eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa i przebudowa dróg w gm. Lubartów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg w gm. Lubartów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubartów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019951

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LUBELSKA 18 A

1.5.2.) Miejscowość: Lubartów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: +(81) 855-35-86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gmina-lubartow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uglubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=153

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg w gm. Lubartów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-881d5c57-13e4-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009511/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295589/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1211043,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1. część 1 zamówienia „Przebudowa drogi gminnej nr 103379L w miejscowości Lisów, gm. Lubartów”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 103379L, wewnętrznej zlokalizowanej na działce nr ewid. 609, obręb 6 – Lisów, o długości ok. 181 m i szerokości jezdni 3,50 m /5,0 m – mijanki/.
Zakres robót obejmuje:
1) roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie robót ziemnych;
3) wykonanie koryta pod konstrukcję drogi, profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża;
4) wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni: warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. 15 cm, podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3 gr. 15 cm, warstwa wiążąca z AC 16W 50/70 gr. 5 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm,
5) wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego gr. 15 cm;
6) umocnienie poboczy gruntowych kruszywem łamanym gr. 15 cm;
7) humusowanie skarpy wraz z obsianiem mieszanką traw;
8) budowa kanału technologicznego o dł. 162 m wraz z sześcioma studniami kablowymi;
9) ustawienie oznakowania pionowego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Ponadto na zjazdach prawostronnych z drogi gminnej nr 103367L (zgodnie z wykazem zjazdów opracowanym na podstawie Projektu Zagospodarowania Terenu rozbudowy drogi gminnej nr 103367L w m. Lisów) należy zamontować płyty najazdowe do istniejących elementów odwodnienia liniowego w postaci prefabrykowanych korytek ściekowych usytuowanych wzdłuż przedmiotowej drogi. Dopasowane arkusze należy mocować do prefabrykatów korytkowych na całej szerokości zjazdu z drogi gminnej pomiędzy obrzeżami wyznaczającymi zjazd. Montaż ma się odbywać za pomocą stalowych wkrętów do betonu poprzez otwory wywiercone w blachach. Otwory przeznaczone na wkręty muszą być sfazowane w ten sposób, aby po zamocowaniu łby wkrętów nie wystawały ponad górną płaszczyznę blachy.
Materiał blachy: stal konstrukcyjna S235 lub inna o lepszych właściwościach fizycznych
Grubość blachy: 8mm
Arkusze blachy nie mniejsze niż: 1000x500x8mm, 500x500x8mm
Odstęp pomiędzy arkuszami blachy: 5mm
Sposób mocowania: wkręty do betonu o średnicy 8mm z łbem PZ3
Minimalna ilość wkrętów na arkusz: 4szt.
Łączna długość blach: 164,9m

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

4.5.5.) Wartość części: 305621,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.2. część 2 zamówienia „Budowa drogi gminnej wraz z budową sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w miejscowości Chlewiska, gm. Lubartów”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
I. Budowa drogi gminnej
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa drogi gminnej składającej się z dwóch odcinków o długości 143,15 m oraz 105,22 m.
Zakres branży drogowej:
- budowa jezdni,
- budowa poboczy,
- budowa zjazdów,
- budowa rowów drogowych (chłonno – odparowujących),
- rozbiórka kolidujących ogrodzeń, elementów drogowych,
- wycinka drzew i krzewów.
Podstawowe dane techniczne:
- kategoria drogi: gminna
- klasa drogi: D
- kategoria ruchu: KR1,
- szerokość jezdni: 4,5 – 5,0m (poszerzenia na łukach w planie do 6,5m, 12,5m na zakończeniu
nawierzchni
- szerokość zjazdów indywidualnych: 4,0m, 3,0m.
- szerokość zjazdów publicznych: 5,0m, 5,7m,
- szerokość ścieków przykrawędziowych: 0,6m,
- pobocze po lewej stronie jezdni o szerokości 0,75 m.

2) Budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV
Zakres obejmuje:
- przebudowę istniejących studni kanalizacyjnych – szt. 3,
- wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy 315 mm i długości 13 m,
- wykonanie przykanalika z rur PCV o średnicy 200 mm i długości 1m,
- wykonanie studni chłonnej o średnicy DN 2000 mm – szt. 1,
- wykonanie wpustów jezdniowych o średnicy DN 500 wykonane z betonu klasy C40/50 – szt. 4.
Projektowana kanalizacja deszczowa wraz ze studniami chłonnymi muszą stanowić system szczelny. Studnie w części chłonnej wypełnić żwirem lub tłuczniem o uziarnieniu 20/40mm. Dodatkowo wierzchnią warstwę części filtracyjnej należy zabezpieczyć geowłókniną w celu zatrzymania zawiesin i umożliwienia jej okresowego lub czyszczenia lub wymiany.
3) Likwidacja i budowa sieci wodociągowej
Zakres obejmuje rozbiórkę sieci wodociągowej PCV 110mm o długości 110 metrów oraz budowę sieci wodociągowej PCV 110mm o długości 15 merów.
Uwaga!
Budowę odcinka sieci wodociągowej o długości 222 m w pasie drogowym przedmiotowej drogi ujęto w części II. zadania pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej ”
4) Przebudowa kablowych sieci energetycznych nN
Zakres obejmuje roboty związane z usunięciem kolizji sieci elektroenergetycznych polegające na przebudowie kablowych sieci elektroenergetycznych nn – 0,4kV w relacji do działek o numerach 525 i 656, kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu.
5) Usunięcie kolizji istniejących sieci telekomunikacyjnych
Zadanie obejmuje roboty związane z usunięciem kolizji istniejących sieci telekomunikacyjnych polegające na przebudowie doziemnych sieci telekomunikacyjnych oraz ich zabezpieczeniu rurami dwudzielnymi, kolidujących z nowym zagospodarowaniem terenu.

II. Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej o długości 222 m z rur z polietylenu PE 100 RC DN160 typ SDR 17 łączonych metodą zgrzewania doczołowego i typowych kształtek do rur PE oraz budowa sieci kanalizacyjnej o długości 128,5 m z rur kanalizacyjnych PVC-U Dz 200 mm wraz z uzbrojeniem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

4.5.5.) Wartość części: 733389,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.3. część 3 zamówienia „Modernizacja chodnika w ciągu drogi gminnej nr 103413L w miejscowości Łucka, gm. Lubartów”, której zakres robót obejmuje w szczególności:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego obustronnego chodnika o szer. 2,01 m w ciągu drogi gminnej nr 103413L w miejscowości Łucka od km. 0+000,00 (granica miasta Lubartów) do km 1+114,56.

Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze w zakresie rozbiórek;
2) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury technicznej wraz z regulacją włazów;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) wykonanie konstrukcji nawierzchni w zakresie podbudów i nawierzchni z kostki betonowej;
5) wymianę konstrukcji nawierzchni chodnika i zjazdów;
6) wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej;
7) roboty wykończeniowe i porządkowe;
8) ustawienie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 172031,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522946,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522946,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522946,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522946,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1287766,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1287766,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1287766,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141627101

7.3.3) Ulica: Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1287766,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18 A, 21-100 Lubartów, zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, zwanej dalej „ustawą Pzp”), unieważnia postępowanie w zakresie części 3 zamówienia „Modernizacja chodnika w ciągu drogi gminnej nr 103413L w miejscowości Łucka, gm. Lubartów”, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postepowaniu dotyczącym części 3 zamówienia „Modernizacja chodnika w ciągu drogi gminnej nr 103413L w miejscowości Łucka, gm. Lubartów”, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 23.08.2022 r. do godz. 10:00, nie została złożona żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.