eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko"Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" - poziom kuchni właściwej



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Mikołaja Kopernika w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001204673

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Legionów Piłsudskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 66 312 82

1.5.8.) Numer faksu: 14 66 312 82

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola3brzesko@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psp3brzesko.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-219b74cf-2396-460b-923e-478974c6ca41

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-219b74cf-2396-460b-923e-478974c6ca41

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00187297/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej .

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PSP3/ZP/1/2024/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej, Część nr 1 o nazwie Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych
1. Przedmiotem zadania jest wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej (część budowlana i branże instalacyjne: elektryczna, gazowa, wodno – kanalizacyjna)
2. Zakres prac obejmuje:
a) roboty demontażowe i rozbiórkowe,
b) roboty murowe i montażowe,
c) Wykonanie stolarki wewnętrznej,
d) roboty tynkarskie,
e) roboty wykończeniowe,
f) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej,
g) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej,
h) Instalacje centralnego ogrzewania i gazu,
i) Instalacja p-poż,
j) Instalacje elektryczne

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:

-Projekt umowy – załącznik nr 9 do SWZ
-Dokumentacja projektowa ( branża budowlana, instalacyjna) – załącznik nr 11 do SWZ
-Przedmiar robót – załącznik nr 12 do SWZ
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - załącznik nr 13 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421141-4 - Instalowanie przegród

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 204793,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej, Część nr 2 o nazwie Wykonanie wentylacji mechanicznej
1. Przedmiotem niniejszej umowy jest wykonanie końcowego etapu zadania pod nazwą „Dobudowa schodów zewnętrznych i przebudowa węzła kuchennego budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzesku" – poziom kuchni właściwej (część wentylacyjna).
2. Zakres prac obejmuje:
a) Wykonanie konstrukcji pod centralę,
b) Dostawa wentylatora ściennego wraz z automatyką,
c) Demontaż elementów istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej,
d) Montaż dostarczonych w poprzednim etapie projektowanych urządzeń wentylacyjnych (centrala wentylacyjna, wentylator dachowy, wentylator kanałowy, okapy),
e) Wykonanie pozostałej instalacji wentylacji ( parter) wraz z izolacją osprzętem i elementami zakańczającymi instalację,
f) Wykonanie oblachowania kanałów prowadzonych na zewnątrz budynku,
g) Uruchomienie systemu wentylacji,
h) Próby i regulacji instalacji

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Projekt umowy – załącznik nr 10 do SWZ
- Dokumentacja projektowa(wentylacji mechanicznej) - załącznik nr 14 do SWZ,
- Przedmiar robót – załącznik nr 15 do SWZ.
- Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB) - załącznik nr 16 do SWZ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331210-1 - Instalowanie wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 148668,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 325594,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328266,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 325594,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU KRUCZEK Wojciech Kruczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491863284

7.3.3) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 18 lokal 13

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 325594,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-29

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161130,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161130,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AIFO MEP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681967315

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 7

7.3.4) Miejscowość: Bochnia,

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161130,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.