Ogłoszenie z dnia 2022-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00217222/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych do i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510064784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 6/8
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-521
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 47 731-57-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ol.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://olsztyn-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów, statków wodnych i powietrznych do i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warm-maz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8c6e14e-f153-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353922
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00088261/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Świadczenie usług holowania i parkowania pojazdów zatrzymanych do spraw dochodzeniowo-śledczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217222/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z-t-P/12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 569105,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Ełku.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/1 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/2 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Giżycku.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/3 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/4 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/5 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/6 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/7 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie oraz Komisariatu Policji w Morągu.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/8 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 44715,45 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Olecku.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/9 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Piszu.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/10 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Szczytnie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/11 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) do 3,5 t (w tym pojazdów jednośladowych i innych pojazdów małogabarytowych) , na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/12 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 28455,28 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Bartoszycach.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/13 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Braniewie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/14 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Ełku.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/15 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Gołdapi.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/16 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Iławie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/17 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Lidzbarku Warmińskim.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/18 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Mrągowie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/19 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Nidzicy.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/20 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Nowym Mieście Lubawskim.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/21 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Olecku.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/22 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Ostródzie oraz Komisariatu Policji w Morągu.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/23 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 32520,32 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Piszu.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/24 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na zlecenie Policji kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych pojazdów określonych w art. 2 ust. 31 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U.z 2022 r., poz. 988), statków wodnych i powietrznych zwanych „pojazdami”, oraz części składowych pojazdów i statków, urządzeń i rzeczy, jak również holowanie pojazdów służbowych Policji, o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) powyżej 3,5 t na potrzeby Komendy Powiatowej Policji w Węgorzewie.
2. Przewidywany zakres usług został określony w załączniku nr 2/25 i nr 9 do SWZ (Formularz cenowy, Opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118110-9 - Usługi holownicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 16260,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41282,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41282,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41282,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP-CARS Marek Fedio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-845-120-46-19
7.3.3) Ulica: Obwodowa 3
7.3.4) Miejscowość: Gajewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41282,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38711,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38711,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38711,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ris Radosław Kozłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-743-103-63-83
7.3.3) Ulica: Bartoszycka 34a
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38711,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26947,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26947,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26947,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Holtrans Marcin Nowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-745-185-04-19
7.3.3) Ulica: Kamionek 10/6
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PPHU ‘’SZYMEK’’ Waldemar Szymański, 12-100 Szczytno ul. Działkowa 14, Nip: 7451218845 - w zakresie holowania pojazdów
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26947,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ cena znacznie przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ cena znacznie przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym zadaniu.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29553,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29553,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Holtrans Marcin Nowicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-745-185-04-19
7.3.3) Ulica: Kamionek 10/6
7.3.4) Miejscowość: Szczytno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
PPHU ‘’SZYMEK’’ Waldemar Szymański, 12-100 Szczytno ul. Działkowa 14, Nip: 7451218845 - w zakresie holowania pojazdów
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
jakie przetargi wygrała firma
Radosław Kozłowski Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe RIS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29553,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34730,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34730,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H "HRUDEŃ" Mariusz Janusz Hrudeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-845-141-00-17
7.3.3) Ulica: Kopernika 13/15
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Rafał Jasiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-743-156-91-22
7.3.3) Ulica: Broniewskiego 20
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 11-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18634,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18634,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18634,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Trans Dominik Czarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-741-192-82-33
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 31H
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18634,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15228,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15228,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15228,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TSO TRUCK SERVICE OLSZTYN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-739-270-18-81
7.3.3) Ulica: Towarowa 17
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-413
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
WEKTA NOWA” SP. Z O.O. ul. TOWAROWA 17, 10-413 OLSZTYN, PL7393326066 - w zakresie udostępnienia parkingu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15228,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27488,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27488,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27488,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TSO TRUCK SERVICE OLSZTYN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-739-270-18-81
7.3.3) Ulica: Towarowa 17
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-413
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
IRTRANS MICHALSKI IRENEUSZ ul. MARCHLEWSKIEGO 1A, 13-100 NIDZICA, PL7460001766 - w zakresie udostępnienia parkingu
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27488,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33320,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33320,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33320,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Trans Dominik Czarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-741-192-82-33
7.3.3) Ulica: Gizewiusza 31H
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33320,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono to zadanie częściowe, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tym zadaniu.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8291,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8291,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8291,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PU-H "HRUDEŃ" Mariusz Janusz Hrudeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-845-141-00-17
7.3.3) Ulica: Kopernika 13/15
7.3.4) Miejscowość: Węgorzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 11-600
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8291,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 12 w budynku przy ul. Żeromskiego 11 w Olsztynie
- OBO 2025 Osiedle Zielona Górka: Budowa oświetlenia przy ul. Czereśniowej w Olsztynie - etap 1 i 2
- Przebudowa i remont lokalu mieszkalnego nr 8 w budynku przy ul. Jagiellońskiej 28 w Olsztynie
- Świadczenie na terenie miasta Olsztyna usług społecznych z zakresu medycyny pracy dla funkcjonariuszy i pracowników Policji- II POSTĘPOWANIE
- System kolejkowy
- Remont dachu w budynku przy ul. Kossaka 2/4 oraz w budynku przy ul. Lubelskiej 43C w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usuwanie z dróg na terenie powiatu zgierskiego pojazdów i ich przechowywanie na parkingu strzeżonym"
- Usługa holowania i parkowania pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Kazimierzy Wielkiej o masie całkowitej do 3,5 tony
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP WEJHEROWO
więcej: Usługi holownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.