eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinRemont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strzelin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934957

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@strzelin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmstrzelin.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminastrzelin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5589324-2119-401c-bcfe-0a3d4be1a9b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039522/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190347,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont kanalizacji deszczowej przy ul. Gen. Grota Roweckiego w Strzelinie m.in. poprzez:
a) roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna zadania, opracowanie operatu powykonawczego wraz z wykonaniem mapy powykonawczej;
b) zdjęcie warstwy darni i humusu do gł. 35 cm i szer. 2,0 m ~ 283,40 m2;
c) rozebranie istniejących oporników betonowych – obrzeży na ławie betonowej ~ 8,0 m;
d) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej typ Holland gr. 8 cm istniejącego chodnika w kolorze szarym warz z podsypką piaskowo - cementową o gr do 3 cm ~ 4,6 m2;
e) rozebranie istniejącej podbudowy z kruszywa mineralnego pod konstrukcję chodnika o gr. średniej 25 cm ~ 4,60 m2;
f) odtworzenie istniejącego obrzeża betonowego ~ 8,0 m;
g) odtworzenie po robotach rozbiórkowych podbudowy zasadniczej z KŁSM frakcji 0/31,5 mm o gr.20 cm pod konstrukcję chodnika z kostki Holland i gr 8cm ~ 4,6 m2;
h) odtworzenie po robotach remontowych chodnika z kostki betonowej grubości 8 cm typu Holland na podbudowie z podsypki cementowo - piaskowej 1;3 i o grubości 2-3 cm ~ 4,60 m2;
i) wykonanie wpustu deszczowego - nowego , drogowego kl D400 na wraz ze studnią fi 500 ~ 1 szt.;
j) oczyszczenie z namułu istniejącej kanalizacji deszczowej do średnicy Dn200 na całym odcinku ~ 253,00 mb;
k) usunięcie konaru drzewa po trasie kanalizacji deszczowej ~ 1 szt.;
l) założenie rur osłonowych typu ARROT na kanałach kanalizacji deszczowej w celu ochronnym przed działaniem zieleni ( drzew);
m) demontaż istniejącej studni S13;
n) ręczne roboty ziemne w miejscu włączenia rury spustowej ~ 10,0 m3;
o) ręczne i mechaniczne wykopy ziemne - po trasie korytarza sieci kanalizacji deszczowej ~ 190,12 m3;
p) ręczne i mechaniczne zasypywanie wykopów materiałem wydobytym i zmagazynowanym na czas powadzenia robót ~ 176,22 m3;
q) wypełnienie wolnych przestrzeni zmagazynowanym humusem wraz z obsianiem trawą pasa terenu po robotach remontowych ~ 283,4 m2;
r) ręczne i mechaniczne czyszczenie istniejącej kanalizacji deszczowej ~ 152,1 m;
s) ręczne i mechaniczne czyszczenie studni na sieci kd 200 ~ 8,0 szt.;
t) wymiana uszkodzonych włazów, pokryw wraz z wymianą kołnierzy ~ 5,0 szt.;
u) ułożenie kanału kd 200 z rur PVC-U SN8 ,sieci zewnętrzne w gotowym wykopie;
v) wykonanie studni 1000 mm ~ 4,0 szt.;
w) wykonanie studni 1200 mm ~ 1,0 szt.;
x) wykonanie wpustu deszczowego w ulicy L. Okulickiego fi 500 kl D400 – 1,0 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotowym postępowaniem do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179530,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179530,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.