eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk › Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolnosci 3A

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-230

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 01 01, 24 265 01 09

1.5.8.) Numer faksu: 24 265 01 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bielsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9849f2-2c6d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354092

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035631/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00328690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRiRG.I.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173203,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia: „Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024" – REALIZACJA ZADAŃ OŚWIATOWYCH w ramach komunikacji regularnej.
2. Przedmiotem zamówienia jest: dowóz i odwóz uczniów do szkół w ramach usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym na liniach regularnych obejmujących miejscowości, z których dojeżdżają uczniowie i dzieci przedszkolne do placówek oświatowych na terenie gminy Bielsk w roku szkolnym 2023/2024, który odbywać się będzie 2 /dwoma/ autobusami na dwóch dziennych trasach:
- trasa nr 1 : kursy 1, 2, 3 – z zapewnieniem opieki przez opiekuna w czasie wykonywania usługi ;
- trasa nr 2 : kursy nr 1, 2 – z zapewnieniem opieki przez opiekuna w czasie wykonywania usługi ;
3. Wykonawca zapewnia opiekę przez opiekuna w czasie wykonywania usługi na trasie nr 1 i trasie nr 2.
4. W przypadku różnicy w długości trasy dowozu i odwozu uczniów, rozliczenie nastąpi w oparciu o faktycznie przejechane kilometry.
5. W dzienny przebieg kilometrów nie będą wliczane dojazdy z siedziby Wykonawcy do miejsca rozpoczęcia kursu oraz zjazd po zakończeniu kursu.
6. Zamawiający informuje, iż ostateczna ilość kilometrów będzie uzależniona od liczebności uczniów oraz planów zajęć w poszczególnych szkołach. W związku z powyższym w § 6 ust.3 umowy Zamawiający zastrzegł w zakresie ilości kilometrów – zmianę (zmniejszenie) maksymalnie do 30%.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. trasa przewozu uczniów zawarta jest w załączniku nr 2 do SWZ.

Numer CPV dotyczący przedmiotu zamówienia:
60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176774,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320765,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176774,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa KRAJPOL Małgorzata Krajewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-292-72-04

7.3.4) Miejscowość: Śmiłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 09-230

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176774,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.