagającym komunikację alternatywną
(patrz pozycja nr 1 specyfikacji). szt. 1
KOŃCZYNY GÓRNE
38. Interfejs (odbiornik) do przycisków sterujących komputera osobistego. szt. 2
39. Przyciski sterujące do komputera osobistego. szt. 2
40. Joystick bezprzewodowy. szt. 1
41. Head Pointer – wskaźnik do operowania urządzeniami. szt. 1
42. Klawiatura specjalistyczna. szt. 1
43. Przyciski sterujące do komputera osobistego o zwiększonej wytrzymałości. szt. 2
44. Mysz adaptowana. szt. 2
45. Przewodowy przycisk do urządzeń elektrycznych i elektronicznych. szt. 1
46. Urządzenie do sterowania myszą za pomocą ruchów głowy. szt. 1
47. Zestaw z technologią śledzenia ruchu gałek ocznych do terapii, edukacji i komunikacji alternatywnej (AAC) dla dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (SPE). szt. 1
48. Specjalistyczna mysz komputerowa obsługiwana za pomocą ust. szt. 1
49. Klawiatura specjalistyczna do obsługi jedną ręką – lewą. szt. 1
50. Klawiatura specjalistyczna do obsługi jedną ręką – prawą. szt. 1
2. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Miejsce dostawy i uruchomienia: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Ireny Sendlerowej w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 52, 82-100 Nowy Dwór Gdański.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48500000-3 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego
30213200-7 - Komputer tablet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375777,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 375777,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375777,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTIX Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260309079
7.3.3) Ulica: Modlińska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-152
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375777,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa dostępności budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Księżpolu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Dostawa komputerów, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania Office i osprzętu do budowy sieci LAN na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o. wg zadań 1-3.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej z podziałem na 3 części (WEiZ, OA, WIPiL).
- Termomodernizacja budynku przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Domaszkowie
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.