Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00314149/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup subskrypcji Jira Software Premium i Confluence Premium wraz z dodatkami lub oprogramowania równoważnego wraz z dodatkami dla 200 osób na okres 12 miesięcy”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNY INSPEKTORAT SANITARNY
1.3.) Oddział zamawiającego: GIS
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016182448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: TARGOWA 65
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-729
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 34 53 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inspektorat@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/gis/glowny-inspektorat-sanitarny
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gis.ezamawiajacy.pl/pn/gis/demand/219993/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup subskrypcji Jira Software Premium i Confluence Premium wraz z dodatkami lub oprogramowania równoważnego wraz z dodatkami dla 200 osób na okres 12 miesięcy”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3707f08-7e58-4862-8eee-266c40bb0619
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353134
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136866/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup subskrypcji na okres 12 miesięcy Jira Software Cloud i Confluence wraz z dodatkami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00314149
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/2025/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 275223,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup subskrypcji oprogramowania:
1) Jira Software Cloud, plan Premium, dla 200 użytkowników,
2) Confluence Cloud, plan Premium, dla 200 użytkowników,
3) Xray Test Management for Jira – dodatek, dla 200 użytkowników,
4) Timesheet Tracking for Jira – dodatek, dla 200 użytkowników,
5) draw.io Diagrams & Whiteboards – dodatek, dla 200 użytkowników,
6) BigPicture - Project Management & PPM – dodatek, dla 200 użytkowników,
lub oprogramowania równoważnego, które spełnia wymagania określone w części
V. OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) – “Opis wymagań dla oprogramowania
równoważnego”.
Okres subskrypcji – 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku badania ofert Zamawiający ustalił, że w ofercie złożonej przez TRANSITION TECHNOLOGIES PSC S.A. przedstawiono rozwiązanie równoważne do przedmiotu zamówienia, co odpowiadało wymogom określonym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Równoważność przedstawionego rozwiązania polega na dostarczeniu przez Wykonawcę subskrypcji oprogramowania Jira Software Premium oraz Confluence Premium przypisanych do nowej instancji Atlassian Cloud.Należy wskazać, że Zamawiający posiada już instancję w Atlassian Cloud (SEN-32911046), na której znajdują się produkty i narzędzie przypisane do procesu zarządzania projektami realizowanymi przez Zamawiającego – łącznie ok. 40 projektów wykorzystywanych na potrzeby rozwoju systemów m.in. SEPIS (poszczególne moduły), EZD, Serwisu Kąpieliskowego, Intranetu oraz zgłoszeń Help Desk. W Opisie Przedmiotu Zamówienia Zamawiający przedstawił informację, że posiada instancję w Atlassian Cloud, jednak nie zastrzegł, że w przypadku dostarczenia subskrypcji Atlassian wymaga powiazania ich z dotychczasową instancją. Powiązanie subskrypcji oprogramowania z nową instancją wymagałoby dokonania przez Zamawiającego migracji danych z dotychczas używanej instancji na nową. Opisane działanie generuje ryzyko utraty części danych i możliwość zaburzenia ciągłości działania procesów związanych z zarządzanie projektami i zespołami projektowymi.
Należy zauważyć, że oferta TRANSITION TECHNOLOGIES PSC S.A. pozostaje zgodna z wymogami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w związku z czym zidentyfikowane przez Zamawiającego ryzyko utraty danych, w związku z koniecznością migracji danych pomiędzy instancją dotychczas wykorzystywaną przez Zamawiającego, a instancją zaproponowaną przez Wykonawcę nie może stanowić podstawy do odrzucenia złożonej przez Wykonawcę oferty. Zamawiający nie ma także możliwości rozwiązania zaistniałego problemu poprzez modyfikację treści Opisu Przedmiotu
Zamówienia, ponieważ upłynął już termin składania ofert.
Mając na uwadze opisane powyżej ryzyko utraty części danych w procesie migracji między instancjami, jak również uzasadnioną obawę wystąpienia zaburzenia ciągłości działań w zakresie zarządzania projektami realizowanymi w Urzędzie, Zamawiający stwierdza, że w obecnym stanie rzeczy postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr 6/2025/P obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i z tego też względu unieważnia przedmiotowe postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- Dostawa sprzętu komputerowego i pomocy dydaktycznych do pracowni kształcenia zawodowego oraz pomocy dydaktycznych do zajęć pozalekcyjnych/pozaszkolnych
- Udostępnienie Platformy typu LMS/LCS/LCMS
- Dostawy urządzeń serwerowych i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Gminy Spytkowice wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Krajenka.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





