eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-08-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/fd02e4e0-a64b-49e9-b4d2-f2418397e88d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbd5c644-00f6-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352367

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032895/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont i przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa DP 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m”
Zamówienie obejmuje wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1515N Robity – Kandyty – Worławki na odcinku Kandyty – Sągnity o długości 998 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach przebudowy wykonana zostanie nowa jezdnia o szerokości 5,50 m.
Dla przebudowywanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR3,
 nacisk osi – 115 kN/oś,
 przekrój drogi – 1/2,
 szerokość pasa ruchu – 2,75 m,
 szerokość jezdni – 5,50 m,
 szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego zamierzenia należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Zabezpieczenie istniejących sieci urządzeń podziemnych rurami osłonowym.
8. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
9. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
10. Poszerzenie, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
11. Montaż krawężników i oporników betonowych
12. Podbudowę pod nawierzchnię jezdni i zjazdów
13. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
14. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
15. Oznakowanie poziome i pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

4.5.5.) Wartość części: 3026636,59 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont DP 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N”
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1541N Kosty – Wajsnory – Rodnowo – Kotowo – Rogóż na odcinku od skrzyżowania z DP 1386N do skrzyżowania z DP 1354N o długości 3600 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR1,
 nacisk osi – 80 kN/oś,
 przekrój drogi – 1/2,
 szerokość jezdni – zmienna,
 szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 5242914,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont DP 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki”
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N na odcinku Dąbrowa – Wipławki o długości 850 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR1,
 nacisk osi – 80 kN/oś,
 przekrój drogi – 1/2,
 szerokość jezdni – zmienna,
 szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1201804,88 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont DP 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie”
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 1555N Kiertyny Małe – Dąbrowa – Bartoszyce na odcinku od msc. Kiertyny Małe do końca msc. Kiertyny Wielkie o długości 1360 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR1,
 nacisk osi – 80 kN/oś,
 przekrój drogi – 1/2,
 szerokość jezdni – zmienna,
 szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
12. Oznakowanie robót
13. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
14. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
15. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
16. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
17. Rozbiórkę przepustów
18. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
19. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
20. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
21. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
22. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 2215911,38 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont DP 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku”
Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni drogi powiatowej nr 2580N ul. Nowe Osiedle w Bisztynku o długości 175 m zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ i Opisem przedmiotu zamówienia.
W ramach remontu wykonana zostanie nowa nawierzchnia bitumiczna.
Dla remontowanego odcinka drogi przyjęto następujące parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR1,
 nacisk osi – 80 kN/oś,
 przekrój drogi – 1/2,
 szerokość jezdni – zmienna,
 szerokość poboczy – 0,75 m.
W ramach niniejszego remontu należy wykonać:
1. Oznakowanie robót
2. Wytyczenie i stabilizacja granic pasa drogowego
3. Wycinkę zakrzaczeń z pasa drogowego
4. Zabezpieczenie drzew zagrożonych robotami budowlanymi
5. Rozbiórkę istniejącej nawierzchni
6. Rozbiórkę przepustów
7. Wykonanie przepustów pod zjazdami i pod koroną drogi
8. Odtworzenie i odmulenie rowów odwadniających korpus drogowego
9. Nawierzchnię bitumiczną jezdni i zjazdów
10. Pobocza z kruszywa niezwiązanego
11. Oznakowanie pionowe
Wykonawca w ramach realizacji inwestycji zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice informacyjne należy ustawić w momencie rozpoczęcia prac budowlanych, jednak nie później niż 7 dni od dnia przekazania wykonawcy placu budowy.
Po realizacji robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 2 tablic pamiątkowych (wymiar minimalny – 80 x 120 cm) jednostronnych. Wykonane na etapie początkowym robót budowlanych
tablice informacyjne mogą pełnić rolę tablic pamiątkowych pod warunkiem zachowania wszelkich wymagań zawartych w wytycznych oraz, że nie zostaną zniszczone (tj. pogięte, porysowane, nie utracą trwałości kolorystyki itp.) w czasie prowadzenia robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 254587,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3636372,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3741058,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3636372,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Chlechowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-100-13-85

7.3.3) Ulica: Dolna

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3636372,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5261940,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6143150,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5261940,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Chlechowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-100-13-85

7.3.3) Ulica: Dolna

7.3.4) Miejscowość: Kiełpino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-307

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5261940,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1286164,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1515107,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1286164,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1286164,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2467340,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2691396,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2467340,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-17-29-488

7.3.3) Ulica: Olsztyńska

7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński

7.3.5) Kod pocztowy: 11-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2467340,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368723,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 593160,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368723,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waldemar Komsta Usługi Brukarskie i Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-181-10-14

7.3.3) Ulica: Sportowa

7.3.4) Miejscowość: Bisztynek

7.3.5) Kod pocztowy: 11-230

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368723,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.