Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00297220/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
- 2025/BZP 00297691/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OPRACOWANIA I WDROŻENIA
SYSTEMU INFORMATYCZNEGO PN.: „BON TURYSTYCZNY WARMII I MAZUR”
WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU AUTORSKIEGO I SERWISU
ORAZ SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warmińsko-Mazurska Regionalna Organizacja Turystyczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 519553770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staromiejska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-107
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 895353565
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wmrot.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wmrot.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f00965c-bf03-4029-b1ec-bb05d57875061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
promocja turystyczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI OPRACOWANIA I WDROŻENIASYSTEMU INFORMATYCZNEGO PN.: „BON TURYSTYCZNY WARMII I MAZUR”
WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU AUTORSKIEGO I SERWISU
ORAZ SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f00965c-bf03-4029-b1ec-bb05d5787506
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297220
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WMROT.3.25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141463,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
USŁUGI OPRACOWANIA I WDROŻENIA
SYSTEMU INFORMATYCZNEGO PN.: „BON TURYSTYCZNY WARMII I MAZUR”
WRAZ ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG NADZORU AUTORSKIEGO I SERWISU
ORAZ SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72212517-6 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego
72240000-9 - Usługi analizy systemu i programowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88560 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108240 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88560 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENCODE Marek Czarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442256350
7.3.3) Ulica: Noniewicza 89a/316
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88560 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Wykonanie demontażu istniejącego masztu rurowego i wybudowanie nowego masztu aluminiowego o wysokości 20 m na dachu budynku KPP w Działdowie przy ul. Grunwaldzkiej 8
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Modernizacja pkt. dystrybucyjnych, serwerowni i budowa sieci strukturalnych, wykonanie w okresie obowiązywania umowy gwarancyjnej przeglądów technicznych dla zamontowanych urządzeń w O/ZUS w Olsztynie
- Wykonanie robót remontowych związanych z wymianą wykładzin dywanowych na PCV wraz z malowaniem ścian i sufitów w budynku Inspektoratu ZUS w Szczytnie, ul. Barczewskiego 4.
- Dostawa sprzętu uzbrojenia i techniki specjalnej (19 zadań częściowych)
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Doposażenie placówki w pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz sprzęt IT i oprogramowanie.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z instalacją i konfiguracją oraz dostawa oprogramowania z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny samorząd"
- Zakup oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych danych aplikacji Office 365
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.