Og³oszenie z dnia 2023-08-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00405474/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
1.1.Przebudowa drogi wew. w m. Pysznica na dz. ew.556 ; 1.2.Remont drogi gm. nr 101232R K³y¿ów – Krzaki na dz.ew. 2257/2, 808/5, 990; 2.Przebudowa drogi gm. wew. Jastkowice na dz.ew.3268, 3303
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA PYSZNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409117
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolno¶ci 322
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pysznica
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-403
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48158410004
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pysznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://pysznica.bip.gmina.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1.1.Przebudowa drogi wew. w m. Pysznica na dz. ew.556 ; 1.2.Remont drogi gm. nr 101232R K³y¿ów – Krzaki na dz.ew. 2257/2, 808/5, 990; 2.Przebudowa drogi gm. wew. Jastkowice na dz.ew.3268, 3303
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06e5013f-3a9a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00353317
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00019048/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.10 Przebudowa dróg wewnêtrznych na terenie Gminy Pysznica
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pysznica.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pysznica.ezamawiajacy.pl oraz https://pysznica.bip.gmina.p
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: : 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) Pod³±czenie do Internetu : min 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
b) Komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta,
c) Wybrana przegl±darka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Fire – fox, Google Chrome lub MS Edge;
2. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie kwalifikowanego podpisu
elektronicznego:
a) Zainstalowan± bezp³atn± wersjê oprogramowania Oracle JAVA w wersji co najmniej 1.8.0 202 lub u¿ycie JAVA w wersji
oprogramowania OpenJDK wydanej na licencji GPL. Rekomendowan± wersj± jest AdoptOpenJDK, dostêpn± na stronie
https://adoptopenjdk.net;
b) Pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê;
c) Certyfikat kwalifikowany zainstalowany na komputerze, na którym Wykonawca bêdzie siê logowa³ do konta (certyfikat musi byæ
widoczny w magazynie logicznym certyfikatów systemu Windows o nazwie „Osobisty”).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://pysznica.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Pysznica ul. Wolno¶ci 322 37-403 Pysznica
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych adres e-mail: iod@pysznica.pl
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z przepisami RODO, tzn. bêd± przetwarzane w celu/celach przygotowania i
przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji tego zamówienia;
4. Podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych;
5. Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wynikaj±cy z przepisów prawa, w szczególno¶ci: z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku
Prawo zamówieñ publicznych, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, rozporz±dzeniu
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
6. Odbiorcami danych osobowych mog± byæ podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa w szczególno¶ci osoby lub
podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, 19 oraz art. 74 i 75 ustawy z dnia 11
wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
7. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.III.271.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Przebudowa drogi wewnêtrznej w Pysznicy; dz. nr ewid. 556 od km 0 + 000 do km
0 + 279
Drogê gminn± wewnêtrzn± zaprojektowano o szeroko¶ci 3,00 m z obustronnymi poboczami
z kruszywa naturalnego o szer. 0,50 m.
Inwestycja polega na prebudowie drogi gminnej wewnêtrznej:
- Wykonanie podbudowy z kruszywa ³amanego
- Wykonanie warstwy wi±¿±cej
- Wykonanie warstwy ¶cieralnej
- Wykonanie poboczy drogi gminnej wewnêtrznej
- Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
Pocz±tek opracowania zlokalizowano w km 0+000. Koniec opracowania jednego odcinka zlokalizowano w km 0+279.
Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej zostanie wykonana poprzez wykonanie:
- Wartwy podbudowy z kruszywa ³amanego 0-31,5- 12 cm
- Warstwy wi±¿±cej z betony afaltowego AC 11 W – 4 cm
- Warstwy ¶cieralnej z betonu asfaltowego AC 5 S – 3 cm
- Poboczy z niesortu – 15 cm
- Po³±czenie z drog± powiatow± za pomoc± istniej±cego zjazdu.
Odwodnienie drogi gminnej – projektuje siê powierzchniowy sp³yw wód opadowych
i roztopowych za pomoc± spadków poprzecznych do gruntu.
W przypadku przebudowy nale¿y odtworzyæ zniszczon± przez roboty budowlane zieleñ
i uporz±dkowaæ teren
Zadanie 2: Remont drogi gminnej nr 101232R w miejscowo¶ci K³y¿ów – Krzaki: dz. nr ewid. 2257/2, 808/5, 990.
Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 101232R w miejscowo¶ci K³y¿ów – Krzaki: dz. nr ewid. 2257/2, 808/5, 990, obrêb 0004-K³y¿ów.
Drogê zaprojektowano jako jednojezdniow± o nawierzchni bitumicznej o zmiennej szeroko¶ci jezdni 4,5m-5,0 m z obustronnymi poboczami z kruszywa naturalnego o szer. 0,50 m.
Ulica w planie posiada czterna¶cie ³uków poziomych wed³ug sytuacji.
Pocz±tek opracowania zlokalizowano w km 0+000. Koniec opracowania jednego odcinka zlokalizowano w km 1+832.
Konstrukcja nawierzchni zostanie wyremontowana poprzez wykonanie nawierzchni wyrównawczej, u³o¿enie siatki wzmacniaj±cej na ca³ej szeroko¶ci nawierzchni i wykonaniu warstwy ¶cieralnej wg. za³±czonego profilu konstrukcyjnego .
Odwodnienie jezdni drogi odbywaæ siê bêdzie poprzez nadanie powierzchniom utwardzonym, odpowiednich spadków poprzecznych i pod³u¿nych z odprowadzeniem wody w rejon pasa drogowego.
