Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00302645/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
- 2022/BZP 00477224/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siennica Różana
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Siennica Różana 265A
1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siennicarozana@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-504b075d-18f2-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353757
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Cyfrowa Gmina” - projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302645/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160390,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - dostawa sprzętu komputerowegoZamówienie w zakresie części 1 obejmuje:
1. zakup, dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania, ubezpieczenie sprzętu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1a do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy
c) Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Wykonawcy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48820000-2 - Serwery
35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 - dostawa 17 komputerów przenośnych (laptopy)Zamówienie w zakresie części 2 obejmuje:
1. zakup, dostawę, instalację i ubezpieczenie 17 komputerów przenośnych (laptopów) w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1b do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ.
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy
c) Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Wykonawcy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 45390,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 19.08.2022 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty:
1) Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. Al. T. Rejtana 20 35-310 Rzeszów - Cena ofertowa (po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych) 115 069,02 zł
2) MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - Cena ofertowa (po poprawie oczywistej omyłki pisarskiej) 122 877,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1, która wynosi 109 500,00 zł brutto.
Wobec faktu, że cena oferty z najniższą ceną (115 069,02 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115069,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122877,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 19.08.2022 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty:
1) Verano Monika Kulka, ul. Rembielińska 20 m 38, 03-352 Warszawa - cena oferta 42 499,57 zł.
2) MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - cena ofertowa (po poprawie oczywistej omyłki pisarskiej) - 60 639,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 22, która wynosi 50 890,00 zł brutto.
Wobec faktu, że cena oferty najkorzystniejszej (60 639,00 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokonał badania i oceny ofert złożonych w części 2. Najwyżej oceniona została oferta MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok.2, 03-289 Warszawa. Oferta uplasowała się na najwyższej pozycji w rankingu ofert. Ponieważ oferta z najniższą ceną mieści się w kwocie na sfinansowanie zamówienia, ale nie jest ofertą najwyżej ocenioną, Zamawiający zobowiązany był do badania oferty najwyżej ocenionej celem ustalenia, czy jest ona ofertą najkorzystniejszą. W wyniku przeprowadzonego badania oferty MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa stwierdzono, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych w specyfikacji warunków zamówienia kryteriów oceny.
Powyższe powoduje, że oferta z najniższą ceną (42 499, 57 zł) nie przewyższającą kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, nie jest ofertą najwyżej ocenioną, pozostaje w rankingu ofert na pozycji 2 i nie będzie badana oraz oceniana celem dokonania jej wyboru.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42499,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60639,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) komputera przenośnego typu laptop dla Wydziału Prawa i Administracji UJ.
- Zakup zestawów do wideokonferencji na potrzeby prowadzenia szkoleń oraz egzaminów operatorów numerów alarmowych
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.