Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00236754/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350239017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kordylewskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@marr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.marr.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://marr.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój regionalny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c8663aa-a45b-47e3-9894-18c6235523e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/09/25/DWR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja 12 (dwunastu) wizyt zawodoznawczych w roku 2025 dla uczniów biorących udział w projekcie nr FEMP.06.11-IP.01-0130/24 pod nazwą „Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację 12 wyjazdów związanych z odbyciem wizyt zawodoznawczych do wybranych zakładów pracy dla maks. 302 uczestników – w tym 280 uczniów/uczennic i 22 opiekunów/opiekunek (zwanych dalej „opiekunami) z poszczególnych szkół biorących udział w projekcie.
3. Zestawienie wyjazdów-wszystkie w IV kwartale 2025 r.:
1) Zespół Szkół Techniczno – Ekonomicznych w Skawinie – Elektrownia Wodna na Solinie, 15 uczniów, 1 opiekun, 2 dni;
2) Zespół Szkół Techniczno – Ekonomicznych w Skawinie – Elektrownia Wodna w Jeleniej Górze, 15 uczniów, 1 opiekun, 2 dni;
3) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Giebułtowie – Gdynia (Port Lotniczy, Port Morski, Port Kolejowy), 30 uczniów, 2 opiekunów, 4 dni;
4) Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Giebułtowie – Gdynia (Port Lotniczy, Port Morski, Port Kolejowy), 30 uczniów, 2 opiekunów, 4 dni;
5) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach – Gdańsk (port wewnętrzny i zewnętrzny, połączenia żeglugowe), 25 uczniów, 2 opiekunów, 4 dni;
6) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Krzeszowicach – Gdańsk (port wewnętrzny i zewnętrzny, połączenia żeglugowe), 25 uczniów, 2 opiekunów, 4 dni;
7) Zespół Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Franciszka Stefczyka w Czernichowie – Stadnina Koni w Michałowie, 20 uczniów, 2 opiekunów, 1 dni;
8) Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Franciszka Stefczyka w Czernichowie – Hotel Spa dr Irena Eris Krynica Zdrój, 20 uczniów, 2 opiekunów, 1 dzień;
9) Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – Gdańsk (Baltic Hub Container Terminal, port morski Gdańsk), 25 uczniów, 2 opiekunów, 3 dni;
10) Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – Poznań (fabryka Volkswagen), 25 uczniów, 2 opiekunów, 2 dni;
11) Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - Gdańsk (Baltic Hub Container Terminal, port morski Gdańsk), 25 uczniów, 2 opiekunów, 3 dni;
12) Zespół Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – Poznań (fabryka Volkswagen), 25 uczniów, 2 opiekunów, 2 dni.
4. Szczegółowe terminy wyjazdów wraz z harmonogramem/programem Zamawiający (lub wyznaczony przez Zamawiającego przedstawiciel szkoły, której dany wyjazd dotyczy) uzgodni z Wykonawcą na minimum 2 tygodnie przed planowanym terminem ich realizacji.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji wyjazdów w innych terminach niż pierwotnie uzgodnione z Zamawiającym (lub wyznaczonym przez Zamawiającego przedstawicielem szkoły, której dany wyjazd dotyczy) – wyłącznie po akceptacji tych terminów przez Zamawiającego i Wykonawcę.
6. Zamawiający informuje, że wyjazdy związane z odbyciem wizyt zawodoznawczych mogą być realizowane w tym samym terminie – z zastrzeżeniem, że w tym samym terminie mogą zostać zrealizowane maksymalnie 3 wyjazdy jednocześnie do różnych zakładów pracy.
7. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający (lub wyznaczony przez Zamawiającego przedstawiciel szkoły, której dany wyjazd dotyczy) przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem wyjazdu.
