Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330279/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
- 2025/BZP 00377559/01 - Wynik z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja kompleksów sportowych „Moje Boisko – ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 1 i przy Szkole Podstawowej nr 2 w Bolesławcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 41
1.4.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353795
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00330279
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
18.4 Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową prac modernizacyjnych kompleksów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz nr 2 w Bolesławcu, a mianowicie – ciąg dalszy:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 i NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia z trawy sztucznej boisk do piłki nożnej - parametry trawy:
W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych cech i parametrów nawierzchni, wraz z ofertą wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe jak wymienione poniżej:
10. raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy syntetycznej spełnia wymagania normy EN 71-3 Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków. Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
11. kształt włókna musi być potwierdzony przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.
12. raport z badań potwierdzający, że trawa syntetyczna nadaje się w 100% do recyklingu (włókno trawy i podkład). Raport musi być wydany przez laboratorium akredytowane przez FIFA, posiadające akredytację ISO/ICE 17025:2018.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia typu „natrysk” bieżni
Wymagane dokumenty systemu nawierzchni natrysk, jako przedmiotowe środki dowodowe wykonawca składa wraz z ofertą:
1. Atest PZH
2. Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta (wyłącznie na etapie składania ofert)
3. Badania WORLD ATHELTICS potwierdzające wymagane parametry
4. Badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014 potwierdzające pozostałe wymagane parametry
5. Badania potwierdzających zgodność z normą DIN 18035-6:2021-08
6. Badania Wielopierścieniowych Węglowodorów Aromatycznych dla oferowanego systemu nawierzchni
7. Badanie na mrozoodporność dla nawierzchni PU zgodne z dedykowaną procedurą badawczą ITB lub równoważne. Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
8. Certyfikat ISO 9001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni
9. Certyfikat WORLD ATHELTICS dla nawierzchni
10. Karta Techniczna systemu z nazwą zadnia oraz pieczątką i podpisem producenta
Uwaga!. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, o których mowa w pkt 18.4 SWZ, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
18.4 Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją projektową prac modernizacyjnych kompleksów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 1 oraz nr 2 w Bolesławcu, a mianowicie:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 i NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia typu 2S boisk wielofunkcyjnych i boiska streetball
Wymagane dokumenty systemu nawierzchni 2S, jako przedmiotowe środki dowodowe do złożenia wraz z ofertą:
1. Atest PZH
2. Karta Techniczna potwierdzona przez producenta
3. Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta
4. Badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014 potwierdzające wymagane parametry
5. Badania potwierdzające zgodność z normą DIN 18035-6:2014-12
6. Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z procedurą badawczą ITB lub równoważne. Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
7. Certyfikat ISO 9001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 i NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia z trawy sztucznej boisk do piłki nożnej - parametry trawy:
W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych cech i parametrów nawierzchni, wraz z ofertą wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe jak wymienione poniżej:
1. raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotyczący oferowanego systemu tj. nawierzchni i wypełnienia EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com)
2. raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy tj. nawierzchnia i wypełnia EPDM z recyklingu , potwierdzający zgodność wszystkich parametrów z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
3. karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca parametry, które nie zostały potwierdzone w raportach z badań na zgodność z FIFA Quality Programme for Football Turf i z normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
4. aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PROVIDER (FPP) lub FIFA PREFERRED PRODUCER
5. atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni i wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu)
6. autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję
7. raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający, że włókno po min. 300.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie ma być wykonane przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018
8. sprawozdanie z badań wydane przez akredytowane laboratorium na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych (WWA) w granulacie EPDM z recyklingu potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH
9. raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy syntetycznej zgodnie z Rozporządzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (PAH – free). Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 i NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia typu 2S boisk wielofunkcyjnych i boiska streetball
Wymagane dokumenty systemu nawierzchni 2S, jako przedmiotowe środki dowodowe do złożenia wraz z ofertą:
1. Atest PZH
2. Karta Techniczna potwierdzona przez producenta
3. Autoryzacja i gwarancja potwierdzona przez producenta
4. Badania na zgodność z normą PN EN 14877:2014 potwierdzające wymagane parametry
5. Badania potwierdzające zgodność z normą DIN 18035-6:2014-12
6. Badanie na mrozoodporność dedykowane dla nawierzchni PU zgodne z procedurą badawczą ITB lub równoważne. Nie akceptuje się badań zgodnych z normą EN 772-18:2011-07
7. Certyfikat ISO 9001:2015 wystawiony dla producenta oferowanego systemu nawierzchni
