eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceREMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ) W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE



Ogłoszenie z dnia 2024-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ)
W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zaklad Usług Komunanych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490028332

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 92a

1.5.2.) Miejscowość: Gorlice

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: (18) 3526715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzukgorlice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzuk.gorlice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/908795

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT DROGI GMINNEJ 270303K (UL. M. KONOPNICKIEJ)
W KM OD 0+406,00 DO KM 0+831,00 W MIEŚCIE GORLICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec3103a2-000b-11ef-885b-8267c0608453

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050220/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont drogi gminnej 270303K (ul. M. Konopnickiej) w km od 0+406,00 do km 0+831,00 w mieście Gorlice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 528379,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie drogi gminnej 270303K (ul. M. Konopnickiej) w km od 0+406,00 do km 0+831,00 w mieście Gorlice, w zakresie wykonania nawierzchni asfaltowych wraz z robotami towarzyszącymi.

1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane:
a) frezowanie istniejącej nawierzchni,
b) oczyszczenie i skropienie międzywarstwowe nawierzchni emulsją asfaltową,
c) ułożenie pakietu warstw z asfaltobetonu:
- warstwy profilująco-wyrównawczej o gr. 3 cm,
- warstwy wiążącej AC16W gr. 5 cm i gr. 4 cm,
- warstwy ścieralnej AC11S gr. 4 cm.
d) wymianę nawierzchni ścieralnej na zjazdach,
e) montaż geosiatki z włókien szklanych 120/120 kN/m,
f) regulację wysokościową włazów kanalizacyjnych,
g) regulację wysokościową wpustów deszczowych.

1.3. UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót budowlanych zawierających się w załączonej do SWZ dokumentacji, określonej w ust. 1.4. poniżej, polegających na:
a) rozbiórce istniejącego krawężnika wraz z ławą betonową,
b) ułożeniu krawężnika betonowego 15x30x100 na ławie betonowej,
c) rozbiórce i wykonaniu nowych studzienek deszczowych wraz z przykanalikami,
d) odtworzeniu podbudowy betonowej po robotach związanych z wymianą studzienek deszczowych wraz z przykanalikiem,
e) odtworzeniu oznakowania poziomego,
f) częściowej wymianie elementów oznakowania pionowego.
Powyższe roboty wykona Zamawiający.

1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja:
Z dokumentacji należy wykonać tylko roboty określone w ust. 1.2. powyżej

1) Mapa z zakresem remontu ul. M. Konopnickiej – zał. nr 1 do SWZ,
2) Ogólna charakterystyka obiektu ul. M. Konopnickiej – zał. nr 2 do SWZ,
3) Przekroje konstrukcyjne remontu ul. M. Konopnickiej – zał. nr 3 do SWZ,
4) STWiORB remont ul. M. Konopnickiej – zał. nr 4 do SWZ,
5) Przedmiar - ul. M. Konopnickiej – zał. nr 5 do SWZ.

1.5. Wykonawca w zakresie zamówienia opracuje i wprowadzi projekt czasowej organizacji ruchu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 562492,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637044,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 562492,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZBD GROUP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 363359955

7.3.3) Ulica: Jagodowa 61

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 562492,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.