eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall i urządzeń infrastruktury WiFi na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall i urządzeń infrastruktury WiFi na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140580428

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 5

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 617 96 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kssip.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kssip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=d02d3ad5-085f-43bf-b39c-b8dd2427afd5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall i urządzeń infrastruktury WiFi na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-106b64ba-1817-4247-9af0-7439d4f9da49

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00353021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00257053/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego i odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego na potrzeby Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BA-X.2611.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 921702,50 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132161,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1: Odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń Firewall.
Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ oraz 2a do SWZ w którym wskazano zestawienie numerów seryjnych urządzeń będących przedmiotem odnowienia subskrypcji wsparcia technicznego. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 87391,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Odnowienie subskrypcji wsparcia technicznego dla urządzeń infrastruktury WiFi.
Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ oraz 2a do SWZ w którym wskazano zestawienie numerów seryjnych urządzeń będących przedmiotem odnowienia subskrypcji wsparcia technicznego.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.5.5.) Wartość części: 26573,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Sprzęt komputerowy: Akcesoria komputerowe i pamięci przenośne.
Opis przedmiotu zamówienia jest szczegółowo określony w załączniku nr 2 do SWZ.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia, jest szczegółowo określony w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 3b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237240-3 - Kamera internetowa

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

30237410-6 - Myszka komputerowa

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

4.5.5.) Wartość części: 18196,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95047,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 95047,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95047,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCOMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790125206

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Marcika 14A,

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95047,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30352,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30352,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30352,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASCOMP S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790125206

7.3.3) Ulica: ul. Józefa Marcika 14A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-443

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30352,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 18.06.2025 r. godz. 10.00 wpłynęły trzy oferty na część 3. Cena oferty z najniższą ceną wynosi 86 432,10 zł brutto (oferta nr 4 FHU Intersell Waldemar Płonka) i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Budżet Zamawiającego przeznaczony na sfinansowanie Zamówienia wynosi 22 382,15 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na realizacje zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.