W przekroju poprzecznym zaprojektowano daszkowy spadek jezdni bitumicznej 2% oraz spadek poboczy 6%.
Od km 0+000 do km 1+832 zaprojektowano:
- profilowe frezowanie na oko³o 30% istniej±cej nawierzchni
- warstwê wyrównawcz± z betonu asfaltowego AC 11 W – oko³o 75kg/m2
- geosiatka 50/50kN – na ca³ej szeroko¶ci jezdni
- warstwê ¶cieraln± z betonu asfaltowego AC 11 S – 4cm
- poboczy z niesortu – 8 cm
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ II:
Przebudowa drogi gminnej wewnêtrznej w Jastkowicach od km 0 + 000 do km 0+370
dz. nr ewid. 3268, 3303.
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i budowa drogi gminnej o d³ugo¶ci 370 m na dzia³kach nr ewid. 3268, 3303, obrêb 0003-Jastkowice.
Drogê zaprojektowano jako jednojezdniow± o nawierzchni z kruszywa naturalnego o szeroko¶ci nawierzchni 3,0 m-3,5m-4,0m. Ulica posiada pieæ ³uków poziomych wed³ug sytuacji. Konstrukcja nawierzchni zostanie wykonana poprzez wykonanie warstwy ods±czaj±cej, warstwy podbudowy z kruszywa oraz nawierzchni z kruszywa naturallnego.
Pocz±tek opracowania zlokalizowano w km 0+000 w granicy pasa drogowego drogi gminnej. Koniec opracowania zlokalizowano w km 0+370.
Odwodnienie jezdni drogi odbywaæ siê bêdzie poprzez nadanie powierzchniom
W przekroju poprzecznym zaprojektowano daszkowy spadek jezdni z kruszywa 2%.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rêkojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale X SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykon
Wykonawca spe³npe³ni warunek, je¿eli:
a) wyka¿e, i¿ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± – drogow±, o warto¶ci brutto co najmniej:
- dla czê¶ci I: 500 000,00 PLN (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych),
- dla czê¶ci II: 100 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych); w zakresie niezbêdnym do wykazania do¶wiadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
Przez zamówienie nale¿y rozumieæ: zamówienie rozpoczête i zakoñczone w w/w okresie; zamówienie zakoñczone w w/w okresie, a rozpoczête wcze¶niej ni¿ w w/w okresie.
b) dysponuje kadr± techniczn± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia budowlane tj.: Dla czê¶ci I, II:
- kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci drogowej; Dla czê¶ci II:
3. Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
5. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenia zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
6. W przypadku, o którym mowa wy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
3. Za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
4. Za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub
w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem
sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, a w przypadku kierownika budowy
równie¿ z informacjami na temat do¶wiadczenia zawodowego o którym mowa w rozdz. IX ust. 2 pkt 4b SWZ, uprawnieñ i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Kosztorys ofertowy.Wykonawca sk³adaj±cy ofertê sk³ada kosztorys ofertowy sporz±dzony na podstawie za³±czonego do SWZ przedmiaru robót.
Do oferty Wykonawca za³±cza równie¿ (je¿eli dotyczy):
2. Pe³nomocnictwo
Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za
po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem
umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do
ustanowienia pe³nomocnika.
Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem
adresu siedziby,
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
Pe³nomocnictwo powinno zostaæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym albo w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej notarialnie za zgodno¶æ z
orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
3. Dokument wadium w porêczeniach lub gwarancjach
(W przypadku wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zaleca za³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie
wadium na rachunek bankowy Zamawiaj±cego. Czynno¶æ ta skróci czas badania ofert.)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:- dla czê¶ci I: 15 000,00 PLN (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych),
- dla czê¶ci II: 2 000,00 PLN (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych),
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s±zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie
prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tymart. 455 ustawy Pzp oraz w zakresie i na warunkach okre¶lonych w og³oszeniu o zamówieniu oraz wzorach umów.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://pysznica.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-30 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
PRZES£ANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTÊPOWANIA NA PODSTAWIE ART. 7 USTAWY Z DNIA 13KWIETNIA 2022 R. O SZCZEGÓLNYCH ROZWI¡ZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIA£ANIA WSPIERANIU AGRESJI
NA UKRAINÊ ORAZ S£U¯¡CYCH OCHRONIE BEZPIECZEÑSTWA NARODOWEGO.
W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (zwanej dalej ustaw±) – stanowi±cej
regulacjê prawa powszechnie obowi±zuj±cego, która statuuje wobec tzw. podmiotów rosyjskich (tzn. podmiotów objêtych /
okre¶lonych dyspozycj± tego aktu prawnego – zgodnie z poni¿szym) sankcje i zakazy zwi±zane z obszarem zamówieñ
publicznych – wskazuje siê, i¿ na gruncie niniejszego postêpowania, obok podstaw wykluczenia odwo³uj±cych siê do
przepisów art. 108 i 109 ustawy PZP, zastosowanie z mocy prawa maj± równie¿ sankcje okre¶lone t± regulacj± szczególn±.
INNE PRZETARGI PYSZNICA
wiêcej: przetargi PYSZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dróg w miejscowo¶ciach Zbuczyn i Sobicze
- Remont dróg na terenie gminy Zduny w miejscowo¶ci Rz±¶no oraz odcinka Urzecze - Bogoria Górna
- Modernizacja nawierzchni ul. Szlacheckiej od ronda w B±kowie wraz z ul. Conradiego w Jankowie Gdañskim
- Budowa drogi w Mariankowie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Niedarzyno
- "PRZEBUDOWA DROGI LE¦NEJ NR L3/0810 W LE¦NICTWIE LGOTA"
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.