Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00410180/01 - Wynik z dnia 2023-09-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 765-32-00
1.5.8.) Numer faksu: 22 765-32-02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowodworski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbefdb49-3833-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00352200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058444/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu Cyfrowy Powiat
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Zamówienie dotyczy realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbefdb49-3833-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych znajduje się w części IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.10.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Nowym Dworze Mazowieckim w ramach projektu pn.: „Cyfrowy Powiat”.
Realizacja zamówienia współfinansowana jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia. Zamówienie dotyczy realizacji konkursu grantowego „Cyfrowy Powiat” o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00. Więcej informacji o realizowanym konkursie grantowym można znaleźć na stronie https://www.gov.pl/web/cppc/v-os-react-eu .
Wykaz sprzętu wchodzącego w zakres niniejszego zamówienia:
1. Przełącznik sieciowy typ 1 – 1 szt.
2. Przełącznik sieciowy typ 2 – 2 szt.
3. Przełącznik sieciowy typ 3 – 12 szt.
4. Laptop – 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-09-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 273 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż nie będzie żądał od Wykonawcy, który złożył ofertę najniższą cenowo - złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania w oparciu o wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy Pzp i w związku z powyższym, Zamawiający nie określa katalogu podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca miałby złożyć w odpowiedzi na przedmiotowe wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, ponieważ Zamawiający nie stawia warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące przedmiotowe środki dowodowe wymagane przez Zamawiającego w zakresie zapewnienia spełniania przez oferowane dostawy sprzętu, wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ), dalej: „OPZ” - w odniesieniu do laptopa (opisany w punkcie 4 OPZ):1) wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu) z przeprowadzonego testu wydajnościowego Bapco MobileMark 25 (szczegółowe warunki przeprowadzenia testu oraz minimalne wyniki akceptowane przez Zamawiającego określone są w punkcie 4 OPZ, w pozycji „Procesor”);
2) wydruk raportu z oprogramowania testującego lub wydruk zawartości ekranu (Print Screen ekranu) z przeprowadzonego testu wydajnościowego Bapco MobileMark 25 Baterry Life, potwierdzającego spełnienie przez oferowany laptop żądanej przez Zamawiającego wydajności baterii;
3) oświadczenie producenta lub inny dokument potwierdzający spełnienie przez oferowany laptop normy MIL-STD-810H;
4) certyfikat ISO 9001 lub równoważny dla producenta laptopa;
5) certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta laptopa;
6) deklaracja zgodności CE zaoferowanego laptopa;
7) oświadczenie producenta laptopa potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
8) potwierdzenie kompatybilności laptopa z oferowanym systemem operacyjnym (wydruk ze strony producenta laptopa lub potwierdzenie producenta laptopa);
9) raport akredytowanej jednostki badawczej lub oświadczenie producenta, potwierdzające głośność jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB;
10) dokumenty potwierdzające, że firma serwisująca posiada ISO 9001: 2015 lub równoważny na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta laptopa;
11) oświadczenie producenta, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, producent laptopa przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem;
2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 1, lub złożone przedmiotowe środki dowodowe tam wskazane, będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
3. Zasady akceptacji przez Zamawiającego równoważnych przedmiotowych środków dowodowych wobec przedmiotowych środków dowodowych wymaganych przez Zamawiającego, określa ustawa Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wymagane w pkt 5.8 ogłoszenia5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz opisu przedmiotu oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;2) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, a w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z w/w dokumentów, również pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie tej osoby do reprezentacji Wykonawcy (wymóg niniejszy stosuje się odpowiednio do osób działających w imieniu poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika do wspólnego reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeśli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępując do postępowania w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1 600,00 zł. Szczegółowe informacje zasad wnoszenia wadium znajdują się w części X SWZ.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy, paragraf 117.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-22 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-22 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca zostanie również wykluczony z postępowania w przypadku zaistnienia wobec niego przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 z późn. zm.). Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 w/w ustawy.INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-63/2024 Termomodernizacja budynku nr 109 w m. Szeroki Bór Piski
- SVA/W/J/4620-13/2024: Wykonanie robót teletechnicznych w ramach zadania nr 1904/2 - "Remont budynku nr 1 w Przemyślu przy ul. Okrzei 3 Etap III"
- SVA/U/4620-59/2024: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacje instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 47 na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo ul. Bema 16.
- SVA/U/4620-62/2024: Remont kotłowni gazowej w budynku nr 3 w m. Jarosław
- SVA/U/4620-53/2024: Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych dla potrzeb Zespołu utrzymania czystości.
- Dostawa echokardiografu do Garnizonowej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Modlinie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Chemicznych w Bydgoszczy
- PODNIESIENIE POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA POPRZEZ ZAKUP URZĄDZEŃ DO ZABEZPIECZENIA BRZEGU SIECI ORAZ WEWNĘTRZNEJ SEGMENTACJI SIECI WRAZ Z NIEZBĘDNYM OPROGRAMOWANIEM, LICENCJAMI I WDROŻENIEM
- 17/2024 Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na pakiety w Miejskim Centrum Medycznym im. dr Karola Jonschera w Łodzi
- Zakup licencji/certyfikatu oraz urządzenia brzegowego do monitorowania i zabezpieczenia sieci (zwane popularnie zaporą sieciową UTM - Unified Threat Management)
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
- Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.