eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Śliwice › Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gmina Śliwice w okresie od 01.08.2023r. do 30.09.2023r.



Ogłoszenie z dnia 2023-08-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gmina Śliwice w okresie od 01.08.2023r. do 30.09.2023r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości na terenie Gmina Śliwice w okresie od 01.08.2023r. do 30.09.2023r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-096a7bf7-1fe1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301188

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia odpadów komunalnych z zamieszkałych nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Śliwice, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów oraz punktu gromadzenia odpadów selektywnych w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.), rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r. poz. 122 z późn. zm.) 2. Ogólna charakterystyka Gminy Śliwice w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów: 1) liczba mieszkańców zameldowanych na terenie Gminy na dzień 31.12.2022 wynosi 5625 osób. 2) na terenie gminy znajduje się 1 601 gospodarstw domowych (z tego 602 gospodarstw nie zadeklarowało kompostownika w 2022 roku). 3) Powierzchnia gminy – 17 475,00 ha. 4) Na terenie Gminy znajduje się 22 miejscowości tworzących 17 sołectw. W Gminie w roku 2021 i 2022 przez firmę wyłonioną w przetargu zebrano z nieruchomości zamieszkałych następujące ilości odpadów komunalnych: Kod odpadów Ilość odpadów Mg (rok) 2021/2022 - 15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych 164,54 / 154,69 - 20 01 39 - Tworzywa sztuczne 10,38 / 20,76 - 15 01 07 – opakowania ze szkła i szkło 142,66 / 123,23 - 15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury 19,68 / 11,52 - 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 790,88 / 836,46 - 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe (z PSZOK-u) 61,28 / 52,10 - 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji 368,78 / 340,79 - 16 01 03 - zużyte opony (z PSZOK-u) 17,73 / 10,82 - 20 01 35 i 20 01 36 – zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne (z PSZOK-u), AGD 14,04 6,38 R A Z E M: 1 589,97 / 1 556,75. 1 Podmiot odbierający zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianie) – zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami 2) W przypadku selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ramach zagospodarowania odpadów, zobowiązany jest do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiania, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w rozdziale 2 (Hierarchia sposobów postępowania z odpadami) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.). 1) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w pojemnikach o pojemnościach 110l (120l), 240l, 1100l lub w workach. 2) Dla potrzeb selektywnej zbiórki odpadów stosować następujące oznakowania kolorystyczne pojemników lub worków: a. kolor żółty „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE”, b. kolor zielony „SZKŁO” , c. kolor brązowy „BIO”; d. kolor niebieski „PAPIER”. 3) Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych oraz odbieranych selektywnie: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne oraz bioodpady zbierane będą do pojemników lub właściwych worków ustawionych w miejscach wskazach przez właściciela nieruchomości. Częstotliwość odbioru: 1)niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i bioodpady:- w okresie 1 kwietnia-31 października - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; - w okresie 1 listopada-31 marca –nie rzadziej niż raz w miesiącu; 2) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i bioodpady z budynków wielolokalowych:-w okresie 1 kwietnia-31 października - nie rzadziej niż raz na tydzień;- w okresie 1 listopada-31 marca –nie rzadziej niż raz w miesiącu; b) Częstotliwość odbierania przez Wykonawcę selektywnie zbieranych odpadów: worek kolor żółty „Metale i tworzywa sztuczne” 1 raz w miesiącu; worek kolor zielony „Szkło” 1 raz na trzy miesiące; worek kolor niebieski „Papier” 1 raz na trzy miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266255,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298053,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266255,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Wiązar Menard Wiesław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591004416

7.3.3) Ulica: Warlubska

7.3.4) Miejscowość: Wielki Komorsk

7.3.5) Kod pocztowy: 86-160

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 266255,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.