eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługołękaPrzebudowa dróg gminnych w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka - z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka – z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Długołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92631378-d166-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Kiełczów, gmina Długołęka – z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92631378-d166-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054019/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa ul. Srebrnej, Miodowej, Makowej i Sosnowej w m. Kiełczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00223283

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024.KM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5200873,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - przebudowa wewnętrznej drogi gminnej - ul. Makowej o długości około 362m wraz z przebudową infrastruktury uzbrojenia terenu, budowy odcinka kanalizacji sanitarnej w drodze wewnętrznej oraz z budową odcinka kanalizacji sanitarnej tłocznej wg. poniższego zakresu:
1) branży drogowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) wykonanie warstw konstrukcyjnych jezdni, zjazdów i chodników
c) wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodników z kostki brukowej betonowej
d) wykonanie poboczy chłonnych z kruszywa,
e) odtworzenie istniejącej jezdni z kostki brukowej betonowej,
f) wykonanie krawężników, obrzeży na ławie betonowej,
g) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem,
h) regulacja pionowa naziemnej armatury sieci podziemnych,
i) zabezpieczenie istniejących sieci,
2) kanalizacji deszczowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
b) montaż studni i wpustów,
c) wykonanie kanałów deszczowych,
d) wykonanie próby szczelności kanałów,
e) wykonanie zabezpieczeń z sieciami,
3) przebudowy oświetlenia drogowego:
a) roboty ziemne,
b) układanie kabli,
c) montaż słupów i opraw oświetleniowych,
d) roboty towarzyszące, badania i pomiary;
4) organizacji ruchu czasowego i docelowego:
a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu uwzgledniającego cały zakres robót z podziałem na etapy,
b) wykonanie, utrzymanie i konserwacja czasowej organizacji ruchu na czas budowy w całym niezbędnym zakresie,
c) uzyskanie ponownego zatwierdzenia docelowej organizacji ruchu na podstawie opracowanych przez Zmawiającego projektów z uwzględnieniem ewentualnych uwag zatwierdzającego projekt wynikających ze zmian koniecznych do wprowadzenia.
d) wykonanie docelowej organizacji ruchu na całym zakresie.
5) Kanalizacji sanitarnej:
a) roboty ziemne,
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej,
c) budowa studni,
d) przeprowadzenie próby szczelności,
6) kanalizacji sanitarnej tłocznej:
a) roboty przygotowawcze,
b) odbudowa zieleńców,
c) montaż studni i kanałów,
d) próba szczelności,
e) montaż igłofiltrów,
f) pompowanie próbne,
g) montaż rurociągów ciśnieniowych,
h) roboty towarzyszące,
i) zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnych.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia dla części I opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1a, do SWZ ), w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8a do SWZ) i STWIORB (Załącznik nr 9a do SWZ) i Przedmiarze robót (Załącznik nr 10a do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 3555359,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – przebudowa wewnętrznych dróg gminnych - ul. Srebrnej wraz z sięgaczem ul. Miodowa w m. Kiełczów, gm. Długołęka o długości około 173m wraz z przebudową infrastruktury uzbrojenia terenu wg. poniższego zakresu:
1) branży drogowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych,
b) wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy o nawierzchni bitumicznej
c) wykonanie nawierzchni dojścia do posesji z kostki betonowej,
d) wykonanie poboczy chłonnych z kruszywa,
e) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
f) odtworzenie istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej,
g) wykonanie krawężników, obrzeży na ławie betonowej,
h) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem,
i) regulacja pionowa naziemnej armatury sieci podziemnych,
j) zabezpieczenie istniejących sieci,
2) kanalizacji deszczowej:
a) wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
b) montaż studni ściekowej oraz wpustu ulicznego,
c) wykonanie kanałów deszczowych,
d) wykonanie próby szczelności kanałów,
e) wykonanie zabezpieczeń z sieciami,
3) przebudowa sieci elektroenergetycznych:
a) przebudowanie kolizyjnych linii kablowych,
b) ułożenie nowych odcinków linii kablowych,
c) połączenie mufami przelotowymi linii kablowych projektowanych z istniejącymi;
4) przebudowy oświetlenia drogowego:
a) demontaż opraw, słupów oświetleniowych, kabli i przewodów,
b) roboty ziemne,
c) układanie rur osłonowych oraz kabli,
d) montaż słupów i opraw oświetleniowych,
e) roboty towarzyszące, badania i pomiary;
5) przebudowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej:
a) roboty ziemne,
b) przepięcie istniejących kabli wg wskazania na rysunku,
c) Przebudowa wskazanego na rysunku odcinka,
d) osłonięcie istniejącej infrastruktury,
6) organizacji ruchu czasowej i docelowej:
a) opracowanie projektu czasowej organizacji ruchu uwzgledniającego cały zakres robót z podziałem na etapy,
b) wykonanie, utrzymanie i konserwacja czasowej organizacji ruchu na czas budowy w całym niezbędnym zakresie,
c) uzyskanie ponownego zatwierdzenia docelowej organizacji ruchu na podstawie opracowanych przez Zmawiającego projektów z uwzględnieniem ewentualnych uwag zatwierdzającego projekt wynikających ze zmian koniecznych do wprowadzenia.
d) wykonanie docelowej organizacji ruchu na całym zakresie.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia dla części II opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1b, do SWZ ), w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8b do SWZ ) i STWIORB (Załącznik nr 9b do SWZ) i Przedmiarze robót (Załącznik nr 10b do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 988995,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – remont ul. Sosnowej w m. Kiełczów, gmina Długołęka – układ drogowy obejmujący jezdnię o szerokości 5m i dł. ok. 365 m, obustronne pobocza, zjazdy oraz dojścia piesze o nawierzchni z kostki betonowej.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia dla części III opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1c do SWZ ), w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8c do SWZ ) i STWIORB (Załącznik nr 9c do SWZ) i Przedmiarze robót (Załącznik nr 10c do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 1852718,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2884375,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4509123,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2884375,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385301230

7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2884375,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780633,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780633,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780633,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385301230

7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780633,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1309602,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1376980,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1309602,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PB HAUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385301230

7.3.3) Ulica: ul. Wilkowicka 47

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1309602,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.