Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00286090/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07c04d21-1736-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c04d21-1736-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice – nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286090
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023.HE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185793,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Główny zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice. Rozbudowa i przebudowa Stadionu Miejskiego w Starachowicach”- zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie gwarancji
i rękojmi za wady i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków zespołu inspektorów nadzoru zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres robót budowlanych obejmuje rozbudowę i przebudowę stadionu:
przebudowę areny sportowej, budowę urządzeń lekkoatletycznych, rozbiórkę trybun, budowę częściowych zadaszonych trybun, budowę kontenerów WC, budowę kontenera sędziowskiego, budowę kontenerów VIP i komentatora, budowę kontenera magazynowego, budowę murów oporowych, budowę urządzeń budowlanych infrastruktury towarzyszącej.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Rozwiązania projektowe ułatwiają poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych - 60 miesięcy, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty na terenie zamkniętym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (inwestycje@starachowice.eu, tel. 041 273-82-71).
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
postępowanie zostało unieważnienione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. ustawy, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu tj.:Oferta Wykonawcy ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK, ul. Wincentego Witosa 103B lokal 47, 25-561 Kielce podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Oferta Wykonawcy Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k., Jasielska 11, 38-120 Czudec podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z póź. zm.) - Wykonawca nie wniósł wadium, co potwierdza pisemna informacja Referatu Księgowości Budżetowej. W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy nie została zabezpieczona wadium i tym samym podlega odrzuceniu. Wykonawca nie został wezwany do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych tj. Załącznika nr 2 „Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania” oraz Załącznika nr 3 „Oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu”, których Wykonawca nie załączył do oferty, gdyż pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Świadczenie usługi mobilnego fizjoterapeuty
- Zakup aparatu USG oraz bronchofiberoskopu dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Wymiana opraw oświetleniowych na terenie miasta Starachowice"
- "Modernizacja przejazdu kolejowo - drogowego kat. "A" w km 160,084 linii kolejowej nr 025 Łódź Kaliska - Dębica położonego w ciągu drogi powiatowej nr 1792 T Starachowice - Lubienia [...]"
- "Rozbudowa systemu monitoringu miejskiego w centrum przesiadkowym Dworzec Zachodni w Starachowicach "
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania "Termomodernizacja budynków szkolnych w Starachowicach - dokumentacja"
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 544 na odcinku od km 138+200 do km 140+700 Bagienice Szlacheckie - Amelin - nr postępowania 182/25
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "Usługa prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad inwestycją: POPRAWA DOSTĘPU DO OPIEKI PSYCHIATRYCZNEJ W MODELU ŚRODOWISKOWYM DLA DZIECI, MŁODZIEŻY I DOROSŁYCH"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi przez Gminę Radków
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Wykonanie układu drogowego ul. Sadowej w Czechowicach-Dziedzicach wraz z łącznikami"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem realizowanym pn. Rewaloryzacja zabytkowych budynków w zagrodzie nr 13 w Swołowie. Nowe funkcje kulturalno- społeczne w pomorskiej "Krainie w Kratę" - II postępowanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.