Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00273677/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PODKARPACKI ZESPÓŁ PLACÓWEK WOJEWÓDZKICH W RZESZOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385631788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romana Niedzielskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzpw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzpw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pcen.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej nieposiadające osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb PZPW w Rzeszowie częściowo w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d106c7b-9377-43a5-8e92-5ebdd9e29686
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00354011
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056885/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa wyrobów ciastkarskich dla PZPW w Rz-wie na 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.2.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 96517,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 1 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 37483,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 2 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 19389,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 3 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego” – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 17770,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 4 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Ośrodka Szkoleniowego i Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 14407,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 5 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 4431,90 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”, zamówienie z podziałem na 6 części, z czego części od 1 do 3 w ramach projektu „RaP STEAM- robotyka i programowanie w szkołach podstawowych z terenu województwa podkarpackiego”,Część 6 - Sukcesywna dostawa wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie – do do Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Czudcu, Filia w Przemyślu, ul. Kraszewskiego 5
2. Wymagania jakościowe:
Produkty należy układać jednowarstwowo. Opakowania powinny zabezpieczać produkt przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem, powinny być czyste, suche, bez obcych zapachów i uszkodzeń mechanicznych. Wszystkie produkty muszą być świeże, wyprodukowane nie wcześniej niż 12 godzin przed dostawą. Produkty muszą być wykonane z surowców pełnowartościowych, bez użycia substancji zabronionych przez prawo (zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia).
Każda jednostka wyrobu ciastkarskiego musi być oznakowana w sposób trwały i czytelny, zawierający co najmniej następujące informacje:
Nazwa produktu pełna, zwyczajowo przyjęta lub opisowa nazwa (np. „Sernik z brzoskwiniami”,)
Składniki
Data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia
Masa netto / ilość jednostkowa
Warunki przechowywania
Dane identyfikujące producenta lub dostawcę
3. Zamawiający obliguje Wykonawcę do zachowania dbałości o środowisko naturalne, poprzez m.in. eliminowanie z użycia przedmiotów jednorazowego użytku wykonanych z tworzyw sztucznych, rezygnację z używania jednorazowych opakowań, toreb, siatek i reklamówek wykonanych z poliolefinowych tworzyw sztucznych, wykorzystywanie przy wykonywaniu umowy materiałów, które pochodzą z recyklingu lub podlegają procesowi recyklingu, itp.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnośnie każdej z części na jakie zostało podzielone zamówienie, znajduje się w Załącznikach do SWZ – Formularze rzeczowo -cenowe, właściwe dla danej części zamówienia.
5. Uzupełnienie w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
15812120-0 - Placki
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.5.) Wartość części: 3036,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39340,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39340,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39340,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P Domowe Wypieki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191009280
7.3.4) Miejscowość: Lutcza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39340,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15216,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15216,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15216,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P Domowe Wypieki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8191009280
7.3.4) Miejscowość: Lutcza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15216,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji licencji oprogramowania komputerowego dla Wydziału Sztuk Pięknych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Zakup i dostawy worków foliowych na odpady, worków na zwłoki, pojemników na zużyty sprzęt medyczny, koszy na śmieci i silnie skoncentrowanych preparatów do mycia i konserwacji różnych powierzchni.
- Sprzedaż i dostawa mikroskopów stereoskopowych dla Wydziału Biologii, Ochrony Przyrody i Zrównoważonego Rozwoju
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem i montażem krzeseł oraz foteli obrotowych dla Wydziału Prawa i Administracji
- Zakup licencji do oprogramowania graficznego typu Adobe Creative Cloud
- Wykonanie instalacji oraz dostosowanie ppoż. w budynku K - Etap II. Budowa instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego, ewakuacyjnego wraz z urządzeniami
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa żywności w roku 2026 do stołówki szkolnej w Szklarskiej Porębie przy ul. Obrońców Pokoju 17 wraz z ich wniesieniem we wskazane przez Zamawiającego miejsce
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 50 WE WROCŁAWIU
- Dostawy pieczywa i ciast do COSSW w Kulach oraz COSSW OZ Sulejów
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka w Kiełczowie w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Zespołu Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia w Bydgoszczy w 2026 roku
- Zakup artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla Dziennego Domu Pomocy w Myśliwcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.