eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siennica Różana › Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Siennica Różana

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197925

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siennica Różana 265A

1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: siennicarozana@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siennica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-504b075d-18f2-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Cyfrowa Gmina” - projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa V: Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302645/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160390,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 - dostawa sprzętu komputerowego
Zamówienie w zakresie części 1 obejmuje:
1. zakup, dostawę, instalację, konfigurację i wdrożenie sprzętu komputerowego, serwero­wego i oprogramowania, ubezpieczenie sprzętu w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przed­miotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1a do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1a do SWZ.
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicz­nie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy
c) Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Wykonawcy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

35126000-3 - Urządzenia do skanowania kodów kreskowych

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 115000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 - dostawa 17 komputerów przenośnych (laptopy)
Zamówienie w zakresie części 2 obejmuje:
1. zakup, dostawę, instalację i ubezpieczenie 17 komputerów przenośnych (laptopów) w ramach projektu "Cyfrowa Gmina". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przed­miotu zamówienia określone zostały w załączniku załącznik nr 1b do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia musi spełniać następujące warunki:
a) spełniać minimalne wymagania techniczne zgodnie z załącznikiem nr 1b do SWZ.
b) być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2022 r., nieużywany, sprawny technicz­nie, bezpieczny, kompletny, gotowy do pracy
c) Miejsce dostawy i odbioru faktycznego – siedziba Wykonawcy.
3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, uwzględnieniem zapisów SWZ oraz wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.5.5.) Wartość części: 45390,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 19.08.2022 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty:
1) Petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. Al. T. Rejtana 20 35-310 Rzeszów - Cena ofertowa (po poprawie oczywistych omyłek rachunkowych) 115 069,02 zł
2) MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - Cena ofertowa (po poprawie oczywistej omyłki pisarskiej) 122 877,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 1, która wynosi 109 500,00 zł brutto.
Wobec faktu, że cena oferty z najniższą ceną (115 069,02 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115069,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122877,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj, do dnia 19.08.2022 r. do godziny 12:00 wpłynęły oferty:
1) Verano Monika Kulka, ul. Rembielińska 20 m 38, 03-352 Warszawa - cena oferta 42 499,57 zł.
2) MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa - cena ofertowa (po poprawie oczywistej omyłki pisarskiej) - 60 639,00 zł.
Bezpośrednio przed otwarciem ofert, Zamawiający działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 22, która wynosi 50 890,00 zł brutto.
Wobec faktu, że cena oferty najkorzystniejszej (60 639,00 zł brutto) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokonał badania i oceny ofert złożonych w części 2. Najwyżej oceniona została oferta MKM Market Małgorzata Modzelewska ul. Zdziarska 83Z/8 lok.2, 03-289 Warszawa. Oferta uplasowała się na najwyższej pozycji w rankingu ofert. Ponieważ oferta z najniższą ceną mieści się w kwocie na sfinansowanie zamówienia, ale nie jest ofertą najwyżej ocenioną, Zamawiający zobowiązany był do badania oferty najwyżej ocenionej celem ustalenia, czy jest ona ofertą najkorzystniejszą. W wyniku przeprowadzonego badania oferty MKM Market Małgorzata Modzelewska, ul. Zdziarska 83Z/8 lok. 2, 03-289 Warszawa stwierdzono, że wykonawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu, a jego oferta nie podlega odrzuceniu i jest najkorzystniejsza pod względem przyjętych w specyfikacji warunków zamówienia kryteriów oceny.
Powyższe powoduje, że oferta z najniższą ceną (42 499, 57 zł) nie przewyższającą kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia, nie jest ofertą najwyżej ocenioną, pozostaje w rankingu ofert na pozycji 2 i nie będzie badana oraz oceniana celem dokonania jej wyboru.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42499,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60639,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.