Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255088/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Brzesku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204673
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Legionów Piłsudskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 66 312 82
1.5.8.) Numer faksu: 14 66 312 82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola3brzesko@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp3brzesko.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-219b74cf-2396-460b-923e-478974c6ca411.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219b74cf-2396-460b-923e-478974c6ca41
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354135
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187297/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej .
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255088
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSP3/ZP/1/2024/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej, Część nr 1 o nazwie Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych1. Przedmiotem zadania jest wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej (część budowlana i branże instalacyjne: elektryczna, gazowa, wodno – kanalizacyjna)
2. Zakres prac obejmuje:
a) roboty demontażowe i rozbiórkowe,
b) roboty murowe i montażowe,
c) Wykonanie stolarki wewnętrznej,
d) roboty tynkarskie,
e) roboty wykończeniowe,
f) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej,
g) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej,
h) Instalacje centralnego ogrzewania i gazu,
i) Instalacja p-poż,
j) Instalacje elektryczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
-Projekt umowy – załącznik nr 9 do SWZ
-Dokumentacja projektowa ( branża budowlana, instalacyjna) – załącznik nr 11 do SWZ
-Przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - załącznik nr 13 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421141-4 - Instalowanie przegród
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 204793,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej, Część nr 2 o nazwie Wykonanie wentylacji mechanicznej1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej (część wentylacyjna).
2. Zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie konstrukcji pod centralę,
b) Dostawa wentylatora ściennego wraz z automatyką,
c) Demontaż elementów istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
d) Montaż dostarczonych w poprzednim etapie projektowanych urządzeń wentylacyjnych (centrala wentylacyjna, wentylator dachowy, wentylator kanałowy, okapy),
e) Wykonanie pozostałej instalacji wentylacji ( parter) wraz z izolacją osprzętem i elementami zakańczającymi instalację,
f) Wykonanie oblachowania kanałów prowadzonych na zewnątrz budynku,
g) Uruchomienie systemu wentylacji,
h) Próby i regulacji instalacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Projekt umowy – załącznik nr 10 do SWZ
- Dokumentacja projektowa(wentylacji mechanicznej) - załącznik nr 14 do SWZ,
- Przedmiar robót – załącznik nr 15 do SWZ.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - załącznik nr 16 do SWZ,
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 148668,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325594,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328266,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325594,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491863284
7.3.3) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 18 lokal 13
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325594,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIFO MEP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681967315
7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bochnia,
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Odczynniki do badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów
- Wykonanie prac pozostałych do zakończenia zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą na działce nr 1405/39 w miejscowości Miechów".
- Remont nawierzchni bitumicznej na drodze powiatowej nr 1429K Borek - Rudy Rysie mieszanką mineralno-asfaltową.
- Harmonizacja baz GESUT i BDOT500 z bazą EGIB, w ramach Projektu "Cyfrowe rozwią dla geodezji w powiecie brzeskim", dla jedn ew. Brzesko - ob wiejski, Czchów - ob wiejski , Dębno, Szczurowa(wyb ob ew)
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania "Budowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku wraz z Jednostką Ratowniczo - Gaśniczą"
- Wkłady drukujące do drukarek laserowych i atramentowych
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.