eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Utrzymanie przystanków na terenie Gminy Wałbrzych - Miasta na Prawach Powiatu oraz informacji pasażerskiej na terenie gmin sąsiednich



Ogłoszenie z dnia 2023-08-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie przystanków na terenie Gminy Wałbrzych – Miasta na Prawach Powiatu oraz informacji pasażerskiej na terenie gmin sąsiednich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891050841

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Matejki 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdkium.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,135880,17ebfb01fda5426c79b0d2527ae70114.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie przystanków na terenie Gminy Wałbrzych – Miasta na Prawach Powiatu oraz informacji pasażerskiej na terenie gmin sąsiednich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e5a92dc-2ba8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017932/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Utrzymanie przystanków na terenie miasta Wałbrzycha oraz utrzymanie informacji pasażerskiej na terenie gmin ościennych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DU.260.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166413,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Utrzymanie przystanków na terenie miasta Wałbrzycha oraz utrzymanie informacji pasażerskiej na przystankach położonych na terenie gmin, z którymi Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu zawarła porozumienie o realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego
Zakres rzeczowy:
Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu: 298 przystanków, w tym 162 wiaty, 206 koszy na odpady, 49 tablic dynamicznej informacji pasażerskiej, 106 podświetlanych gablot reklamowych oraz 50 podświetlonych gablot na rozkłady jazdy.
Pozostałe gminy: 162 przystanki wyposażone w tabliczki rozkładowe na terenie Gminy Szczawno-Zdrój, Gminy Jedlina-Zdrój, Gminy Głuszyca, Gminy Walim, Gminy Mieroszów, Gminy Boguszów-Gorce, Gminy Stare Bogaczowice.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego:
- na terenie Gminy Wałbrzych – Miasta na Prawach Powiatu: 5 dodatkowych przystanków, 10 wiat przystankowych, 10 koszy na odpady, 10 podświetlanych gablot reklamowych, 10 dodatkowych tablic dynamicznej informacji pasażerskiej,
- na terenie pozostałych gmin z którymi Gmina Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu zawarła porozumienie o realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego (także gmin, z którymi porozumienie zostanie zawarte po podpisaniu umowy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego): 10 dodatkowych przystanków.
Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia dyżurów telefonicznych od godz. 6:00 do godz. 22:00 we wszystkie dni tygodnia, gwarantujących stały kontakt telefoniczny Wykonawcy z Zamawiającym oraz Strażą Miejską, Policją i Urzędem Miejskim w Wałbrzychu.
Zakres obsługi przystanków obejmuje:
- bieżącą kontrolę stanu technicznego konstrukcji i wyposażenia przystanków,
- konserwację, naprawę i wymianę wszystkich elementów wyposażenia przystanków,
- konserwację, naprawę i wymianę oznakowania pionowego,
- bieżące umieszczanie i ściąganie rozkładów jazdy, schematów, ogłoszeń,
- bieżące usuwanie nielegalnych reklam i zmywanie malunków /graffiti/,
- ustawianie przystanków tymczasowych wraz z ich wyposażeniem,
- serwis i naprawę tablic dynamicznej informacji pasażerskiej,
- wykonanie dodatkowego oświetlenia 10 wiat przystankowych 10 gablot na rozkłady jazdy,
- montaż i demontaż koszy na odpady,
- czyszczenie i konserwacja elementów przystanków,
- mycie koszy na odpady,
- zewnętrzne mycie punktów sprzedaży biletów,
- przeniesienie wiaty przystankowej,
- renowacja ławek wiat przystankowych,
- mycie infrastruktury przystankowej,
- letnie utrzymanie czystości przystanków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie Umowy i Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiących załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tech-Znak Katarzyna Szulc

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polznak Piotr Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862325520

7.3.3) Ulica: Grodzka

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-316

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 61 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.