Ogłoszenie z dnia 2025-07-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247030/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
- 2025/BZP 00265122/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00272569/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-11
- 2025/BZP 00277258/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn” Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawiercie jednostka organizacyjna - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276596036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Towarowa 30
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 326721714
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowpubliczne@zgm-zawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm-zawiercie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgm-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie mieszkaniowym zasobem gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn” Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af79aac-018e-4895-83e1-a13092a97283
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049089/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dachu przy ul. Wojska Polskiego 21
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247030
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 510199,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dachu budynku mieszkalnego w Zawierciu przy ul. Wojska Polskiego 21 w ramach zadania inwestycyjnego pn” Przebudowa dachów przy ul. Wojska Polskiego 21,22, Limanowskiego 9, Apteczna 19a”
Zakres zamówienia obejmuje:
1) wykonanie rozbiórki pokrycia dachu z płyt ondulinę, konstrukcji drewnianej dachu ( więźby dachowej )
2) rozebranie rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich (kominów, murów ogniowych, gzymsów)
3) rozebranie kominów
4) rozebranie ścian ,
5) wykucie z muru ościeżnic oraz stolarki okiennej
6) rozebranie podłóg na poddaszu wraz z okładzinami do poziomu stropu ,
7) murowanie ścian
8) przemurowanie przewodów kominowych oraz ich ocieplenie , wykonanie czapek kominowych
9) wykonanie żelbetowych wieńców ,belek, podciągów i słupów
10) montaż nadproży
11) wykonanie drewnianej konstrukcji dachu ( zgodnie z projektem)
12) montaż wiatroizolacji
13) wykonanie pokrycia dachu z blachodachówki wraz z montażem gąsiorów
14) wykonanie obróbek blacharskich
15) montaż rynien i rur spustowych
16) montaż ław kominiarskich, płotków śniegowych i stopni kominiarskich
17) montaż stolarki okiennej w ścianach ,wraz z parapetami zewnętrznymi
18) montaż stolarki okiennej połaciowej oraz wyłazu dachowego
19) montaż systemowych schodów strychowych
20) wywóz i utylizacja powstałych odpadów budowlanych
Przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze robót , specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), dokumentacji projektowej i projektowanych postanowieniach umowy.
UWAGA : Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wyceny w zakresie związanym z opisem przedmiotu zamówienia oraz zakresem zawartym w przedmiarze robót z zastrzeżeniem zapisów w Rozdziale XVIII. SWZ „Sposób obliczenia ceny” ust. 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 548305,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 548305,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 548305,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU CHOLMEX Ryszard Cholewka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491113709
7.3.3) Ulica: ul. Zwarta 7
7.3.4) Miejscowość: Zawiercie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. CHOLMEX RYSZARD CHOLEWKA
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. CHOLMEX RYSZARD CHOLEWKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 548305,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2026 r.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla realizacji inwestycji pn.: Rozbudowa drogi powiatowej 1714S w Górze Włodowskiej
- Dostawa wraz z montażem komór chłodniczych
- "Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody."
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zawierciu
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącej wiaty nr 1 na budynek magazynowy oraz modernizacja wiaty nr 2 w Tarnowie ul. Giełdowa 15, działka nr 257/8 obr. 200
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie robót ogólnobudowlanych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Modernizacja dachu nad budynkiem "K" Szpitala Wojewódzkiego im. Ludwika Rydygiera w Suwałkach.
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Pokrycie dachu blachą płaską na rąbek wraz z naprawą kominów i dociepleniem stropodachu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Lublińcu, ul. Grunwaldzka 19
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





