eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowicePełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07c04d21-1736-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07c04d21-1736-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031531/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice – nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286090

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023.HE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185793,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Główny zakres zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa i przebudowa infrastruktury sportowej na terenie miasta Starachowice. Rozbudowa i przebudowa Stadionu Miejskiego w Starachowicach”- zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych.
Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie realizacji oraz w okresie gwarancji
i rękojmi za wady i polega na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu robót budowlanych w tym ewentualnych robót dodatkowych i zamiennych. Roboty budowlane będą wykonywane na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym
a Wykonawcą robót budowlanych. Szczegółowy zakres obowiązków zespołu inspektorów nadzoru zawarty jest w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.
Zakres robót budowlanych obejmuje rozbudowę i przebudowę stadionu:
przebudowę areny sportowej, budowę urządzeń lekkoatletycznych, rozbiórkę trybun, budowę częściowych zadaszonych trybun, budowę kontenerów WC, budowę kontenera sędziowskiego, budowę kontenerów VIP i komentatora, budowę kontenera magazynowego, budowę murów oporowych, budowę urządzeń budowlanych infrastruktury towarzyszącej.
Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych. Rozwiązania projektowe ułatwiają poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Okres rękojmi za wady wynosić będzie, zgodnie z ofertą wykonawcy robót budowlanych - 60 miesięcy, od dnia odbioru końcowego nadzorowanych robót budowlanych.
W załączeniu projekt umowy, w której określono m.in. przedmiot zamówienia, terminy realizacji, zasady rozliczenia i płatności a także obowiązki Wykonawcy nadzoru inwestorskiego.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę, przed złożeniem oferty. Z uwagi na to, że zamówienie obejmuje roboty na terenie zamkniętym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym (inwestycje@starachowice.eu, tel. 041 273-82-71).
Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

postępowanie zostało unieważnienione na podstawie art. 255 pkt 2) ww. ustawy, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu tj.:
Oferta Wykonawcy ZAKŁAD OBSŁUGI INWESTYCJI EKO INWEST KRYSTYNA WIOREK, ul. Wincentego Witosa 103B lokal 47, 25-561 Kielce podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ww. ustawy Prawo zamówień publicznych – zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia tj. złożone wyjaśnienia nie uzasadniają podanej w ofercie ceny.
Oferta Wykonawcy Arkadis sp. z o.o. S1 sp. k., Jasielska 11, 38-120 Czudec podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 14) ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z póź. zm.) - Wykonawca nie wniósł wadium, co potwierdza pisemna informacja Referatu Księgowości Budżetowej. W związku z powyższym oferta ww. Wykonawcy nie została zabezpieczona wadium i tym samym podlega odrzuceniu. Wykonawca nie został wezwany do uzupełnienia podmiotowych środków dowodowych tj. Załącznika nr 2 „Oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania” oraz Załącznika nr 3 „Oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu”, których Wykonawca nie załączył do oferty, gdyż pomimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.