8. Wyjazdy odbywać się będą każdorazowo w dni powszednie od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wyjazdy związane z wizytami zawodoznawczymi do zakładów pracy zgodnie z programem, o którym mowa w pkt. III, ppkt. 1 SWZ i wymaganiami określonymi w SWZ, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:
1) Transport:
autobusem/busem uczestników/uczestniczek każdego wyjazdu związanego z odbyciem wizyty zawodoznawczej w zakładzie pracy na trasie: miejsce wyjazdu wskazane przez Zamawiającego (lub wyznaczonego przez Zamawiającego przedstawicielem szkoły, której dany wyjazd dotyczy) do miejsc docelowych oraz dodatkowo w trakcie trwania danego wyjazdu od miejsca noclegowego do miejsca zaplanowanego, w tym:
a) transport dla uczestników/uczestniczek każdego wyjazdu ma być zapewniony przy użyciu autobusów/busów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autobus/bus ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) Wykonawca zapewni do prowadzenia autobusów/busów przewożących uczestników/uczestniczek wyjazdów, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) Wykonawca zapewni osoby realizujące przewóz, kierowcy autokarów legitymujące się nienaganną postawą etyczną i brakiem karalności za przestępstwa określone w art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przedstawić przed rozpoczęciem realizacji usług informacje z Krajowego Rejestru Karnego dotyczące kierowców wyznaczonych do wykonywania przewozów, potwierdzające brak skazania za przestępstwa określone w art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich;
e) umożliwienie poddania autokaru i kierowcy sprawdzeniu przez uprawnione do tego jednostki;
f) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone powyżej oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 4 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest podstawić autobus/bus w dniu wyjazdu w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego (lub wyznaczonego przez Zamawiającego przedstawiciela szkoły, której dany wyjazd dotyczy). Wskazanie nastąpi na dwa dni przed planowanym terminem wyjazdu.
2) Opłaty:
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z celem wyjazdu, których uregulowania wymaga ten cel. Dotyczy to w szczególności opłat za autostrady, parkingi oraz inne opłaty drogowe, dodatkowe opłaty w miejscu realizacji wizyty, w tym opłaty za wstęp na teren zakładu pracy.
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat.
3) Nocleg:
Wymagania dotyczące noclegu:
a) Uczestnicy wyjazdu muszą zostać zakwaterowani w obiektach hotelarskich w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o usługach turystycznych;
b) Budynek, w którym zostaną zakwaterowani uczestnicy wyjazdu musi spełniać wymogi budowlane, przeciwpożarowe i sanitarne;
c) Uczniów zakwaterować należy w pokojach dwu-, trzy, cztero- lub pięcioosobowych, przy czym w danym pokoju zakwaterowane muszą być osoby tej samej płci. Należy zapewnić odrębne pokoje dla uczniów i opiekunów, przy czym pokoje opiekunów muszą być 1 lub 2-osobowe, a w przypadku budynków piętrowych, powinny być rozmieszczone w taki sposób, aby na każdej kondygnacji budynku, na której zostali zakwaterowani uczniowie, znajdował się pokój opiekunów.
4) Ubezpieczenie:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 26,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wyjazdów – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;
5) Wyżywienie:
a) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie wyżywienie dla każdego uczestnika/uczestniczki danego wyjazdu;
b) w przypadku wyjazdów powyżej 1 dnia: śniadanie w postaci szwedzkiego stołu, obiadokolacja składającą się z dwóch dań, tj. ciepłej zupy i drugiego dania w tym opcję wegetariańską i suchy prowiant obejmujący co najmniej butelkę wody, kanapkę, owoc na drogę powrotną;
c) w przypadku wyjazdu jednodniowego: obiad.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.) obejmują następujące rodzaje czynności: kierowanie środkiem transportu – autokar/autobus/bus.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sun&More Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851 315 16 13
7.3.3) Ulica: Madalińskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowej usługi hotelarskiej w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- ,,Organizacja jednodniowych wyjść uczniów w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji pod nazwą ,,Wyjście z klasą"
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





