Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00203903/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00283087/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wincentów 112
1.5.2.) Miejscowość: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818553081
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsplubartow.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/b5d500a0-9b1f-4226-955c-82d7b2683e151.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Porządek i bezpieczeństwo publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU ROZPOZNAWCZO - RATOWNICZEGO DLA KP PSP W LUBARTOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817d8f58-9678-4e8f-80b5-31b7296c9106
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00170418/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 1) Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Lubartowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00203903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 248000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej sztuki samochodu rozpoznawczo - ratowniczego dla KP PSP w Lubartowie z wyposażeniem w łączność bezprzewodową. Pojazd powinien spełniać m.in następujące wymagania minimalne: a) przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany , sprawny technicznie, zgodny z obowiązującymi normami i standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ; b) pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia; c) napęd 4x4; d) nadwozie 5 drzwiowe typu SUV lub terenowy, min. 5 miejscowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
34113300-5 - Pojazdy terenowe
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CRH Żagiel Auto Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 432729583
7.3.3) Ulica: Roztocze 4
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-722
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Remont drogi powiatowej nr 1558 L na odcinku Serniki-Chlewiska długości około 550 m
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026 na potrzeby Gminy Miasto Lubartów (części I - III)
- Dostawa i zakup pomocy dydaktycznych, mebli, wyposażenia i sprzętów dla placówek wychowania przedszkolnego w Gminie Lubartów
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Miasto Lubartów części I-II
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pojazdu typu "Mikrobus" dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP Sierakowice
- Likwidacja barier transportowych poprzez zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych będących uczestnikami Środowiskowego Domu Samopomocy w Oleśnicy
- " DOSTAWA ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO - GAŚNICZEGO UŻYWANEGO ROK PRODUKCJI OD 2002"
- "Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z przeznaczeniem na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej Dobrołęka"
- Zakup samochodu 9 osobowego dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych i poruszających się na wózkach inwalidzkich dla Gminy Miejskiej Ciechanów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.