eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Remont pomieszczeń w budynkach nr 4 i nr 9 Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2022-09-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w budynkach nr 4 i nr 9 Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębinki 7

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@uck.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/uck.gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń w budynkach nr 4 i nr 9 Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0f0309b-fde0-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353015

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00244197/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 108/TP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu pomieszczeń w dwóch budynkach Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego w Gdańsku:
a) budynku nr 4 na parterze na potrzeby Poradni Onkologicznej i Poradni Nefrologicznej Dzieci i Młodzieży oraz na I piętrze na potrzeby Oddziału Dziennego Kliniki Endokrynologii oraz Oddziału Dziennego Kliniki Nefrologii
b) budynku nr 9 na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych. Wielobranżowe prace instalacyjne i ogólnobudowlane na potrzeby biur CWBK (parter) oraz zespołu pomieszczeń pomocniczych CWBK (w piwnicy): pomieszczeń dydaktycznych, magazynowych, technicznych, składnic akt, pokoju socjalnego i toalet.
2. Przedmiotem zamówienia będzie:
1) Wykonanie wielobranżowych projektów wykonawczych opracowanych w niezbędnym zakresie umożliwiającym wykonanie zadania.
2) Na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego w/w dokumentacji - realizacja robót budowlanych, instalacyjnych sanitarnych wod.-kan i wentylacyjno- klimatyzacyjnych oraz instalacyjnych elektrycznych wysoko- i niskoprądowych w pomieszczeniach przeznaczonych dla planowanego zespołu jednostek medycznych południowej i środkowej części budynku nr 4:
- na parterze- w miejscu dawnego Oddziału „B” Kliniki Onkologii i Radioterapii , na potrzeby planowanej Poradni Onkologicznej Kliniki Onkologii i Radioterapii oraz Poradni Kliniki Chorób Nerek i Nadciśnienia Dzieci i Młodzieży
- na I piętrze- w miejscu dawnej Kliniki Alergologii i Pneumonologii, na potrzeby Oddziału Dziennego Kliniki Klinika Endokrynologii i Chorób Wewnętrznych i Oddziału Dziennego Klinika Nefrologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych.
3) Na podstawie dokumentacji zaakceptowanej przez Zamawiającego dokumentacji - robót ogólnobudowlanych, sanitarnych i instalacyjnych w celu adaptacji pomieszczeń we wschodniej i środkowej części w budynku nr 9 na potrzeby zespołu pomieszczeń Centrum Wsparcia Badań Klinicznych (CWBK):
- na parterze - biura CWBK planowane w miejscu zwolnionym przez działy pionu administracyjno- technicznego UCK
- w piwnicy - zespół pomieszczeń pomocniczych CWBK planowanych w miejscu zwolnionym przez usługowy punkt gastronomiczny obejmujący: sale seminaryjne, składnice akt, pokój socjalny, magazyny i pomieszczenia techniczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45543,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45543,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45543,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENLISTO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 957 107 30 14

7.3.3) Ulica: ul. Korzeniowskiego 1/1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-508

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5554699,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.