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 i NR 2 W BOLESŁAWCU:
Projektowana nawierzchnia z trawy sztucznej boisk do piłki nożnej - parametry trawy:
W celu weryfikacji jakości oferowanego produktu oraz wymaganych cech i parametrów nawierzchni, wraz z ofertą wykonawca składa przedmiotowe środki dowodowe jak wymienione poniżej:
1. raport z badań przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotyczący oferowanego systemu tj. nawierzchni i wypełnienia EPDM z recyklingu, potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com)
2. raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez niezależne, akredytowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy tj. nawierzchnia i wypełnia EPDM z recyklingu , potwierdzający zgodność wszystkich parametrów z aktualną normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
3. karta techniczna oferowanej nawierzchni poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca parametry, które nie zostały potwierdzone w raportach z badań na zgodność z FIFA Quality Programme for Football Turf i z normą EN 15330-1:2013/PN-EN 15330-1:2014-02
4. aktualny certyfikat potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PROVIDER (FPP) lub FIFA PREFERRED PRODUCER
5. atest PZH dla poszczególnych elementów tj. oferowanej nawierzchni i wypełnienia (piasek kwarcowy oraz EPDM z recyklingu)
6. autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję
7. raport z badań testu Lisport na min. 300.000 cykli dla włókna oferowanej trawy syntetycznej przeprowadzony przez niezależne laboratorium zgodnie z normą EN 15306 „Nawierzchnie do otwartych terenów sportowych – narażenie trawy na oddziaływania” potwierdzający, że włókno po min. 300.000 cykli nie wykazuje widocznych uszkodzeń. Badanie ma być wykonane przez niezależne, akredytowane laboratorium zgodnie z ISO/IEC 17025:2018
8. sprawozdanie z badań wydane przez akredytowane laboratorium na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatyzowanych (WWA) w granulacie EPDM z recyklingu potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH
9. raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzający, że włókno oferowanej trawy syntetycznej zgodnie z Rozporządzeniem REACH jest wolne od WWA - wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych (PAH – free). Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
10. raport z badań przeprowadzony przez niezależne laboratorium potwierdzające, że włókno oferowanej trawy syntetycznej spełnia wymagania normy EN 71-3 Cześć 3: Migracja określonych pierwiastków. Raport z badań musi być wykonany przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO / IEC 17025: 2018.
11. kształt włókna musi być potwierdzony przez laboratorium niezależne, akredytowane zgodnie z ISO/IEC 17025:2018.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
9.1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
9.1.2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
9.1.3 Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie (Załącznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9.1.4 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 - wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ), w art. 7 ust. 1 ustawy u.o.s.r (punkt 11 SWZ) oraz w art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).
9.1.5 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
9.1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
9.1.1 Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY, stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
9.1.2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum, spółka cywilna) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
9.1.3 Wykonawca, który w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ będzie polegał na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, to zgodnie z art. 118 ust. 3 Pzp musi złożyć wraz z ofertą Zobowiązanie (Załącznik nr 3 do SWZ) podmiotów udostępniających zasoby do oddania mu do dyspozycji te zasoby na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
Zgodnie z art. 118 ust. 4 Pzp: Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz musi określać w szczególności:
- zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
9.1.4 Oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 - wypełniony Załącznik nr 2 do SWZ, stanowiący oświadczenia odpowiednio: wykonawcy; każdego ze wspólników konsorcjum (w przypadku składania oferty wspólnej); podmiotów, na zasoby, których powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punktach 17.1 lub/i 17.2 SWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 Pzp (punkt 11 SWZ), w art. 7 ust. 1 ustawy u.o.s.r (punkt 11 SWZ) oraz w art. 109 ust. 1 Pzp punkty 5, 6, 7, 8, 9 i 10 (punkt 16 SWZ).
9.1.5 Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 Pzp określające, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Pełnomocnitwo
Po zmianie:
Pełnomocnictwo
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-01 09:00
Po zmianie:
2025-08-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-01 09:30
Po zmianie:
2025-08-08 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-08-30
Po zmianie:
2025-09-06
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Publicznego Przedszkola Samorządowego w Bolesławcu"
- Dowóz uczniów do jednostek oświatowych Gminy Bolesławiec w roku 2026
- Budowa pomostu na istniejącej konstrukcji słupowej w ramach zadania pn.: "Odnowa stawu miejskiego z otoczeniem, poprawa jakości wody, zwiększenie bezpieczeństwa hydrologicznego oraz działania...
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sal dydaktycznych modułowych dla Szkoły Podstawowej w Kosakowie, w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku przy ul. 1 Maja 54 w Ornecie"
- Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z wdrożeniem inteligentnych systemów zarządzania siecią wodno-kanalizacyjną na terenie Gminy Brzeźnica
- Budowa świetlicy wiejskiej i placu zabaw w Łapinie
- Budowa pumptracka wraz z oświetleniem przy ul. Jajczarskiej we Wrocławiu w ramach WBO 2023, projekt nr 202 "Na zielono, na sportowo - edycja 2 - pumptrack w okolicy Stawów Leśnickich"
- Budowa drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 3903P na odcinku Bukówiec Górny- Boguszyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





