eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DęblinUsługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P



Ogłoszenie z dnia 2024-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Dęblin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetagi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/41blsz/public/postepowanie?postepowanie=67033865

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi przygotowania i wykonania badań dozorowych w obecności Inspektora WDT, legalizacji, wzorcowania oraz napraw,regeneracji i konserwacji sprzętu , urządzeń służby MPS na rzecz 41. BLSz Nr 23/24/P

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e4b61b0-0d0e-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060530/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 PRZYGOTOWANIE SPRZĘTU MPS I WYKONANIE BADAŃ DOZOROWYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/24/P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244340,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej i wewnętrznej cystern paliwowych, przewodów elastycznych, rewizji wewnętrznej filtrów oraz kontroli przyrządów pomiarowych (legalizacja, wzorcowanie);

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz :

 załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
 załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,
 załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”,
 załączniku Nr 5a do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 1,
 załączniku Nr 5b do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50433000-9 - Usługi kalibracyjne

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 134833,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 obejmuje: przygotowanie i wykonanie badań dozorowych w zakresie rewizji zewnętrznej, pomiaru skuteczności ochrony katodowej, konfiguracji sond i czujników, konserwacji kolumn dystrybucyjnych oraz legalizacji przyrządów pomiarowych.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, przez co należy rozumieć, że wykonawca może złożyć ofertę na pełen zakres przedmiotowy jednego lub dwóch zadań (części) zamówienia. Częścią zamówienia jest każde kompletne zadanie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty na wszystkie lub wybrane zadanie (część) zamówienia. Każde zadanie (część) zamówienia będzie oceniane odrębnie. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp

6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się poniżej oraz :

 załączniku nr 1 do SWZ tj.: formularzu ofertowym,
 załączniku nr 1a do SWZ, tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1 i 2,
 załączniku nr 1b do SWZ, tj. „Harmonogram wykonywania usług przygotowania i wykonania badań dozorowych dla Zadania 1 i 2”,
 załączniku Nr 5a do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 1,
 załączniku Nr 5b do SWZ, tj. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy dla Zadania 2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50510000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50433000-9 - Usługi kalibracyjne

50630000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów wojskowych

4.5.5.) Wartość części: 165706,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94833,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125706,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94833,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROL SERWIS Cezary Miłek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391115822

7.3.3) Ulica: Redzikowo 26/17

7.3.4) Miejscowość: Redzikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134833,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137760,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125706,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROL SERWIS Cezary Miłek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391115822

7.3.3) Ulica: Redzikowo 26/17

7.3.4) Miejscowość: Redzikowo

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy/umowy ramowej w kwocie:
- Zadanie 1 - 134833,00 zł to kwota wykonania usługi badań dozorowych (94833,00 zł) + kwota ewentualnych napraw awaryjnych i części zamiennych (40000,00zł)
- Zadanie 2 - 165 706,00 zł to kwota wykonania usługi badań dozorowych (94833,00 zł) + kwota ewentualnych napraw awaryjnych i części zamiennych (40000,00zł)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.